TikTok: kreiranje sadržaja

TikTok je neizbježan alat za rast poslovanja, te uz pravu strategiju i sadržaj, može imati veliki utjecaj u promociji vaših proizvoda i usluga.

Objavljeno: 19.01.2023. | 3 minute čitanja

TikTok je platforma koja korisnicima omogućuje stvaranje i dijeljenje kratkih videozapisa, obično između 15 sekundi i 3 minute. Ujedno može biti i vrijedan alat za tvrtke jer im omogućuje dosezanje velike i angažirane publike, stvaranje svijesti o robnoj marki i povećanje prodaje. 

Korisnici mogu koristiti jednostavne značajke platforme, kao što su filtri, efekti i glazba, kako bi svoj sadržaj učinili privlačnijim. Uz to, na temelju demografskih podataka, interesa i ponašanja, TikTokov algoritam može pomoći tvrtkama u dosezanju visoko ciljane publike. U novom blogu, donosimo vam prednosti koje TikTok nudi za vaše poslovanje.
 

TikTok prednosti

  1. Doseg velike i ciljane publike


TikTok ima ogromnu bazu korisnika, s više od milijardu aktivnih korisnika diljem svijeta. Ovo predstavlja značajnu priliku za tvrtke da dopru do širokog broja potencijalnih kupaca. Također, TikTokov algoritam može pomoći tvrtkama da dosegnu visoko ciljanu publiku na temelju demografije, interesa i ponašanja. 

Zaslon mobitela s ikonom TikTok-a
Isto tako, za mala poduzeća lokacija može biti ključni čimbenik jer će pomoći ljudima da pronađu područje vašeg poslovanja i pomoći će vam da stvorite videozapise koji odgovaraju lokalnom području. To će vaš proizvod učiniti prihvatljivijim i bližim lokalnom stanovništvu - što dovodi do sljedeće prednosti, a to je povećanje svijesti o robnoj marki. 
 
  1. Povećanje svijesti o robnoj marki


Uobičajena metoda za povećanje svijesti o robnoj marki putem TikToka je korištenje hashtagova, što proizvođačima sadržaja omogućuje da iskoriste prednosti popularnih trendova i dobiju veliku privlačnost od svojih objava. To znači da možete značajno povećati broj prikaza svojih videozapisa prilagođavanjem svog sadržaja popularnom trendu.
 
  1. Poticanje prodaje


Tvrtke mogu koristiti TikTok za promoviranje svojih proizvoda ili usluga, povećanje prometa na web stranici i na kraju - povećanje prodaje. 
A da bi povećali prodaju putem TikToka ključno je stvaranje zanimljivog sadržaja koji prikazuje vaše proizvode ili usluge na kreativan i relativan način. 
 
  1. Prenamjena sadržaja (user-generated content)


Sjajna značajka TikTok-a je to što korisnicima omogućuje prenamjenu sadržaja koji su objavili drugi kreatori, koristeći značajke "duet" i "stitch". To znači da tvrtke mogu učinkovito pokrenuti kampanje preko drugih kreatora uz relativno nisku cijenu. 

Bitno je napomenuti da su značajke moguće ukoliko je kreator u postavkama privatnosti omogućio opcije “duet” i “stitch”
Prikaz značajki duet i stitch za prenamjenu sadržaja
Upotrebom različitih videozapisa koji odgovaraju potrebama vaše tvrtke, možete privući pažnju korisnika, prikazati svoje proizvode ili usluge i potaknuti ih na radnju, kao što je posjet web-stranici ili kupnja. Osim toga, također mogu pomoći u izgradnji lojalnosti robne marke kao i stvaranju pozitivne asocijacije s robnom markom.

TikTok je zaista neizbježan alat za rast poslovanja, te uz pravu strategiju i sadržaj, može imati veliki utjecaj u promociji vaših proizvoda i usluga.

Mi u Arboni razumijemo utjecaj društvenih medija u promicanju poslovanja i željeli bismo ponuditi naše usluge kako bismo vam pomogli da iskoristite potencijal TikToka. 

S više od milijardu aktivnih korisnika, TikTok je najbrže rastuća platforma koja nudi jedinstvenu priliku za dosezanje velike i raznolike publike. Naš tim stručnjaka radit će s vama na stvaranju privlačnog i učinkovitog sadržaja koji će vam pomoći da se povežete s potencijalnim klijentima i razvijete svoje poslovanje. Od izrade strategije do stvaranja i objavljivanja sadržaja, mi ćemo se pobrinuti za sve.

Kontaktirajte nas!
 
Podijeli na:
Elena Majer