Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 5084

Pisanje blog posta po SEO smjernicama

Objavljeno 19.2.2016 9:02:28
Pisanje blog posta po SEO smjernicama
Pisanje blog postova danas je sve važnije i popularnije. Blog mora imati kvalitetan sadržaj koji može pomoći korisniku te će povećati korisničko iskustvo. Ako pišete blog ili planirate pisati, savjetujem vam da ga pišete po SEO smjernicama kako bi Google mogao primijetiti vaše sadržaje te vam dodijeliti bolje pozicije na tražilici.

Fokusirati se na 1-2 ključne riječi
Pri pisanju blog posta prvo što morate je smisliti temu koju ćete obraditi te koje ćete ključne riječi koristiti. Vrlo je važno da u svom blog postu ne koristite previše ključnih riječi, najbolje se fokusirati na jednu do dvije koje ćete koristiti u tekstu. Ključne riječi u tekstu koristite nekoliko puta, ni slučajno ne smijete pretjerivati jer vam Google može penalizirati taj post zbog korištenja ključne riječi previše puta. Uglavnom se treba fokusirati da kroz jedan post optimizirate jednu do dvije ključne riječi, a da pri tome tekst bude kvalitetan i zanimljiv korisnicima.
 

Long tail keywords vrlo su efikasne pri optimizaciji jer korisnici su počeli pretraživati sve duže ključne riječi. Korištenjem takvih riječi često možete biti dobro kvalificirani da se vaš post prikaže među prvim pozicijama pretrage. Statistika je pokazala da posjetioci koji dolaze pute dužih ključnih riječi bolje konvertiraju jer su našli baš ono što su tražili.


Gdje koristiti ključne riječi?
Title – vaš blog post trebao bi imati naslov u kojem će biti korištena ključna riječ. Treba pripaziti da taj naslov ne sadrži više od 70 znakova. Naslov vašeg posta prvi je koji određuje relevantnost vašeg teksta.
Body – ovdje se nalazi sadržaj vašeg posta koji pokriva temu iz naslova, gdje se koriste ključne riječi koje ste odabrali optimizirati.
URL – vaš blog post ima svoj URL koji bi trebao sadržavati naslov vašeg posta što će vam još podići relevantnost.
Meta description – u meta description treba opisati korisnicima i Google algoritmu o čemu se radi vaš post, naravno koristeći ključnu riječ koju optimizirate.

Ako budete pisali svoje blog postove na ovaj način i po mogućnosti da su responzivni kako bi se blog post mogao prikazati u formatu koji podržava uređaj s kojeg se čita tekst, tada se možete nadati da će vas Google uzeti u obzir pri pretraživanju nekih ključnih riječi koje su vama zanimljive.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM