Česta pitanja

Internet marketing

Što su KPI-evi u digitalnom marketingu

Key Performance Indicators, (KPI) predstavljaju Ključne pokazatelje uspješnosti poslovanja. Riječ je o skupini metrika prema kojima ćete ocjenjivati uspješnost vaših digitalnih kampanja. KPI-eve je potrebno odrediti, postaviti i pratiti.

KPI-evi moraju biti mjerljivi, pouzdani, relevantni, specifični i usporedivi. Osnovna zadaća KPI je da tvrtka dostigne zacrtane ciljeve, odnosno da se bilo kakva odstupanja primijete na vrijeme i uspješno planiraju i poduzmu adekvatne aktivnosti.

Koliko KPI-eva trebate imati ovisi o specifičnostima vašeg poslovanja i vašim ciljevima. Neki od najčešćih KPI-eva u digitalnom marketingu su:
 
    
  • Return on Investment (povrat ulaganja)
  • 
  • Conversion Rate (postotak konverzije)
  • 
  • Cost per Lead (cijena po kontaktu/potencijalnom korisniku)
  • 
  • Revenue per Lead (prihod po leadu)
  • 
  • % prodaje od digitalnog marketinga 
Elena Majer