Ubijaju li Google i Yahoo e-mail marketing?

Google i Yahoo e-mail marketing

Objavljeno: 19.02.2024. | 3 minute čitanja

Google i Yahoo su, od 1. veljače 2024., uveli promjene koje su revolucionalizirale e-mail marketing, posebice utječući na strategije e-mailova marketinške prirode. S ciljem povećanja sigurnosti i autentičnosti e-mail komunikacije, ova inicijativa će zahtijevati usvajanje nove prakse i tehnologije. Međutim, osim što predstavljaju izazove, ove promjene nude i priliku za poboljšanje kvalitete e-mail marketinga. Svi marketingaši morat će postati inovativniji i usredotočeniji na pružanje stvarne vrijednosti svojim primateljima. Na taj način, Google i Yahoo ne samo da podižu standarde za slanje e-mailova već i potiču transparentnost i sigurniju digitalnu komunikacijsku okolinu, sa željom da se zaštiti krajnji korisnik njihovih usluga.


Google i Yahoo baner o spam listama u e-mail marketingu

Utjecaj na tržište

 

E-mail marketing možemo podijeliti u tri kategorije: promociju proizvoda i usluga, B2B mailovi i B2C spammeri.
Ono što Google i Yahoo žele postići jest ovu treću kategoriju, B2C spammere, koji šalju mailove na milijune adresa bez prethodne pretplate, nepotrebno zatrpavaju sandučiće te ne nude mogućnost otkazivanja iste, u potpunosti ukloniti s njihovih platformi i blokirati kako više ne bi provodili takve aktivnosti.

No, bez obzira što se možda ne nalazite u toj kategoriji, ne znači da niste zahvaćeni novim pravilima. S povećanjem zahtjeva za autentifikaciju i potvrdu e-mail domena, morat ćete uložiti dodatne napore u osiguranje da vaši mailovi zadovoljavaju nove standarde. To uključuje usvajanje strožih protokola za sigurnost e-maila kako bi se izbjeglo označavanje poruka kao spam. Osim toga, implementacija transparentnih mehanizama za odjavu ne samo da će izbjeći potencijalne kazne nego će i promovirati otvoreniju komunikaciju s primateljima. Poštivanje ovih novih pravila ne samo da će smanjiti rizik od završetka u spam folderima, već će i pomoći u izgradnji snažnijeg povjerenja među korisnicima. Naposljetku, ove promjene potiču nas da se više usmjerimo na korisnike, naglašavajući važnost slanja relevantnih i vrijednih sadržaja koji stvarno odgovaraju interesima i potrebama primatelja.




 

Savjeti za prilagodbu

  • Provjera autentičnosti: Osigurajte da su vaše e-mail domene pravilno autentificirane pomoću DKIM i DMARC zapisa. To će pomoći u očuvanju reputacije vaših e-mailova i smanjiti šanse da budu označeni kao spam.
  • Transparentnost i odjava: Uključite jasan i jednostavan mehanizam za odjavu u sve e-mailove. To ne samo da je u skladu s najboljim praksama, već i gradi povjerenje s vašom publikom.
  • Ne šaljite mailove na privatne adrese: sve adrese koje završavaju s @gmail.com, @yahoo.com i druge, maknite s mailing liste i nemojte im više slati mailove osim u slučaju da su se sami subscribe-ali i potvrdili da žele biti na vašoj mailing listi.
  • Kvaliteta ispred kvantitete: Fokusirajte se na stvaranje vrijednih i relevantnih sadržaja koji će rezonirati s vašom ciljanom publikom. Personalizirani e-mailovi s visokom vrijednošću vjerojatnije će biti dobro prihvaćeni.


Promjene koje Google i Yahoo uvode u 2024. godini predstavljaju priliku za sve marketing stručnjake da preispitaju i poboljšaju svoje strategije e-mail marketinga. Prilagođavanjem novim pravilima, ne samo da ćete ostati u skladu s najnovijim praksama, već ćete i izgraditi snažnije i transparentnije odnose s vašom publikom

Elena Majer