Blog

SEO

Lokalni SEO – kako preći konkurenciju

Objavljeno: 04.12.2014.  | 2 minute čitanja

Lokalna pretraga jedan je veliki izvor organskog prometa koji u dosta slučajeva biva neiskorišten na odgovarajući način. Uz pomoć Google+ stranice moguće je postignuti vrlo dobre rezultate kod lokalnog pretraživanja bez “famoznog” linkbuildinga koji se u velikome broju slučajeva koristi na krivi način.
 

Prilagodba za lokalni SEO

Preduvjet je kreiranje Google+ business stranice koja mora sadržavati točne informacije i biti na pravilan način povezana s Web sjedištem (rel=“publisher“ tag).

U slučaju da postoje, potrebno je ukloniti duplicirane Google+ stranice jer one mogu napraviti puno više štete nego koristi. Potrebna je samo jedna Google+ stranica s točnim podacima firme.

Vrlo je poželjno da Email kojim je kreirana Google+ stranica bude identičan kontakt Email-u na Web sjedištu.

Google+ stranica mora biti verificirana. Verifikacija se vrši tako da Google na adresu firme pošalje pismo s kodom koji se mora umetnuti u Google+ stranicu.

Ime firme, adresa, Email i broj telefona moraju biti potpuno identični i napisani u istom formatu na Google+ stranici i Web stranici.
Vrlo je važno odabrati odgovarajuću kategoriju u koju se poslovanje svrstava.

U većini slučajeva firma će biti smještena na jednoj lokaciji (jedna adresa) prilikom čega je potrebno pod URL stranice u Google+ profil staviti početnu stranicu Web sjedišta.

Opis Google+ stranice mora biti unikatan, ne smije se kopirati iz neke druge Web stranice, niti iz vlastite.

Slike koje se postave u profil moraju biti kvalitetne i pregledne, Google to mjeri CTR-om što znači da će lošije slike vrlo vjerojatno imati slabiji CTR.

Radno vrijeme mora biti popunjeno točno i identično kao i na Web stranici.

Google+ stranica da bi bila aktivna zahtijeva određenu količinu objava, što uvelike pomaže boljem rangiranju. Aktivna stranica korisnicima može biti od koristi dok neaktivna ima vrlo malu korist i moguće da sadrži krive ili zastarjele informacije.

U nekim slučajevima firma ima više lokacija, a samim time i više adresa, tada je potrebno kreirati zasebnu Google+ stranicu za svaku adresu. Svaka Google+ stranica mora imati sve podatke i informacije lokacije koju predstavlja te mora imati unikatne objave, ne smije se događati da sve Google+ stranice jedne firme imaju iste objave.

Elena