Česta pitanja

Društvene mreže

Što je to Facebook Automated Rules?

S ciljem olakšavanja vođenja kampanja oglašavanja, s Automated Rules možete kreirati svoja pravila u Facebookovom Ads Manageru koja automatski ažuriraju ili vas obavještavaju o promjenama na vašim kampanjama, setovima oglasa ili oglasima.

Pri kreiranju svojih automatiziranih pravila, postavljate uvjete koji, kada se zadovolje, okidaju ta pravila. Tako na primjer možete kreirati pravila koja će zaustaviti oglas s lošim učinkom, povećati budžet odlične kampanje ili poslati obavijest kada broj ljudi koji vide oglas padne ispod željene granice.

Postavljanje pravila vrši se preko nekoliko varijabli:
 

    
  • Apply rule to - odaberite na koju kampanju, set oglasa ili oglas će se pravilo odnositi.
  • 
  • Action - omogućuje vam odabir akcija koje će pravilo poduzeti ako se zadovolje uvjeti: 
      
    • ugasiti kampanja
    • 
    • poslati e-mail obavijest da je uvjet zadovoljen
    • 
    • prilagoditi budžet (povećati ili smanjiti dnevni ili cjeloživotni budžet za X % ili $)
    • 
    • prilagoditi manual bid (povećati ili smanjiti bid za X % ili $)
    • 
    
  • 
  • Condititions - uvjeti koje Facebook treba procijeniti kako bi odredio poduzeti ili ne poduzeti akciju. Trenutno su dostupni sljedeći uvjeti, a moguće je postaviti kombinaciju više uvjeta: 
      
    • Daily spent
    • 
    • Lifetime spent
    • 
    • Frequency
    • 
    • Results
    • 
    • Cost per result
    • 
    • Cost per Mobile App Install
    • 
    • Hours since creation
    • 
    • Cost per Add Payment Info (potreban postavjen Facebook Pixel)
    • 
    • Cost per Add to Basket (potreban postavjen Facebook Pixel)
    • 
    • Cost per Add to wishlist (potreban postavjen Facebook Pixel)
    • 
    • Cost per Complete Registration (potreban postavjen Facebook Pixel)
    • 
    • Cost per Initiate Checkout (potreban postavjen Facebook Pixel)
    • 
    • Cost per Lead (potreban postavjen Facebook Pixel)
    • 
    • Cost per Purchase (potreban postavjen Facebook Pixel)
    • 
    • Cost per Search (potreban postavjen Facebook Pixel)
    • 
    • Cost per view content (potreban postavjen Facebook Pixel)
    • 
    • CPC (potreban link)
    • 
    • CPM
    • 
    • CTR (potreban link)
    • 
    • Lifetime impressions
    • 
    • Impressions
    • 
    • Reach
    • 
    
  • 
  • Frequency - koliko često će Facebook pokrenuti pravilo
  • 
  • Notification - Facebook će vas automatski obavijestiti kada se ispune uvjeti i pokrene pravilo preko Facebook notifikacije ili e-maila
  • 
  • Subscriber - ako imate više osoba koje pristupaju vašem Facebook računu, možete odabrati koja od njih će primiti rezulate.
  • 
  • Time Range - odaberite vremenski raspon na kojem će se temeljiti vaše pravilo
  • 
  • Frequency & Schedule - kada će pravilo testirate uvjete te je postavljeno prema vašoj vremenskoj zoni
  • 
  • Naziv pravila - odaberite naziv pravila koji ima smisla te opisuje što pravilo radi. Npr. ako je pravilo postavljeno da šalje e-mail kada potrošeni budžet prijeđe 10 €, nazovite ga "potrošeno > 10 €, email".
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer