Česta pitanja

Društvene mreže

Što je Facebook Pixel i čemu služi?


Facebook Pixel je analitički alat koji precizno mjeri učinkovitost vašeg Facebook oglašavanja. Sastoji se od koda koji se mora dodati na web stranicu. Nakon što je dodan, on mjeri izvedbu Facebook oglašavanja te prati interakciju svakog posjetitelja na vašoj web stranici. 

Kako Facebook Pixel radi?

Facebook pixel je kod pomoću kojeg je jednostavnije pratiti konverzije, optimizirati i postavljati remarketing.

Facebook Pixel se aktivira svakog puta kada posjetitelj s Facebooka dođe na vašu web stranicu i te podatke šalje Facebook Ads Manageru. S obzirom na to da Pixel prati Facebook korisnike, Pixel vrlo lako možete upotrijebiti za remarketing na Facebooku i za detaljniji uvid u samo ponašanje online korisnika tijekom njihove posjete web stranici. 

Tako možete:

Mogućnosti Facebook Pixela

 

1. Optimizacija plaćenih promotivnih kampanja


Facebook Pixel možete koristiti za licitiranje (bidanje) u Conversion kampanjama. Ove Facebook kampanje su isključivo namijenjene dobivanju što više konverzija (preuzimanje eBooka, pretplata na newsletter, kupnja...). Facebook će nakon dovoljno prikupljenih podataka prikazivati oglase samo onim korisnicima koji će najvjerojatnije dovršiti željenu akciju, pa se ne morate brinuti o suludim i bespotrebnim troškovima.


2. Remarketing


Pixelom možete postaviti remarketing kampanje prema korisnicima koji su već prije poslovali s vama ili prema korisnicima koji su posjetili vašu web stranicu, a nisu dovršili željenu akciju (nije bilo konverzija).


3. Lookalike publika


Nakon što Pixel razazna najmanje 100 konverzija, tada možete stvoriti sličnu publiku onoj publici koja je na vašoj web stranici ostvarila konverzije. Tako možete ciljati širu publiku koja nalikuje onoj koja je postala vaš kupac ili klijent.
 

Custom Audience (prilagođena publika): nešto najbolje od Facebook Pixela


Facebook Pixel nudi 3 osnovne funkcije koje vam mogu pomoći u oglašavanju:
    
  • Prilagođena publika s vaše web stranice (Custom audiences from your website): Publika koja je posjetila vašu web stranicu, a istovremeno je prijavljena na Facebook. Pixel će zabilježiti sve stranice koje su posjetitelji posjetili.
  • 
  • Prilagođena publika prema konverzijama (Custom conversions): Facebook Pixel prati konverzije na web stranici. Jedino što morate napraviti je odrediti web stranicu koja će signalizirati Facebooku da je određena radnja izvršena. Najčešće se radi o “Thank you” stranici.
  • 
  • Prilagođena i standardna događanja (Custom and standard events): Stvaraju se pomoću dodatnog programskog koda, a omogućuju praćenje više od 40 konverzija te nude detaljniju analizu i precizniju statistiku


Kako kreirati Facebook Pixel? 


Kako bi kreirali Facebook Pixel, potrebno je otići na Pixels tab u vašem Ads Manageru. 
 

Facebook Pixel stvaranje u Facebook Ads Manageru


Zatim kliknite na Create a Pixel, odaberete ime pixela, prihvatite uvjete te kliknete na Create Pixel.

Za instaliranje ovog pixel koda kliknite na Manually Install the Code Yourself u Ads Manageru te kopirajte kod u <head> dio svake stranice.
Pixel kod instaliranje


Nadamo se da smo vam uspjeli objasniti zašto je Pixel važan dio svake marketinške kampanje na Facebooku :) Ako možda trebate pomoć, javite se
Elena Majer