Vodič za veličine slika društvenih mreža u 2023.

Najnoviji zahtjevi veličina slika za društvene mreže

Objavljeno: 01.03.2023. | 4 minute čitanja

Kada stvarate sadržaj za društvene mreže, važno je razumjeti zahtjeve veličina za svaku platformu kako biste osigurali da slike i videozapisi izgledaju dobro pri dijeljenju. To uključuje provjeru jesu li razlučivost i omjer slike točni te da slika ili video nisu preveliki ili premali. Korištenjem ispravne veličine možete osigurati da su vaše slike prikazane jasno i privlačno, što pomaže u jačanju imidža vaše tvrtke i povećanju angažmana vaše publike.

Platforme društvenih mreža često ažuriraju svoje smjernice o veličini slika, stoga je bitno biti u tijeku s promjenama i prilagođavati veličine. 

U novom blogu donosimo vam veličine slika za društvene mreže, određene od siječnja, 2023.

Instagram

Instagram je postao sve popularniji u posljednjih nekoliko godina, stoga je važno da marketinški stručnjaci budu u tijeku sa specifikacijama platforme. U 2023. godini Instagram preporučuje korištenje optimalnog omjera slike od 1,91:1 za sve slike i razlučivost od 1080x1080 piksela ili veću. 

Za profilne slike, veličina od 110×110 piksela je idealna, dok bi kvadratne slike trebale biti veličine najmanje 1080×1080 piksela. Osim toga, kvadratne slike su najbolje jer je najvjerojatnije da će se vidjeti bez izrezivanja ili izobličenja. Okomite slike su veličine 1080x1350 piksela, dok vodoravne 1080x566 piksela. Storiji su 1080x1920 piksela.


Instagram - primjer kvadratne slike hodnika u Tehnološkom parku
Primjer kvadratne slike 1080x1080px


Facebook
 

U 2023. Facebook preporučuje korištenje optimalnog omjera slike od 4:5 za sve slike. Preporučena razlučivost je 1080×1350 piksela. Za profilne slike idealna je slika veličine 180×180 piksela, dok bi naslovne fotografije trebale biti 820×312 piksela. Kada je riječ o dijeljenim slikama, one bi trebale biti najmanje 1200×630 piksela.

Naslovne fotografije u grupama i događajima su 1200x628 piksela, dok su storiji 1080x1920 piksela.

Facebook - primjer dijeljene slike hodnika u Tehnološkom parku

Primjer dijeljene slike 1080x1080px

Twitter

Twitter je također doživio porast popularnosti u posljednjih nekoliko godina i njegove su smjernice ažurirane u skladu s tim. U 2023. preporučeni omjer slike na Twitteru je bilo koji aspekt između 2:1 i 1:1 na radnoj površini; 2:1, 3:4 i 16:9 na mobitelu. Minimalna rezolucija za dijeljene slike je 600x335 piksela, dok je preporučena rezolucija 1200 × 675 piksela. Profilne slike trebaju biti 400 × 400 piksela ili veće. 

Preporučene dimenzije naslovne fotografije na Twitteru su i dalje 1500 × 500 piksela, koju možete vidjeti na slici ispod.


Twitter - primjer slike hodnika u Tehnološkom parku

LinkedIn 

LinkedIn je postao moćna platforma koju mnoge tvrtke koriste za zapošljavanje i marketinške svrhe pa je važno da i marketinški stručnjaci budu u tijeku s njegovim smjernicama. U 2023. LinkedIn preporučuje korištenje optimalnog omjera slike od 1,91:1 za sve slike i razlučivost od 1280x720 piksela ili veću. Profilne slike trebale bi biti 400x400 piksela ili veće dok zajedničke slike trebaju biti minimalne veličine 640x360 piksela. Osim toga, važno je da sve prenesene fotografije imaju dovoljno kontrasta kako bi tekst ostao čitljiv kada se gleda na različitim uređajima.

Također, LinkedIn ima i Linkedin članke kod kojih se preporuča sljedeća veličina: 1200 x 627 piksela.

Pinterest 

Kada je riječ o Pinterestu, vizualni elementi su ključni za privlačenje pažnje i angažiranje gledatelja. Preporučena veličina za Pinterest Pins je 1000 x 1500 piksela i treba ih spremiti kao JPEG ili PNG datoteku visoke kvalitete. Osim toga, važno je uključiti opisni tekst u Pinterest Pins fotografije kako bi ljudi znali što gledaju kada naiđu na njih u svojim feedovima. Profilna slika je 165x165 piksela, dok naslovna 800x450 piksela.


Pinterest - primjer slike hodnika u Tehnološkom parku


Primjer Pinterest Pins 1000x1500px

YouTube 

Preporučena veličina za YouTube thumbnail  je 1280 x 720 piksela s minimalnom širinom od 640 piksela. Za sliku kanala (naslovnu sliku), preporučena veličina je 2560 x 1440 piksela s maksimalnom veličinom datoteke od 6 MB. Osim toga, važno je imati na umu da se videozapisi trebaju prenositi u omjeru 16:9. Profilna slika: 800 x 800 piksela.

TikTok 

TikTok-ova preporučena veličina slike za profilne slike je 300 x 300 piksela, dok bi video objave trebale biti kreirane u omjeru 9:16, dimenzije 1080 x 1920 piksela. Više o kreiranju sadržaja za TikTok pročitajte u našem drugom blogu
 

TikTok - primjer video slike hodnika u Tehnološkom parku


Primjer video slike 1080x1920px

Zaključak

Od ključne je važnosti biti u tijeku s najnovijim promjenama u dimenzijama društvenih medija kako biste osigurali da se vaš sadržaj ističe i izgleda vizualno privlačno vašoj ciljanoj publici. Slijedeći ove smjernice, možete osigurati da se vaš sadržaj ističe u svijetu društvenih medija koji se stalno mijenja.

Podijeli na:
Elena Majer