Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Optimizacija slika

Objavljeno 4.3.2016. 8:59:51
Optimizacija slika
Optimizacija slika na vašoj web stranici vrlo je bitan dio procesa SEO optimizacije. Google ne može sam zaključiti što se nalazi na slici, te mu moramo objasniti o čemu se radi. Google algoritam provjerava vašu sliku tako da provjeri riječi koje ona sadrži (ime slike, opis). Naravno sliku je potrebno optimizirati prema ključnim riječima. Mnogi korisnici kada pretražuju neki proizvod kliknu na Google da im se prikazuju samo slik, te kad prepoznaju ono što traže kliknu na sliku te odu na web pročitati više o traženom. Ako imate optimizirane slike, vaša slika se može naći u vrhu tih pretraga, te tako privući više potencijalnih klijenata na vaš web.


Kako optimizirati sliku?
Glavne stvari koje Google uzima u obzir kod vaših slika su sljedeće:
Veličina slike – ovdje mislimo na memoriju slike. Ona mora biti što manja moguća a da ne izgubi kvalitetu slike. Današnji moderni fotoaparati imaju slike vrhunske kvalitete koje imaju više megabajta. Veličinu je potrebno smanjiti kako bi se vaš web i slike učitavale što brže.
Format slike – također je važan kad je u pitanju optimizacija. Većina korisnika ima različite programe za otvaranje slika, te treba imati na umu da imate standardne formate koji se najčešće koriste. Preporučuju se formati kao što su: JPEG, GIF, BMP i PNG.
Odabir imena – prije nego što date ime svojoj slici, razmislite o tome što bi ste vi upisali u tražilicu da dođete do nje. Dakle razmislite o ključnim riječima i probajte je iskoristiti u naslovu. S naslovom slike govorite Google što se nalazi na njoj.
Odabir ključnih riječi – ovaj dio sličan je kao i prethodni ali imate više prostora za opis slike. Taj dio naziva se „alt tag“, te je presudni dio kako će vas Google pozicionirati. Pri opisu slike koristite relevantne ključne riječi.
Naslov slike – na vašoj web stranici dobro je dodati i naslov slike koji se nalazi odmah iznad slike. Naravno u naslovu treba koristiti ključnu riječ koja najbolje opisuje sliku.
Ovo su neke osnovne značajke koje vam mogu pomoći pri optimiziranju vaših slika kako bi vas Google bolje pozicionirao.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM