Česta pitanja

CRO optimizacija

Što je CRO optimizacija

CRO ili conversion rate optimization u digitalnom marketingu predstavlja proces povećanja postotka posjetitelja web stranice koji postaju kupci ili izvršavaju željenu akciju na web stranici (npr. popunjavanje obrasca, download ebooka itd.). Ovaj proces uključuje poznavanje načina kako se korisnici ponašaju na webu, koje akcije izvršavaju i što ih sprječava u izvršavanju akcije.

Što su uopće konverzije?

Kada se priča o CRO-u, glavni fokus je na konverzijama, odnosno akcijama koje posjetitelji izvršavaju na web stranici.


Konverzije mogu biti različitih oblika i veličina te se mogu podijeliti na mikro i makro konverzije.


Primjeri makro-konverzija:

    
  • kupnja proizvoda ili usluge na web stranici,
  • 
  • upit za ponudu preko web stranice,
  • 
  • prijava na određenu uslugu preko web stranice.

Primjeri mikro-konverzija:

    
  • prijava na newsletter,
  • 
  • izrada korisničkog računa,
  • 
  • dodavanje proizvoda u košaricu.
Elena Majer