Kako koristiti Pinterest za promociju vašeg brenda?

Pinterest je vizualna platforma za otkrivanje i dijeljenje ideja, inspiracije i interesa. U ovom blogu donosimo vam savjete kako koristiti Pinterest za učinkovitu promociju vašeg brenda.

Objavljeno: 30.03.2023.  | 2 minute čitanja

Pinterest je vizualna platforma za otkrivanje i dijeljenje ideja, inspiracije i interesa. S više od 450 milijuna aktivnih korisnika diljem svijeta, Pinterest može biti sjajno mjesto za promoviranje vašeg brenda i povećanje vaše prisutnosti na društvenim mrežama. U ovom blogu donosimo vam savjete kako koristiti Pinterest za učinkovitu promociju vašeg brenda.

Stvorite vizualno privlačne ploče

Da biste stvorili vizualno privlačne ploče na Pinterestu, prvo morate odabrati teme koje su relevantne za vaš brend i ciljanu publiku. Nakon toga, trebate odabrati privlačne slike koje se uklapaju u temu i odgovaraju estetici vašeg brenda. Važno je da slike budu visoke kvalitete i dovoljno velike da se dobro prikažu na Pinterestu. Isto vrijedi i za videozapise.

Arbona Pinterest ploča
S druge strane, fontovi i boje koje koristite trebaju se također slagati s estetikom vašeg brenda i biti dosljedni na svim pločama. Naslovi ploča također su važni i trebali bi biti kratki, ali informativni kako bi mogli privući pažnju korisnika.

Još jedan važan element za stvaranje vizualno privlačnih ploča su organizacija i kategorizacija. Razmislite o tome kako organizirati svoje ploče na način koji će biti logičan i koristan za vašu publiku. Na primjer, ako imate brend odjeće, možete organizirati svoje ploče prema vrsti odjeće ili prema sezoni.

Napokon, ne zaboravite redovito ažurirati svoje ploče kako biste ostali relevantni i privukli nove pratitelje. Ažuriranje vaših ploča također vam daje priliku da isprobate nove teme, slike i formate kako biste vidjeli što vaša publika najviše voli.

Ne zaboravite važnost SEO optimizacije

Nakon što ste stvorili ploče koje odražavaju identitet i interese vaše robne marke, svakako koristite ključne riječi. Ključne riječi treba staviti u opise ploča, naslove i opise pinova kako bi ih ljudi lakše mogli pronaći. Također je važno da vaši opisi budu detaljni, a da se ključne riječi koriste prirodno i neprimjetno. Uz to, Pinterest favorizira stvarne, autentične sadržaje, stoga je važno da vaši opisi budu relevantni.

Korištenje hashtagova također može pomoći u poboljšanju vašeg SEO-a jer Pinterest koristi hashtagove kako bi sortirao i prikazao sadržaje korisnicima. Korištenje relevantnih hashtagova pomoći će vašem sadržaju da se bolje pozicionira i lakše se pronađe. 

Koristite Pinterest oglase

Pinterest oglasi su učinkovit način za promociju vašeg brenda na platformi. Pinterest nudi nekoliko opcija oglašavanja kako bi pomogao tvrtkama da promoviraju svoj sadržaj i dosegnu širu publiku. Možete odabrati ciljanu publiku, ciljati određene ključne riječi i platiti za prikazivanje vaših pinova drugim korisnicima. Također možete koristiti Pinterestovu značajku ponovnog ciljanja kako biste dosegnuli korisnike koji su već stupili u kontakt s vašim brendom.

Arbona Pinterest oglasi

Analizirajte rezultate

Pinterest pruža analitičke alate koji vam pomažu u praćenju vašeg učinka na platformi. Redovito analizirajte svoje rezultate kako biste vidjeli što funkcionira, a što ne i prema tome prilagodite svoju strategiju. Upotrijebite podatke za optimizaciju svojih ploča, “pinova” i reklamnih kampanja kako biste poboljšali svoje rezultate.

U konačnici, ispravno korištenje Pinteresta može biti sjajna taktika za promociju vašeg brenda.


Smatrate li da je teško stvoriti dosljedan, privlačan i učinkovit sadržaj za vaš Pinterest profil? Ili jednostavno trebate pomoć s izradom sadržaja? 

Arbona nudi usluge kreiranja sadržaja za Pinterest. Naš tim stručnjaka radit će s vama na stvaranju privlačnog sadržaja koji će vam pomoći da se istaknete na Pinterestu.
 

Obratite nam se već danas!

Ana