Objavljeno: 20.07.2022. | 6 minuta čitanja
Ako želite uključiti Google Signals, morate informirati posjetitelja da o njemu prikupljate dodatne podatke - potrebno je staviti informaciju o načinu prikupljanja osobnih podataka unutar svojih tekstova o Privatnosti (Privacy policy). Naravno, nije dovoljno samo informirati posjetitelja, već napraviti sve prema GDPR odredbama. No GDPR i Consent mode je nešto što ćemo ostaviti za drugu priliku.
Nakon što povežete Google Ads i GA4 račune, svatko s pristupom na GA4 moći će vidjeti povezane Google Ads podatke. Isto tako, ako odlučite uvesti GA4 podatke (konverzije i remarketing liste) na Google Ads račun, svatko s pristupom tom Google Ads računu moći će vidjeti vaše uvezene Analytics podatke.
Kao što vidite, spajanja su poprilično jednostavna. Bitno je samo da imate dovoljnu razinu prava i na Google Analytics 4 strani, ali i na dodatnim Google alatima koje želite povezati. Pored ovih najčešćih povezivanja koja zaista preporučujemo povezati čim napravite GA4 račun, ovisno o tome koje sve dodatne Google servise koristite, napravite i dodatna spajanja.
Sva ta dodatna povezivanja imaju isti proces i manje više ih možete povezati u svega nekoliko klikova. U svakom slučaju, ukoliko koristite bilo koji od navedenih alata, povežite ih sa GA4. Ako prikazujete oglase na svojoj stranici, svakako napravite spajanje sa Ad Managerom (Google Adsense). Ukoliko imate mobilnu aplikaciju i koristite GA4 kao app stream, povežite Google Play. BigQuery je još jedna nova mogućnost koju GA4 nudi i tu temu ćemo ostaviti za jedan od budućih blogova s obzirom da je to jako velika i bitna tema.
Za kraj, moramo spomenuti još jedan bitan detalj, ali i malu najavu za jedan od idućih blog članaka. Naime, nakon što napravite povezivanje GA4 sa nekim alatima (npr. Search Console ili Google Ads), nećete imati vidljivo izvješće unutar svog GA4 reporting sučelja. Iako ste povezali alate, nigdje na prvu neće biti vidljivo da je povezivanje zaista bilo uspješno niti ćete moći pronaći neko od standardnih izvještaja vezano za te alate kao što je to bio slučaj kod Universal Analyticsa.
Kako bi vidjeli navedene reporte, morat ćemo prilagoditi standardni izgled GA4 izvješća ili raditi napredne izvještaje (Explore sekcija). Sve navedeno ćemo prolaziti u budućim člancima vezanim za GA4 tako da se prijavite na naš dedicirani GA4 newsletter ako već niste kako bi dobili obavijest kada izađe novi GA4 članak.