Česta pitanja

Internet marketing

Što su web push notifikacije?

Web push notifikacije su marketinški kanal koji korisnika može ponovno dovesti na vašu web stranicu. One su klikabilne rich content poruke koje se šalju na uređaj od strane web stranice ili web aplikacije.

Korisnik mora odobriti primanje notifikacija kako bi mu se mogla poslati push notifikacija što s druge znači da je zainteresiran za potencijalno primanje svih novosti i da razmišlja o kupovini.

Web push notifikacije automatski se mogu slati svim korisnicima koji su:
    
  • posjetili određenu kategoriju proizvoda,
  • 
  • posjetili stranicu proizvoda ili usluge,
  • 
  • napustili proizvod koji su već postavili u košaricu,
  • 
  • započeli, ali nisu dovršili rezervaciju smještaja, leta i sl. - čime se dolazi do ponovnog ciljanja, odnosno retargetinga s korisnicima koji su već stupili u interakciju s našom web stranicom.
Prednosti web push notifikacija su što se prikazuju na mobilnim uređajima, tabletima, ali i na desktop računalima te što korisnik ne mora instalirati dodatnu aplikaciju.

Nedostaci web push notifikacija su što ne mogu koristiti funkcionalnosti uređaja poput GPS-a, kamere i sl. Također, imaju manje mogućnosti prilikom prikazivanja slika, videa, gif-ova, itd.

Većina web preglednika podržava web push notifikacije poput Chrome, Firefox, Opera, Safari, Edge, …

Dijelovi koje korisnik vidi u web push notifikacijii:
    
  • naslov - koji vodi na odredišnu poveznicu
  • 
  • opis - poruka koja vodi na odredišnu poveznicu
  • 
  • ikona ili logo
  • 
  • odredišna poveznica
  • 
  • fotografija/vizual koji vodi na odredišnu poveznicu
  • 
  • do dva CTA gumba koji vode na odredišne poveznice
  • 
  • ikona CTA gumba
Kod kreiranja web push notifikacije kreiraju se elementi:
    
  • naziv kampanje
  • 
  • odredišna poveznica
  • 
  • naslov
  • 
  • poruka
  • 
  • vizual
  • 
  • ikona
  • 
  • CTA gumba do dva - svaki button ima naziv, odredišnu poveznicu i mogućnost postavljanja ikone gumba
  • 
  • rok do kada obavijest vrijedi
  • 
  • mogućnost odabira da obavijest bude sticky ili ne
  • 
  • mogućnost dodavanja UTM parametara
  • 
  • mogućnost odabira željene publike
  • 
  • mogućnost slanja odmah ili scheduliranja za neki kasniji termin slanja
Otkrijte kako web push notifikacije mogu pomoći i vašem poslovanju.
Elena Majer