Česta pitanja

Google Ads

Što je Google AdWords certifikat?

Google AdWords certifikat je Googleova profesionalna akreditacija koja dokazuje da je pojedinac prošao osnove i napredne aspekte Google AdWordsa. Google AdWords certifikat znači da vas Google prepoznaje kao stručnjaka za online oglašavanje. Certifikat možete zaraditi putem Googleovog online programa za obuku nazvanog Academy for Ads (Akademija za oglase).

Koje su prednosti AdWords certifikata?

Google AdWords certifikati
Kako bi zaslužili Google AdWords certifikaciju, morate biti član Google Partnersa. Neke od prednosti dobivanja certifikata su:
    
  • Certifikat je dokaz stručnosti. Pokažite sadašnjim i budućim klijentima da ste certificirani.
  • 
  • Pomozite svojoj tvrtki da dobije bedž Google Partnera ili Premier Google Partnera. Kako bi tvrtke zaradile bedž, jedan od uvjeta je da moraju imati barem jednog certificiranog člana.

Kako funkcionira Googleov AdWords ispit?

Kreiranjem računa na Akademiji za oglase (Academy for Ads), dobit ćete pristup besplatnim video lekcijama za različita područja u AdWords oglašavanju.

Kako bi postali certificirani, za početak morate proći Google AdWords Fundamentals ispit, tj. osnove i dodatni ispit prema želji:
    
  • Search Advertising
  • 
  • Display Advertising
  • 
  • Mobile Advertising
  • 
  • Video Advertising
  • 
  • Shopping Advertising

Potrebni koraci za dobivanje Google AdWords certifikata

Korak #1: Izradite ili odaberite Google račun

Posjedujete li više Google računa, morat ćete se odlučiti kojeg ćete koristiti.

Ako radite za agenciju ili tvrtku, vrlo je vjerojatno da ćete morati koristiti svoju poslovnu email adresu.

Ako se privatni korisnik i certifikat želite dobiti na svoju ruku, preporučujemo da odaberete Google račun za koji želite da se vaš certifikat povezuje.

Korak #2: Pridružite se Google Partnerima

Kada se prijavljujete na Google Ad Academy, provjerite jeste li odjavljeni s ostalih Google računa. U protivnom bi moglo doći do zabune pa će vas Google automatski prijaviti drugim računom.

Kada se prijavljeni sa svojim računom za kojeg želite dobiti certifikaciju, idite na http://google.com/partners. Kliknite na karticu "Pridružite se programu Google Partneri" (Join Google Partners) i nakon toga "Join now" gumb.

Nakon toga, pred vas će doći svi Googleovi uvjeti i pravila pružanja usluga. Nakon što sve pročitate, službeno ste se pridružili programu Google Partners.

Korak #3: Popunite Google profil

Ovaj profil je vaš osobni profil koji se, ako želite, može javno prikazivati svim Google Partnerima. To je ujedno i vaš službeni profil s kojim će biti vezane vaše certifikacije. 

Pod opcijama također imate mogućnost da pronađete svoju tvrtku i poslati im zahtjev da im se pridružite. Ako se odlučite na ovaj korak, zahtjev će se poslati administratoru tvrtke koji će morati potvrditi vaš zahtjev.

Korak #4: Učenje za AdWords ispite

Ako ste novi član Google Akademije, preporučujemo da prođete kroz cijeli Googleov sadržaj. Pripremite se da ćete dnevno morati odvojiti barem četiri sata kako bi uspjeli proći kroz sve videolekcije i pisani sadržaj i na kraju položili ispit za svaki modul.

No i ako ste se već susreli s AdWords kampanjama, ipak bi morali proći kroz sve module.
 

Korak #5: Položite osnove AdWords oglašavanja + jedan dodatan ispit

Kako bi postali certificirani, morate položiti z AdWords Fundamentals ispit i jedan od dodatnih ispita po vašem izboru. 

Dodatni ispiti uključuju:
    
  • Search
  • 
  • Display
  • 
  • Video
  • 
  • Mobile
  • 
  • Shopping
Search i Display oglasi su nešto što bi svakako trebali položiti, a u zadnje vrijeme Google sve više forsira video i YouTube oglašavanje. 

Preporučujemo da izaberete onaj modul koji je najprikladniji za vaše područje rada. A ako ste jedan od onih lumena koji jednostavno voli učiti i prolaziti ispite, zašto ne bi prošli sve ispite? :)
 
Elena Majer