Česta pitanja

Internet marketing

Što znači canonical URL?



Canonical URL je preferirani URL za određenu web stranicu, koji se odabire kao glavni ili primarni URL koji bi tražilice trebale indeksirati i rangirati. Ovo je važno jer bi bez ovog URL-a tražilice mogle indeksirati više verzija iste web stranice, što dovodi do problema s dupliciranim sadržajem i potencijalnih problema sa SEO optimizacijom.


Na primjer, ako web stranica ima više URL-ova koji vode do iste stranice, poput "www.example.com/page1"  i "example.com/page1", tražilice bi mogu razmotriti ove URL-ove kao zasebne stranice i time smanjiti potencijal rangiranja web stranice. Određivanjem kanoničkog URL-a, vlasnici web stranica mogu reći tražilicama koji bi URL trebao biti smatran primarnim URL-om za određeni sadržaj, konsolidirajući potencijal za rangiranje i izbjegavajući probleme s dupliranim sadržajem.

Canonical URL-ovi se određuju u HTML kodu stranice pomoću "rel=canonical" oznake, koja govori tražilicama da se odabrani URL smatra primarnim URL-om za taj određeni sadržaj.
Ana