Česta pitanja

Društvene mreže

Koliko košta Facebook oglašavanje?

Postoje dvije vrste naplaćivanja Facebook oglašavanja:
 
    
  • Cost per Click (CPC) - Cijena Facebook oglašavanja ovisi o tržištu na kojem se oglašavate jer nije isto oglašavate li se na području Hrvatske ili Francuske. Prosječna cijena po kliku u Republici Hrvatskoj je 0,05€ po kliku, dok je u Francuskoj puno viša. Cijena po kliku u zemljama zapadne Europe kreće se od  0.20€ do 0.40€. U susjednim zemljama poput Srbije i BiH cijena po kliku je znatno niža, spušta se čak na 0.01€. Isto tako cijena ovisi i o Vašoj Facebook stranici koju promovirate, te o ciljnoj skupini jer cijene ovise o širini targetirane skupine.
 
    
  • Cost per Mile (CPM) - Predstavlja trošak za 1000 prikazivanja Vašeg oglasa nevezano za broj ljudi koji su kliknuli na njega. Dakle, svaki puta kada se korisniku u News Feedu, na mobilnom uređaju ili u desnom kutu prikaže Vaš oglas, to se računa kao prikazivanje.CPM se preporuča tvrtkama koje žele izgraditi svijest o brendu kod potrošača. 

Arbona nudi usluge oglašavanja na Facebooku. Prema ciljevima klijenta predlažemo mjesečni budžet koji je potrebno uložiti kako bi se ostvarili određeni ciljevi na zadanom tržištu. Za besplatno savjetovanje i procjenu budžeta Facebook oglašavanja možete nas kontaktirati ispunjavanjem web obrasca, slanjem emaila ili telefonskim putem.
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer