Objavljeno: 11.09.2025. | 2 minute čitanja
Ova certifikacija dio je Google Marketing Platform programa i dodjeljuje se isključivo agencijama koje ispunjavaju tehničke i edukacijske standarde u radu s Google Tag Managerom. U ovom trenutku, samo
dvije agencije u Hrvatskoj imaju aktivan Product Certification status za Google Tag Manager, što ovu potvrdu čini još značajnijom i vrijednijom.
Što znači agencijska certifikacija za Google Tag Manager?
Za razliku od individualnih certifikata koje stječu pojedinci putem Skillshop platforme,
Product Certification se odnosi na razinu cijele agencije. Google taj status dodjeljuje samo agencijama koje kontinuirano dokazuju stručnost u korištenju GTM-a na klijentskim projektima te ulažu u razvoj i edukaciju tima.
Kako bi agencija zadržala status certificiranog partnera za Google Tag Manager, potrebno je zadovoljiti sljedeće uvjete:
- najmanje 5 članova tima mora imati važeći individualni GTM certifikat (obnovljen unutar 365 dana),
- agencija mora imati aktivne GTM projekte i implementacije kod klijenata,
- svi certificirani članovi moraju imati ispravno povezan Skillshop profil s točnim podacima o agenciji
- potrebno je predati i certifikacijski zadatak, koji Google koristi za dodatnu provjeru stručnosti i praktične primjene znanja u stvarnim situacijama
U okviru redovnog godišnjeg pregleda certifikata, ovi su uvjeti uspješno ispunjeni, čime je potvrđeno da stručnost u radu s Google Tag Managerom ostaje na visokoj razini.
Google Tag Manager je jedan od ključnih alat za napredno praćenje podataka, optimizaciju konverzija i upravljanje oznakama bez potrebe za dodatnim kodiranjem. Certificirani status agencije potvrđuje:
- dubinsko razumijevanje GTM funkcionalnosti,
- sposobnost implementacije kompleksnih mjerenja,
- usklađenost s najboljim praksama digitalne analitike.
Ovaj certifikat nije samo formalnost već predstavlja stručnost, sigurnosti i pouzdanosti u radu na svim razinama GTM implementacije.
Fokus na kvalitetu i razvoj
Produženje certifikata rezultat je kontinuiranog ulaganja u znanje, edukaciju i kvalitetu isporuke digitalnih rješenja. Certifikacija za Google Tag Manager dodatno potvrđuje visoke standarde u tehničkoj provedbi i strateškom pristupu digitalnoj analitici. Ostati među certificiranim agencijama znači ostati predan detaljima, standardima i rješenjima koja donose konkretne rezultate klijentima.