Obrisati ili ažurirati stari sadržaj na web stranici - pitanje je sad
Obrisati ili osvježiti stari sadržaj? U većini slučajeva će odgovor biti u ažuriranju starog sadržaja. Zašto? Google voli novi sadržaj, pa tako će voljeti i onaj osvježeni. To je još jedan znak na temelju kojeg Google vrednuje vrijednost vaše web stranice.
Lako je zaboraviti na blog koji ste napisali prošle godine ili čak prije nekoliko godina. U svoje je vrijeme to bio zaista
odličan blog, dao vam je poveći online promet, no sada
nemate nikakve koristi od njega.
Željeli biste ga obrisati jer ovako i onako daje zastarjele informacije koje bi vas mogle stajati online prometa i visoke SEO pozicije. Između ostalog, zastarjeli sadržaj također utječe na:
- Sliku brenda: Ne dobivate drugu priliku da napravite prvi dojam. Ako vaši klijenti pronađu zastarjele informacije na web stranici, vjerojatno će vas smatrati nepouzdanim
- Odgovornost: Po definiciji je blog skup vaših izjava i izjava vašeg poslovanja. Ovisno o vašoj niši, zastarjele informacije mogu vas izložiti pravnoj ili financijskoj odgovornosti.
- SEO: Stari blogovi su sada beskorisni i lošeg su sadržaja. Oni samo zauzimaju prostor i nemaju nikakvu vrijednost. Google ne voli lošu kvalitetu sadržaja, a niti čitatelji koji će odmah napustiti vašu stranicu zbog zastarjelih informacija - bounce rate.
- Gubitak online prometa i prihoda: Stari blogovi vjerojatno još uvijek dobivaju online promet od kojeg će se rijetko tko vratiti zbog starih informacija. To u krajnjem slučaju dovodi do slabijeg online prometa i gubitka prihoda.
Dakle, trebalo bi brisati stare blogove?
Nećemo srljati.
U redu, možda ste sada zabrinuti zbog svih tih starih blogova i želite ih se odmah riješiti, no imajte na umu da skoro svaki sadržaj na web stranici
možete iskoristiti. Evo nekoliko dobrih razloga zašto:
- Postojeći online promet: Vjerojatno su neki od starih blogova bili podijeljeni među publikom više puta. I vjerojatno blog ima nekoliko dolaznih linkova s drugih web mjesta. Osvježite li ga, oni mogu biti ključna stavka u dovođenju većeg online prometa.
- Obnovljena relevantnost: Neke su teme periodične (npr. ekonomski kvartalni izvještaji). Možete obrisati prašinu sa starih blogova i konstantno dodavati novi sadržaj.
Nakon svih ovih navoda, vjerojatno shvaćate
moć recikliranja starih blogova. Kako osvježiti stare blogove?
- Prvo napadnite najpopularnije stare blogove: Uredite sadržaj kako bi bio relevantan i pravovremen.
- Ažurirajte SEO: gdje je moguće, dodajte nove ključne riječi. Možda postoje novi pojmovi koji su relevantni za vaš sadržaj. Isto tako razmislite o dodavanju novih slika kako biste vizualno uljepšali blog.
- Izbrišite loše stvari: možda postoje neki blogovi koji više nisu relevantni i nisu vrijedni osvježivanja. Prije nego ih izbrišete, pobrinite se za redirekcije 301 jer će u protivnom vaši posjetitelji svako malo nailaziti na 404 nepostojeće stranice.
Nakon što ste osvježili sadržaj, vrijeme je da p
onovno počnete promovirati blogove! Povežite svoj osvježeni sadržaj sa starim i novim sadržajem (osvježene sadržaje možete kategorizirati tako da se prikazuju uz nove blogove kao povezani sadržaj).
Promovirajte osvježene blogove na društvenim mrežama,
šaljite ih newsletterom i iskoristite ih maksimalno što možete!