Česta pitanja

Google Ads

Postoji li ograničenje za broj ključnih riječi na koje se može oglašavati?

Ključne riječi najbitnija su stavka za SEO, a za Internet oglašavanje one su jednako tako važne kako bi klijent jednostavnije i brže došao do proizvoda ili usluge koja ga zanima. Postavljanjem kvalitetnih ključnih riječi na AdWords kampanju osigurava se veća posjećenost, automatski i zarada na proizvodima ili uslugama za koje je oglas namijenjen. Važno je odabrati tražene ključne riječi kojima je konkurencija mala, a cijena također ne previsoka za jedan klik. Naravno cijena klika ovisi o konkurenciji za tu ključnu riječ.

Ograničenja za broj ključnih riječi nema, no što ih je više postavljenih to će biti veća šansa da netko klikne na oglas. Internet tražilice Vaš oglas postavljaju ovisno o tome koje se riječi upisuju. Kako bi bilo jednostavnije i lakše odabrati kvalitetne ključne riječi, Google ima alat za planiranje koji prikazuje razne povijesne statističke podatke sa idejama za ključne riječe i grupe oglasa, poput prosječnog broja mjesečnog pretraživanja. Nakon što korisnik unese sve ključne riječi odabrane uz pomoć Keyword plannera, statistički podaci i predviđanja prikazuju se na grafikonu i tablici sa stupcima, tako da se u svakom trenutku sve može pregledati i napraviti analiza. Ukoliko neka od ključnih riječi loše stoji, ona se u svakom trenutku može promijeniti.

Prilikom odabira ključnih riječi za internet oglašavanje obratite pozornost na kvalitetu, a ne kvantitetu odnosno broj postavljenih riječi. Relevantne riječi vjerojatno će dati bolje rezultate od ključnih riječi s većim opsegom pretraživanja ili velikom konkurencijom.

Oglašavanje na Internetu sve je rašireniji i popularniji oblik oglašavanja, a želimo li napraviti kvalitetan oglas potrebno je pažljivo odabrati ključne riječi prema kojima će i oglas biti prikazan potencijalnim klijentima. Nije važno koliko će riječi biti postavljeno, bitno je da su one zanimljive kupcima, odnosno da dobro predstavljaju proizvod ili uslugu.

Ana