Kalendar oglašavanja u Hrvatskoj 2026.

Važni datumi, sezonske kampanje i prilike za rast

Objavljeno: 04.12.2025. | 10 minute čitanja

Planirate godišnju marketinšku strategiju? Ako želite pravovremeno reagirati, povećati angažman korisnika i iskoristiti sezonske kupovne navike - kalendar oglašavanja za 2026. je alat koji vam treba.

Od novogodišnjih odluka i zimskih rasprodaja do blagdanskih kampanja u prosincu - svaki mjesec donosi posebne prilike za digitalno oglašavanje. Ovaj vodič pomaže vam organizirati kampanje na vrijeme, prilagoditi ton komunikacije i maksimalno iskoristiti potencijal ključnih datuma.
 

Siječanj - Nova godina, popusti i skijaške kampanje

Siječanj je idealan mjesec za resetiranje strategije i lansiranje kampanja koje prate novogodišnje odluke. Ljudi razmišljaju o promjenama, zdravlju i organizaciji života.
Fokus potrošača: zdravlje, promjene, zimovanje, popusti
Prilike za kampanje: zdrav život, sezonske rasprodaje, first-minute ljeto

Ključni datumi:
  • 1.1. Nova godina - kampanje čestitki, novogodišnje odluke, promocije zdravlja, edukacija, organizacije života
  • 6.1. Bogojavljenje (Sveta tri kralja) - kraj božićnog razdoblja, početak zimskih sniženja

Glavne marketinške teme:
  • Zimske rasprodaje - sezonske rasprodaje traju tijekom cijelog mjeseca - osobito u modnoj i tehnološkoj industriji. E-trgovine i trgovački centri oglašavaju:
  • „Last minute” blagdanske popuste
  • Velike popuste na zimsku odjeću, obuću i opremu
  • Rasprodaje zaliha putem bannera, newslettera i društvenih mreža
  • Skijaška sezona i zimski turizam - vrhunac skijanja donosi prilike za:
  • Oglašavanje turističkih aranžmana i najam smještaja
  • Promocije sportske opreme (skije, snowboard, odjeća)
  • Last-minute kampanje za obiteljske zimske odmore
  • First minute za ljeto - već u siječnju počinje rani booking za ljetovanja. Turističke agencije putem Google oglašavanja i newslettera promoviraju:
  • Ljetovanja uz popuste za ranu rezervaciju
  • Paket-aranžmane za domaće i strane turiste
  • Akcije ograničenog trajanja s dodatnim pogodnostima
 

Veljača - Ljubav, maškare i prijelazna sezona

Veljača donosi niz događaja koji nude prostor za kreativne i tematski bogate kampanje - od emocija do zabave
Fokus potrošača: emocije, darivanje, zabava
Prilike za kampanje: Valentinovo, karneval, najava proljeća

Ključni datumi:
  • 14.2. Valentinovo - najemotivniji datum u godini
  • 17.2. Maškare / Karnevalski utorak - zabava, povorke, tematski sadržaj

Glavne marketinške teme:
  • Valentinovo kampanje - Idealno vrijeme za brendove iz sektora
  • Poklona (cvijeće, čokolade, nakit)
  • Ljepote i wellnessa (kozmetika, parfemi, spa paketi)
  • Ugostiteljstva (romantične večere, noćenja za parove)
  • Na društvenim mrežama dominiraju - Emotivne kampanje s personaliziranim porukama, influencer sadržaj: „poklon vodiči”, parovi i darivanje, vizuali u crveno-ružičastoj estetici
  • Karnevalska sezona - prilika za ležerne, zabavne i kreativne kampanje:
  • Oglašavanje kostima, maski, dekoracija, slatkiša
  • Promocija lokalnih evenata (npr. Samoborski ili Riječki karneval)
  • Brendovi koriste humor, izazove i "reelove" na društvenim mrežama
  • Završetak zime / Proljetni teaser - do kraja mjeseca pojavljuju se:
  • Prvi vizuali i najave proljetnih kolekcija
  • Akcije na zadnje zimske artikle
  • Kampanje za preobrazbu doma i tijela uoči proljeća
 

Ožujak - Žene, proljeće i uskrsne pripreme

Ožujak donosi snažne emocionalne i sezonske motive koje brendovi mogu strateški iskoristiti.
Fokus potrošača: žene, obitelj, novi početak
Prilike za kampanje: Dan žena, Dan očeva, prve proljetne teme
 
Ključni datumi:
  • 8.3. Dan žena - važan datum za maloprodaju i online trgovine
  • 19.3. Dan očeva - idealan za mušku publiku i obiteljske kampanje
  • 20.3. Proljetni ekvinocij - prijelaz u novu sezonu

Glavne marketinške teme:
  • Dan žena - brendovi iz sektora ljepote, mode, poklona i usluga nude:
  • Popuste i posebne pakete za žene
  • Kampanje koje slave snagu, ljepotu i ulogu žena
  • Newslettere i društvene objave s inspirativnim porukama
  • Dan očeva - iako manje komercijalan, brendovi za muškarce ga koriste za:
  • Promociju alata, gadgeta, parfema, muške mode
  • Emotivne oglase i darovne vodiče za očeve
  • Video sadržaj „zašto je tata poseban”
  • Proljeće i priprema za Uskrs - brendovi prelaze na proljetne motive (boje, cvjetovi, sunce)
  • Oglašavanje putovanja, uskrsnih aranžmana i dekoracija
  • Kampanje zdravlja i fit forme za proljeće/ljeto
  • Prvi val uskrsnih ponuda (Uskrs je 5.4.2026.)
 

Travanj - Uskrs, zdravlje i ekološka svijest

Travanj je dinamičan mjesec s naglaskom na blagdane, zdrav život i održivost.
Fokus potrošača: blagdani, zdrav život, održivost
Prilike za kampanje: Uskrs, Dan zdravlja, Dan planeta Zemlje

Ključni datumi:
  • 1.4. Dan šale (Aprilili) - idealan za viralne kampanje
  • 5.4. Uskrs i 6.4. Uskrsni ponedjeljak - blagdanska potrošnja
  • 7.4. Svjetski dan zdravlja - promocije zdravlja i prevencije
  • 22.4. Dan planeta Zemlje - zelene inicijative i CSR teme

Glavne marketinške teme:
  • Uskrsne kampanje
  • Promocije hrane, dekoracija, poklona za djecu
  • Vikend-putovanja i obiteljski paketi
  • Shopping centri i web trgovine s blagdanskim sniženjima
  • Zdravlje i prevencija:
  • Popusti na suplemente, sportske članarine i medicinske usluge
  • Content marketing s edukativnim savjetima
  • Kampanje vezane uz fizičko i mentalno zdravlje
  • Ekološke kampanje:
  • Naglasak na održivim proizvodima i reciklaži
  • Popusti uz eko poruku (npr. “-20% za zelenije izbore”)
  • Aktivacije na društvenim mrežama (sadnja, čišćenje okoliša)
 

Svibanj - Proljetni shopping i emotivne kampanje

U svibnju se kombiniraju obitelni, društveni i sezonski motivi.
Fokus potrošača: priroda, obiteljski odnosi, sezonska kupnja
Prilike za kampanje: Majčin dan, Praznik rada, darovi učiteljima

Ključni datumi:
  • 1.5. Praznik rada - produljeni vikendi, oprema za vrt i roštilj
  • 11.5. Majčin dan (druga nedjelja) - ključan datum za poklone
 
 Glavne marketinške teme:
  • Obiteljski proizvodi i iskustva:
  • Wellness paketi i vikend-putovanja
  • Pokloni za mame: parfemi, nakit, kozmetika, knjige
  • Emotivne kampanje uz storytelling
  • Sezonski proizvodi:
  • Promocije vrtne i roštilj opreme
  • Priprema za toplije vrijeme - bicikli, outdoor, moda
  • Školski kraj:
  • Pokloni za nastavnike, promotivne cijene za maturalne haljine
  • Edukativni programi, radionice, kampovi za ljeto
 

Lipanj - Ljeto počinje i kampanje se zahuktavaju

Lipanj je mjesec prelaska u puni ljetni ritam - s naglaskom na putovanja, festivale i rashlađivanje.
Fokus potrošača: putovanja, oprema za ljeto, školskih praznici
Prilike za kampanje: obiteljski odmori, festivali, SP u nogometu

Ključni datumi:
  • 21.6. Ljetni solsticij - najduži dan i službeni početak ljeta
  • 11.6.-19.7. FIFA SP u nogometu 2026 - globalna nogometna groznica

Glavne marketinške teme:
  • Ljetni turizam i odmor:
  • Promocija destinacija, apartmana, kampova
  • Ponude za obiteljske pakete i dječje kampove
  • Sezonski proizvodi:
  • Klima uređaji, bazeni, ljetna garderoba, sunčana zaštita
  • "Get ready for summer" kampanje
  • Nogometne kampanje:
  • Nagradne igre, navijački rekviziti, popusti na TV uređaje
  • Brendirani sadržaj s temom nogometa za različite sektore
 

Srpanj - Turizam, popusti i opušteni ritam

Srpanj je vrhunac turističke sezone i sezonskih rasprodaja.
Fokus potrošača: opuštanje, popusti, događanja na otvorenom
Prilike za kampanje: last minute putovanja, ljetne rasprodaje

Glavne marketinške teme:
  • Turistička sezona u punom jeku:
  • Smještaji, atrakcije, eventi na obali
  • Influenceri i travel blogeri u promociji destinacija
  • Ljetne rasprodaje:
  • Mid-season sale: popusti na odjeću, obuću, opremu
  • E-commerce kampanje s naglaskom na hit proizvode
  • Lagani B2B ritam:
  • Fokus na B2C brendove i sadržaj u opuštenom tonu
  • Idealan mjesec za native, blog, lifestyle kampanje
  • Festivali:
  • Oglašavanje glazbenih događanja (Ultra, INmusic)
  • Video sadržaj, livestream, aktivacije sponzora
 

Kolovoz - Povratak u školu i prijelaz u jesen

Kolovoz je kombinacija završetka ljeta i početka školskih priprema.
Fokus potrošača: školske pripreme, kasna putovanja, prijelazne kolekcije
Prilike za kampanje: back-to-school, rasprodaje ljetnih zaliha

Glavne marketinške teme:
  • Back to school:
  • Akcije na pribor, udžbenike, odjeću i tehniku
  • Recenzije influencera, darivanja i vodiči za kupnju
  • Rasprodaje i prijelaz u jesen:
  • Kraj ljeta = zalihe na popustu
  • Najave jesenskih kolekcija: moda, obuća, lifestyle
  • Jesenski city-break:
  • Last minute putovanja i promotivne cijene za rujan
 

Rujan - Povratak rutini i novi marketinški ciklus 

Rujan je mjesec povratka strukturi, obrazovanju i jesenskim temama.
Fokus potrošača: škola, obrazovanje, grijanje, zdravlje
Prilike za kampanje: nova sezona, studentske akcije, poslovni sajmovi

Ključni datumi:
  • 23.9. Jesenska ravnodnevnica
  • 27.9. Svjetski dan turizma

Glavne marketinške teme:
  • Početak školske i akademske godine:
  • Završetak BTS kampanja, upisi na tečajeve i fakultete
  • Studentski paketi - telekom, edukacija, gadgeti
  • Jesenski proizvodi i teme:
  • Nova sezonska kolekcija, grijanje, suplementi
  • Ljepota: regeneracija nakon ljeta, nova paleta boja
  • B2B sezona počinje:
  • Sajmovi, edukacije, eventi nakon ljetne pauze
 

Listopad - Edukacija, svijest i zabava

Listopad donosi teme društvene odgovornosti, edukacije i sezonskog marketinga.
Fokus potrošača: edukacija, prevencija, tematske kampanje
Prilike za kampanje: Dan učitelja, Halloween, ružičasti listopad

Ključni datumi:
  • 5.10. Dan učitelja
  • 10.10. Dan mentalnog zdravlja
  • Cijeli mjesec - ružičasti listopad (borba protiv raka dojke)
  • 31.10. Halloween

Glavne marketinške teme:
  • Društvena odgovornost i edukacija:
  • Kampanje zahvale nastavnicima i edukatorima
  • Wellness, mentalno zdravlje, CSR objave
  • Humanitarne akcije:
  • Brendovi u zdravstvu i ljepoti uključuju se u borbu protiv raka dojke
  • Edukativni sadržaj i podrška na društvenim mrežama
  • Halloween kampanje:
  • Promocija kostima, zabava, “strašnih” popusta
  • Kreativne vizuale, natjecanja i storytelling
 

Studeni - Shopping sezona u punom jeku

Studeni je ključni mjesec za e-commerce, popuste i početak blagdanske kampanje.
Fokus potrošača: popusti, online kupnja, božićna priprema
Prilike za kampanje: Singles’ Day, Black Friday, Cyber Monday

Ključni datumi:
  • 11.11. Singles’ Day
  • 27.11. Black Friday
  • 30.11. Cyber Monday
  • Cijeli mjesec - Movember

Glavne marketinške teme:  
  • Veliki dani popusta:
  • E-commerce kampanje, flash sale, remarketing
  • Tehnika, moda, pokloni, gadgeti - glavne kategorije
  • Blagdanski kickoff:
  • Adventske kampanje počinju nakon 15.11.
  • Poklon vodiči, ranija božićna kupnja
  • Movember kampanje:
  • Muška kozmetika, brijači, barber shopovi
  • Humanitarni izazovi, brendirani sadržaj s brkovima
 

Prosinac - Blagdani, darivanje i zatvaranje godine

Prosinac donosi adventski ugođaj, kupovinu i emotivne kampanje.
Fokus potrošača: darivanje, obitelj, putovanja, kraj godine
Prilike za kampanje: Božić, Sveti Nikola, doček Nove godine

Ključni datumi:
  • 6.12. Sveti Nikola
  • 25.-26.12. Božić i Štefanje (Boxing Day)
  • 31.12. Stara godina

Glavne marketinške teme:  
  • Advent i darivanje:
  • Božićne ponude: igračke, hrana, tehnika, kozmetika
  • Vizuali s obiteljskom atmosferom i toplinom
  • Sveti Nikola:
  • Pokloni i slatkiši za djecu, kampanje na društvenim mrežama
  • Završna prodaja i Stara godina:
  • Last-minute pokloni, brze dostave
  • Promocija dočeka, putovanja, party rekvizita i šampanjaca
 

Isplanirajte 2026. s pametnim marketinškim potezima

Korištenje ovog kalendara omogućuje vam:
  • pravovremeno lansiranje kampanja
  • bolje iskorištavanje sezonskih interesa
  • veću učinkovitost digitalnog oglašavanja
Bez obzira djelujete li u turizmu, maloprodaji, edukaciji ili e-commerceu - 2026. donosi vam 365 prilika za promociju.
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!

Arbona logo

Besplatna registracija u Arbona Club

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Arbona logo
Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

  • Arbona blogovi
  • Cheatsheet
  • Arbona ebook
  • Arbona Podcast
  • Arbona event
  • Arbona doručak
  • Konzultacije
  • Arbona knjižnica
  • "Digitalni svemir"
  • -20% popusta na Arbona akademiju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas