YouTube oglašavanje

Iskoristite snagu YouTube oglašavanja za brzi rast vašeg poslovanja

Zatraži ponudu Pogledajte cijene

Prednosti YouTube oglašavanja

YouTube oglašavanje ima ključnu ulogu na ovoj platformi s milijardama mjesečnih pregleda. Iskoristite tu moć kako biste postigli vidljivost, angažman i rast poslovanja. Naša agencija je ovdje da vam pomogne ostvariti najbolje rezultate.

Zašto YouTube oglašavanje?
  • Vizualna dominacija: Kreativni video sadržaji dominiraju na YouTube-u, privlačeći gledatelje.
  • Ciljana publika: Precizno ciljajte korisnike kako biste postigli pravu publiku za vašu poruku.
  • Korisnički angažman: Korisnici komentiraju, dijele i sudjeluju u vašem sadržaju.
  • Praćenje učinka: Praćenje analitike pomaže optimizaciji kampanja.
Iskoristite YouTube oglašavanje kako biste postigli konkretne rezultate i ostvarili uspjeh na ovoj popularnoj platformi.

Cijene YouTube oglašavanja

YouTube:
Cijena 290,00 EUR + 10 % mjesečnog budžeta za oglašavanje + PDV
 

YouTube marketing

YouTube marketing Vam omogućava da povećate posjete, promet ili da promovirate svoj brend po najnižim cijenama na tržištu.

Dok tradicionalno PPC oglašavanje pruža zadivljujuće ispunjenje zahtjevnih mogućnosti, širenje na video oglašavanje daje Vašem brandu još veće mogućnosti i generiranje puno većih i boljih poslovnih prilika.


Različite vrste oglasa mogu uključivati:

  • prilagođene tekstualne oglase
  • preusmjereni video
  • mobile video oglase
  • oglase prije & za vrijeme videa
  • bočno prikazne oglase

Što uključuje YouTube usluga?

  • Kreiranje oglašivačke strategije
  • Analiza i definiranje ciljane publike
  • Izrada različitih formata video oglasa
  • Postavljanje oglasa i testiranje različitih formata oglasa
  • Praćenje i analiza rezultata kampanja
  • Izvještavanje o rezultatima
  • Komunikacija i sastanci

Rezultati usluge

GONET.TV
U prvom mjesecu penetracije na tržište postignuto je više od 1800 registracija putem Google Ads kampanja te više od 3600 putem Facebook Ads kampanja. Od početka provođenja kampanja do kraja 2021. godine povećan je broj pretplatnika za 320%, što je dvostruko više u odnosu na inicijalni cilj.

Još jedna važna metrika je i postotak korisnika iz probnog razdoblja koji su nastavili koristiti uslugu, konkretno njih 73%.

Podatke smo pratili putem Google Analytics sustava, pri čemu smo ih redovito evaluirali kako bi konstantno prilagođavali kampanje i postizali isti ili bolji učinak.

Ova suradnja ostvarila je sjajne rezultate, što potvrđuje i MIXX nagrada za finaliste koju smo osvojili u kategoriji “Direct Response and Lead Generation kampanje”.
Replay
Promatrajući rezultate prije i nakon početka suradnje (6. mjesec 2016.) do danas i to u usporedbi s postavljenim ciljevima, možemo zaključiti da je Revertova kampanja na društvenim mrežama iznimno uspješna. Broj posjetitelja webshopa porastao je za 59.25%, a broj novih posjetitelja čak 57.70%.
  • Prosječno 1,768,357 impresija social oglasa (Facebook, Instagram) mjesečno
  • Povećan je broj novih posjetitelja webshopa za 57.70%
  • Broj novih posjetitelja koji na web shop dolaze putem social kanala (Facebook, Instagram) danas iznosi 19.75%
  • Korisnici koji na webshop dolaze putem social kanala (Facebook, Instagram) danas čine 28.45% cjelokupnog web prometa
  • Bounce rate je smanjen za 15.75%
  • Korisnici posjećuju više stranica po posjeti webshopa, čak 20.80%

Izdvojeni blogovi

Certifikati i priznanja

  • Certifikat Google partner
  • Certifikat Analytics qualified individual
  • Certifikat Adwords qualified professional
  • Google tag partner
  • Google Analytics Certified
  • Google All stars
  • Google Certified Partner
  • Facebook Marketing
  • Facebook Media Planning
  • Mailchimp
  • 500 Technology Fast
Elena Majer