Koji su najbolji načini prikupljanja newsletter liste pretplatnika?

Objavljeno: 25.03.2021. | 6 minute čitanja

E-mail marketing predstavlja značajan i koristan kanal koji donosi mjerljive i dugoročne rezultate. Pravilno izrađen i plasiran newsletter ima dobar efekt, a uz to je i stalni izvor novih korisnika i potencijalnih kupaca.

Pisali smo o trikovima uspješnog newslettera i kako pomoću njih ostvarivati dobre rezultate, ali danas ćemo proći kroz mogućnosti koje će nam omogućiti nove korisnike i nove pretplatnike naših newslettera.

Povećajte svoju listu pretplatnika primjenom idućih nekoliko strategija i savjeta!

1. Blogovi i njihova nadogradnja

blogovi i njihova nadogradnja
Nadogradnje sadržaja ili contenta ima veliki značaj u ostvarivanju konverzija, što svakako podrazumijeva i postizanje određenog broja newsletter pretplatnika.

Nadogradnja sadržaja uključuje:
  • Pisanje post bloga
  • Stvaranje dijela sadržaja koji ide dublje o temi posta
  • Čitateljima vašeg bloga nudite mogućnost primanja nadograđenog sadržaja u zamjenu za njihovu e-mail adresu
Ova je strategija briljantna. Čitatelji su već izrazili zanimanje za temu klikom na post na blogu. Zašto ne iskoristiti njihov interes nudeći im više u zamjenu za njihovu e-mail adresu?

Iako ova metoda donosi rezultate, ona također može biti jedna od strategija koje oduzimaju najviše vremena.

2. Organizirajte nagradni natječaj - giveaway

Što više možete stupiti u interakciju s publikom, to je veća vjerojatnost da će se prijaviti za primanje vašeg newslettera. Jedna od metoda za privlačenje publike je darivanje ili organiziranje nagradnog natječaja.

Savjeti za uspješno darivanje uključuju:
  • Nagrada koju vaša publika zapravo želi
  • Zajamčeni darovi za sve koji ništa nisu dobili (nešto što možete dati besplatno)
  • Promocija za relevantnu publiku
Tu ćete na prvu možda i pomisliti da takvo darivanje neće dati rezultata jer će se prijavljivati svi koji žele nešto osvojiti te će većina e-mailova biti nekvalitetna. Upravo zato, napravite nagradni natječaj za koji ste sigurni da će se svidjeti samo relevantnim i potencijalnim korisnicima.

Pokloni su “munjevito” zajamčen način za povećanje liste pretplatnika. Uz izravnu korist za ostvarivanje više pretplatnika, darivanja također mogu povećati vaš odnos s postojećim pretplatnicima, jer im nudite nešto besplatno.

3. Istaknite poticaj za prijavu

Teško je pronaći web mjesto s velikim prometom koje ne nudi “poticaje” za prijavu na newsletter poput e-booka, vodiča, besplatnog softverskog alata ili bilo kojeg drugog sadržaja, ali sve one služe kao okidač u poticajima za stjecanje pretplate na newsletter.

Većina web stranica stvori jedan vrijedan način kojim potiče prijavu i oglašava ga putem različitih pozicija na vlastitoj web stranici. Tako prikaz može biti na bočnoj traci, gornjoj traci, kao skočni prozor za prijavu, u podnožju bloga i sl.

Važno je korisnicima istaknuti što mogu dobiti prijavom na newsletter u zamjenu za njihove podatke, odnosno e-mail adresu. Kao što je već navedeno, može im se ponuditi besplatno preuzimanje e-booka:
marketing za crni petak
Obrazac za prijavu za besplatan ebook
ili cheat sheet-a:
Kalendar oglašavanja za 2021. godinu
Prednost ove strategije je učinkovitost. Morate stvoriti samo jedan sadržaj koji se može ponovno upotrijebiti da biste povećali listu pretplatnika.

Istaknuti jedinstven razlog prijave jednostavan je, neposredan način da odmah povećate stopu pretplatnika.

4. Webinari

Arbona webinar
Webinari su jedan od najučinkovitijih, svestranih oblika sadržaja koji ćete ikada stvoriti i imaju odličan utjecaj na povećanje liste pretplatnika.

Webinari su privlačniji od uobičajenih videozapisa jer imaju ograničeno vrijeme izvođenja. Ne možete ih jednostavno gledati kad god želite, osim ako vam ne postanu javno dostupni. Morate se pojaviti u pravom trenutku, što stvara obvezu i stvara hitnost.

Gledatelje se često nagovara tvrdnjom da su "ograničena mjesta na raspolaganju", stvarajući u njima osjećaj da se tog trenutka moraju prijaviti. Budući da pohađanje zahtjeva od korisnika prijavu na newsletter listu pretplatnika, pravi webinar ili, još bolje, prava serija webinara mogu stvoriti ogroman priljev pretplatnika.

Arbonini svi do sada održani webinar nalaze se u arhivi webinara. Slobodno pogledajte koje teme smo obuhvatili do sada.

5. Skočni prozori

Većina internetskih stranica koristi skočne prozore koji korisnicima nisu dragi, ali činjenica je da oni mogu biti koristan alat za dovođenje potencijalnih klijenata. Svakako treba biti oprezan s time da ne bude prečesto ili slučajno da se ne prikazuje korisnicima koji su se već prijavili na listu pretplatnika.

Najbolji dio skočnih prozora je što ih je jednostavno implementirati. Koraci za instaliranje uspješnog skočnog prozora su jednostavni, a brojke pretplatnika rastu.

Također, idealan primjer skočnog prozora je i u obliku sticker-a kada korisnike obavještavate o nečemu što ste vi postigli ili na čemu ste sudjelovali, a nalazi se na vašoj stranici.
Arbona skočni prozor

6. Iskoristite prisutnost na ostalim kanalima

Ne postoji drugi način da pokažete sve što ste do sada radili nego da priložite brojke s kojima “raspolažete”. Što su brojevi veći, to bolje.

Na primjer, ako imate 2000 pretplatnika na newsletter, 10.000 fanova na Facebook-u, 15.000 pratitelja na Instagramu, 1.000 pratitelja na LinkedIn-u te vam ide bolje od većine, a niti jedan od tih brojeva nije posebno impresivan. Želite da potencijalni pretplatnik pogleda vaš "dokaz" i pomisli kako se mnogima sviđa to što radite?

Zašto jednostavno ne zbrojiti sve gornje brojeve? 29.000 sljedbenika / čitatelja / pretplatnika puno je impresivniji broj.

Sjajna vijest je da ova strategija radi za svakoga. Ako se izračuna vaš ukupni broj pretplata i ako ste zadovoljni rezultatom, uključite ove podatke u svoje marketinške strategije. Brojku možete prikazati i u oglasima i na web stranici kako biste privukli čitatelje i stekli njihovo povjerenje.

7. Preporuke korisnika

Ništa ne utječe na odluke o kupnji nego izravna preporuka ljudi kojima se vjeruje. Ljudi žele biti sretni i usrećiti svoje prijatelje. Ako vi doprinosite svojim pretplatnicima različitim načinima osim što je to slanjem newslettera oni će također željeti dijeliti vaš newsletter dalje.

Vaša prva opcija je da jednostavno zamolite pretplatnike da vaš sadržaj preporuče svojim prijateljima i kolegama.

Možete učiniti puno bolje nego jednostavno pitati. Dajte svojim potencijalnim klijentima ponudu koju oni ne mogu odbiti; bonus koji će ostvariti ako se netko od njihovi prijatelja/kolega prijavio za primanje newslettera.

Možete svojim korisnicima ponuditi kupon u određenoj vrijednosti, a prijatelj koji se prijavi također može ostvariti određene benefite. Dobra strategija, zar ne?

Uzmite ljude koji vole ono što radite, ponudite im još bolju vrijednost i pružite im priliku da podijele ovo isto sjajno iskustvo sa svojim prijateljima za neku vrijednost.

8. Ubrzajte web stranicu

Na Internetu nedostatak brzine uništava vašu stopu konverzije. Morate učiniti sve da ubrzate svoju web stranicu.

Poanta je jednostavno u tome da će brzina web mjesta utjecati na 100% vaših kritičnih mjernih podataka. To bi trebao biti glavni prioritet vaše web stranice.
 

Zaključak:


Dodavanje korisnikove e-mail adrese može se postići kroz brojne strategije. Odabir prave strategije može povećati vaše pretplate i povećati korisnike koji prate vaš rad.

Stvaranje i održavanje vaših e-mail marketinških popisa i cjelokupne marketinške strategije može biti težak posao. Prije svega, morate znati da online obrasci i prikupljanje osobnih podataka moraju biti u skladu s GDPR pravilima.

Slobodno nas kontaktirajte jer Arbonin tim stručnjaka u području e-mail marketinga može vam pomoći prilikom rada s e-mail kampanjama.
Podijeli na:
Elena Majer