Česta pitanja

Društvene mreže

Zašto se oglašavati na Instagramu?

Instagram pripada u jednu od najvećih društvenih mreža s više od 500 milijuna mjesečno aktivnih korisnika i to je jedan od razloga njegove popularnosti među oglašivačima.

Facebook je putem sučelja za kreiranje oglasa Power Editora omogućio oglašavanje na Instagramu gdje su dostupne dodatne mogućnosti targetiranja ciljane publike. Nudi se mogućnost vrlo preciznog segmentiranja korisnika po lokaciji, demografskim obilježjima, interesima, ponašanju i mnogim drugim značajkama. Mogućnosti detaljnog targetiranja koje nudi Instagram definitivno igraju veliku ulogu i utječu na kvalitetu oglašavanja.

Instagram je jedna od najvećih društvenih mreža zbog čega je vrlo popularna među oglašivačima.

Također, CPC je veoma nizak, dok je engagement na Instagramu izrazito visok. Važno je napomenuti kako 60% ljudi kaže da je otkrilo novi proizvod putem Instagrama, a čak 75% korisnika Instagrama kaže da je poduzelo akcije nakon što su vidjeli post. Između ostalog, Instagram je savršena platforma za izgradnju vizualnog identiteta brenda. Naime, putem njega možete ispričati cijelu priču za koju su vam potrebne kvalitetne fotografije jer su one primarni medij ove društvene mreže.

Instagram je platforma koja Vam omogućuje da budete kreativni i na vizualni način predstavite svoje proizvode ili usluge. Iskoristite prednosti ove platforme  i osigurajte si nove kupce, korisnike i potrošače. 
Elena Majer