GONET.TV je češka tvrtka koja je započela sa internet stranicom TVprogram.cz, a danas u Hrvatskoj i drugim zemljama nudi IPTV online televiziju, odnosno pametni način gledanja televizije bez satelita, antene ili kabela, pri čemu se usluga može prilagoditi bilo kojem internetu i koristiti na jednostavan način.
Usluga GONET.TV-a može se koristiti na smart TV-u i raznim drugim uređajima, a u ponudi je preko 100 kanala te stotine filmova i serija. Uz to, GONET.TV omogućuje korisnicima slušanje na desetke tisuća radio stanica. Kod ove usluge nema ugovorne obveze već se uslugu može slobodno otkazati na kraju mjesečnog perioda.
U proboj na hrvatsko tržište krenuli su samim početkom 2021. godine, kada i počinje naša suradnja.
Na početku suradnje, cilj je bio ostvariti 5.000 prijava odnosno novih registracija na platformu GONET.TV u 2021. godini, uz daljnji kontinuirani rast.
Kampanje su bile usmjerene na stvaranje konverzija uz pomoć Lead magneta i prikupljanje potencijalnih pretplatnika koji prvo isprobaju platformu besplatno ili za 1 kn, a potom da se leadovi pretvaraju u stalne korisnike uz mjesečnu pretplatu.
Uz primarne ciljeve kampanje koji se očituju u maksimizaciji prikupljenih leadova i konvertiranju istih u stalne korisnike, sekundarni ciljevi su prepoznatljivost i top of mind.
Prepoznato je da postoji tržišna prilika u nedostatku Best Buy usluge koja je povoljna, a nudi fleksibilne uvjete bez ugovorne obveze, kao i dodatne opcije proizvoda uključene u cijenu. Upravo te snage bile su okosnica komuniciranja unutar kampanja.
Cijelu strategiju smo podijelili u tri faze:
Prva faza odnosila se na samu penetraciju hrvatskog tržišta, i to u periodu od 7 siječnja od 15. veljače 2021. godine. U tom vremenu je korisnicima omogućeno i besplatno probno razdoblje. U ovoj fazi korišteni su Google oglasi (Search, Display, Video) te Facebook oglasi (Conversions, Awareness).
Druga faza, u periodu od 16. veljače do kraja 2021. godine, odnosila se na održivi rast i unaprjeđenje usluge, kao i uvođenje novih HBO i Cinemax kanala (remarketing postojećih korisnika za Upsell). U ovoj fazi korišteni su Google oglasi (Search, Display, Video, Smart, Discovery, Performance Max, App Installs) te Facebook oglasi (Conversions, Awareness, Retargeting).
Treća faza pokrivala je kampanju iz druge faze, uz dodatak Youtube for Actions kampanje te Facebook Reach & Frequency i Video Views, sa značajnijim budžetom.
U prvom mjesecu penetracije na tržište postignuto je više od 1800 registracija putem Google Ads kampanja te više od 3600 putem Facebook Ads kampanja. Od početka provođenja kampanja do kraja 2021. godine povećan je broj pretplatnika za 320%, što je dvostruko više u odnosu na inicijalni cilj.
Još jedna važna metrika je i postotak korisnika iz probnog razdoblja koji su nastavili koristiti uslugu, konkretno njih 73%.
Podatke smo pratili putem Google Analytics sustava, pri čemu smo ih redovito evaluirali kako bi konstantno prilagođavali kampanje i postizali isti ili bolji učinak.
Ova suradnja ostvarila je sjajne rezultate, što potvrđuje i MIXX nagrada za finaliste koju smo osvojili u kategoriji “Direct Response and Lead Generation kampanje”.
I vi možete biti još jedan primjer tako uspješne priče. Javite nam se kako bi dogovorili sastanak i otkrili potencijal vaše tvrtke!