TikTok, Youtube i LinkedIn marketing

TikTok, Youtube i LinkedIn marketing

Prijavi se

Zašto TikTok, Youtube i LinkedIn marketing?

TikTok, YouTube i LinkedIn marketing su ključni elementi suvremenog digitalnog marketinga zbog njihove specifične publike i jedinstvenih formata sadržaja koji omogućavaju brendovima da se povežu s potrošačima na inovativne načine. TikTok pruža pristup mlađoj publici kroz kratke, kreativne video sadržaje, omogućavajući viralni doseg i angažman. YouTube, kao najveća platforma za dijeljenje video sadržaja, omogućuje dublje povezivanje s publikom kroz detaljnije sadržaje, tutorijale i recenzije, potičući povjerenje i autoritet brenda. LinkedIn se fokusira na profesionalnu publiku, nudeći mogućnosti za B2B marketing, izgradnju profesionalnih veza i pozicioniranje brenda kao lidera u industriji. Svaka od ovih platformi nudi jedinstvene alate i mogućnosti za ciljanje, što omogućava brendovima da precizno dosegnu svoju ciljanu publiku i ostvare značajne marketinške ciljeve.
 

Što ćete naučiti?

  • Razumijevanje TikTok algoritma
  • Smjernice za kreiranje viralnog sadržaja
  • Tehnike za povećanje pregleda i pretplatnika na Youtubeu
  • Analizirati performanse videa
  • Ciljano oglašavanje na LinkedInu
  • Strategije za stvaranje i distribuciju LinkedIn sadržaja
  • itd...
 

Što ćete dobiti?

  • Konkretna znanja s naglaskom na praksi
  • Stručne predavače sa značajnim radnim iskustvom
  • Mogućnost konzultacija s predavačem
  • Certifikat (ako položite i sve ostale module)
  • Odlično iskustvo
 

Organizacija

Modul TikTok, Youtube i LinkedIn marketing traje 3 dana. Sastoji se od 3 predavanja po dva sata. Online predavanja će započeti u 15.00 sati.
 

Kome je namijenjen modul?

  • Voditeljima marketing odjela u tvrtkama
  • Svima koji planiraju skupljati ili već imaju listu e-mail adresa
  • Svima koji žele kroz direktnu komunikaciju povećati prodaju
  • Samoukim e-mail marketing “stručnjacima”
  • Zaposlenicima u sektoru marketinga
  • Poduzetnicima koji žele osnažiti odnos sa svojim kupcima/korisnicima
  • Obrtnicima koji žele biti posebniji i uspješniji
  • Studentima s interesom za digitalni marketing
 
 

Predavač

Nikolina Mišak

Ima višegodišnje iskustvo rada u marketingu. Realizirala je više stotina digitalnih marketinških kampanja na društvenim mrežama te Google Ads platformi u Hrvatskoj i inozemstvu. Certificirana je Google Ads, Facebook, Google Analytics i Bing stručnjakinja, ali ipak najviše voli marketing na društvenim mrežama.

Iskusna je u kreaciji i optimizaciji svih vrsta Facebook i Instagram kampanja, pa ako želite naučiti “tips and tricks” prava je osoba za to.
Ena