Česta pitanja

Internet marketing

Što znači NPS? (Net Promoter Score)

NPS (Net Promoter Score) je mjera zadovoljstva i lojalnosti kupaca koja se koristi za procjenu njihove vjerojatnosti da preporuče određenu tvrtku, proizvod ili uslugu drugima. Izračunava se na temelju odgovora na jednostavno pitanje: "Na skali od 0 do 10, koliko vjerojatno biste preporučili našu tvrtku/proizvod/uslugu drugima?" Na temelju dobivenih rezultata, kupci se kategoriziraju kao "promotori", "pasivni" ili "kritičari".
Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

  • Arbona blogovi
  • Cheatsheet
  • Arbona ebook
  • Arbona Podcast
  • Arbona event
  • Arbona doručak
  • Konzultacije
  • Arbona knjižnica
  • "Digitalni svemir"
  • -20% popusta na Arbona akademiju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas
Sandra