Vaša kontakt osoba

Ana
ana@arbona-agency.com
099 774 50 84

CRO optimizacija

Cro optimizacija
 

Što je točno CRO optimizacija?


SEO optimizacija je zaslužna za veći broj online posjetitelja na vašu web stranicu, no koliko njih učini željenu radnju na stranici? 

Na primjer, koliko posjetitelja je postalo vašim kupcem?  Koliko ih se pretplatilo na newsletter? A poslalo upit? 

Ovdje u središte pozornosti dolazi CRO optimizacija ili napredna SEO optimizacija.  

Optimizacija stope konverzija (eng. Conversion Rate Optimization), je tehnika kojoj je cilj da posjetitelje vaše web stranice pretvori (konvertira), u aktivne korisnike.  Općenito govoreći, to znači da će CRO optimizacijom posjetitelji učiniti upravo ono što od njih i očekujete. 

CRO optimizacija pojam
CRO optimizacija pojam

Što može biti konverzija?

Vrste online konverzija
Vrste online konverzija
Dakle, SEO optimizacija ima za zadatak da vam dovede online promet, dok će CRO taj promet pretvoriti u zaradu.
 

Kako u Arboni optimiziramo stopu konverzije?


Arbona je agencija za digitalni marketing koja između ostalog vlada i vještinama za optimizaciju konverzija na web stranici! Neki bi nas nazvali pravim stručnjacima, no mi bi radije da uspješnost naših CRO kampanja govore same za sebe. Znači, samo pozitivno :)

Za nas je optimizacija konverzije:

 

  • Poboljšanje strukture web stranice. Navigacija i dizajn web stranice na kojoj se korisnici snalaze kao od šale.
  • Praćenje kretanja i ponašanja korisnika na web stranici. Bitno znati što se korisnicima sviđa, a što ih odbija brzinom munje. Zašto? Jer sumnjamo da će se tetka Slavica željeti pretplatiti na newsletter, ako odmah ne vidi smisao, tj. moguću dobivenu vrijednost.
  • Postojeći promet pretvoriti u aktivni. Stvorimo zajedno zanimljiv sadržaj ili ponude koje posjetitelji ne mogu odbiti! 
  • Optimizacija vođena vašim ciljevima i željama. Što želite postići? Povećati prodaju? Potaknuti korisnike da pogledaju promo video? Na vama je da odaberete cilj, a jedino što je važno pri svemu tome je da je mjerljiv.
Mjerljivi rezultati konverzije Mjerljivi rezultati konverzije

Što dobivate našom uslugom CRO optimizacije?

CRO optimizacija - usluge Arbona CRO optimizacija - usluge Arbona

Mali rječnik CRO pojmova

 
Bounce Rate Bounce Rate
Bounce Rate
CRO optimizacijom smanjuje se Bounce Rate. Doslovno bi ga preveli kao odskočna stopa, a zapravo znači postotak izlaska iz web shopa odmah nakon posjete prvoj stranici i to bez ikakve interakcije! Odskočna stopa nije ni toliko loš prijevod jer se korisnik u tom trenutku ponaša kao prava lopta. Dotakne vaš web shop i brže-boje se odbije od njega. A to stvarno ne želite iskusiti. Barem ne previše. 
 
Heat mapa Heat mapa
Heat Map
Oduvijek vas je interesiralo na kojem su se djelu stranice korisnici najviše zadržavali? Ili na koje im je elemente često bježao pogled? Na što su najviše klikali? Ovdje nam u pomoć dolazi Heat Map (toplinska mapa stranice). Toplinske mape nam mogu pomoći da bolje razumijemo ponašanje posjetitelja na stranici kako bi poboljšali njezine performanse i tako dulje zadržali korisnike na stranici. 

 

A/B testiranje
Jeste li se ikada pitali što će bolji proći? Naslov napisan u sveprisutnom Arial fontu ili bi radije kockali sa srećom i prekršili sva pravila dobrog dizajna te riskirali s Comic Sansom? A što je s bojom? Zelena boja CTA gumba (poziva za akciju) ili crvena? Što će se više klikati? A što ćete napisati na gumbu? “Zatražite ponudu!” Ili “Pošaljite upit”? Sva sreća da ne morate nagađati jer tu je A/B testiranje! Pravilnim A/B testom moguće je otkriti bolje rješenje za sve nedoumice i tako smanjiti stopu izlaska iz web stranice. 


Landing stranica Landing stranica
Landing stranice (Odredišne stranice)
Ako ćemo ići s doslovnim prijevodom, Landing stranica je stranica na koju korisnik “sleti” i s kojom se susreće po prvi puta. Dakle, to može biti stranica “o nama”, vaš blog, kategorija proizvoda ili pak početna stranica. Na primjer, napisali ste odličan blog o biciklističkim kacigama i netko je putem Googlea baš tražio informacije o biciklističkim kacigama. U popisu rezultata je ugledao post s vašeg bloga, kliknuo na njega i došao na blog koji se u ovom slučaju nalazi u ulozi landing stranice. Da je korisnik na blog došao kroz izbornik vaše stranice, tada blog ne bi mogli nazvati landing stranicom.
 

Zatražite savjet ili ponudu bez ikakve obaveze

Za besplatno savjetovanje i procjenu budžeta možete nas kontaktirati putem:
Cro optimizacija - Arbona usluge  
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM