Česta pitanja

Društvene mreže

Instagram oglašavanje u Hrvatskoj: ima li smisla?

Instagram je mobilna aplikacija stvorena 2010. godine. Kao i većina društvenim mreža danas, Instagram nudi opciju oglašavanja no samo za poslovne korisnike. S obzirom na to da je u Hrvatskoj sve više i više Instagram korisnika, oglašavanje na Instagramu je sve više traženo.

Što je to Instagram?

 

Instagram oglašavanje
 


Instagram je trenutno najpopularnija aplikacija za obradu fotografija i videozapisa koja omogućuje korisnicima diljem svijeta dijeljenje svojih doživljaja s prijateljima.

U veoma kratkom vremenu je zauzeo drugo mjesto prema popularnosti društvenih mreža u Hrvatskoj, dok se na prvom mjestu još uvijek drži Facebook. 

Nagli porast Instagram korisnika bilo je u svibnju 2017. godine, kada je s 390.000 korisnika početkom 2017. došao na 730.000 korisnika. 

Sada je (u 2018. godini) aktivno svega 970.000 korisnika što znači da je Instagram prava prilika za oglašavanje!

Prednosti oglašavanja na Instagramu

Osim što se trenutno većina oglašivača nalazi na Facebooku, Instagram oglašavanje donosi još mnogo prednosti!


1. S Instagramom stvarate čvrstu vezu s korisnicima


Kad je u pitanju povezivane s publikom, većina oglašivača razmišlja o Facebooku. I to je to. No na Instagramu su korisnici dvostruko aktivniji i dvostruko angažiraniji. 

Jedno je istraživanje čak otkrilo kako Instagram generira 120 puta više angažmana prema korisniku nego što to generira Facebook. 

Instagram je s toliko velikim angažmanom savršena platforma za povezivanje s korisnicima, za dobivanje povratnih informacija i za poticanje online razgovora. 

Jedino što je potrebno je podijeliti fotografiju novog proizvoda, pitati korisnike što misle i čekati komentare :)


2. S Instagramom stvarate povjerenje i sliku brenda


Budući da je brendirani sadržaj odličan za generiranje angažmana i interakcije, jedna od ključnih prednosti Instagrama je da vam može pomoći u izgradnji povjerenja. 

Ljudi kupuju od ljudi - živih bića, a ne od suhoparnih poduzeća i korporacija! A tu će vam Instagram i najviše pomoći. Pomoću njega ćete stvoriti emocionalnu vezu s publikom.  

Sjajna je stvar da na Instagramu možete dijeliti svakodnevna iskustva vašeg poslovanja na potpuno neformalan način. Dakle, svojem poslovanju dajete osobni doživljaj.

Prema nekom nepisanom pravilu, behind the scenes fotografije i fotografije zaposlenika prolaze najbolje kod publike. 


3. Saznajte što Instagram korisnici vole


Svako malo pratite objavljeni sadržaj vaših pratitelja i saznajte što vole! Možda objavljuju fotografije vezane uz vaše poslovanje ili razgovaraju o vama.

Praćenje pratitelja je izuzetno važno ako imate fizičku trgovinu, restoran ili nešto treće u offline svijetu. Restorani su zapravo i najbolji primjer špijuniranja korisnika. Na primjer, ljudi vole dijeliti fotografije svojih omiljenih jela, a s Instagramom mogu podijeliti fotografiju s prijateljima kako bi svi znali u kojem jelu trenutno najviše uživaju!


4. Instagram oglašavanjem možete povećati online promet


Iako u same objave ne možemo dodavati linkove, Instagram može biti odličan izvor online prometa. S većim brojem angažmana, vaš je Instagram profil vidljiviji, pa tako i vaša poveznica u biografiji koja vodi do vaše web stranice.

Što objavljivati na Instagramu? 

Što objavljivati na instagramu?

Jedan od najtežih početnih koraka je odlučiti što ćete objavljivati. Evo nekoliko savjeta!
    
  • fotografije ili videozapise novih proizvoda
  • 
  • fotografije ili videozapise proizvoda u akciji (prilikom korištenja)
  • 
  • teasere ili kratki osvrt na ono što korisnike očekuje s novom linijom proizvoda
  • 
  • behind the scenes fotke
  • 
  • svakodnevni život u uredima
  • 
  • događaje na kojima ste bili prisutni
  • 
  • posebne ponude
  • 
  • natjecanja
  • 

Važno je početi. Ako ne znate odakle, slobodno nas kontaktirajte :)
Ana