Objavljeno: 17.04.2025. | 2 minute čitanja
Kontinuirani napredak platforme
TikTok je u svega nekoliko godina prošao nevjerojatan put. Nije prošlo puno vremena otkako je ideja o TikToku kao ozbiljnoj platformi za oglašavanje bila nešto na što su mnogi samo slegnuli ramenima. U međuvremenu je TikTok u rekordnom periodu od zabavne aplikacije za ples i kratke video isječke stigao do statusa jedne od ključnih platformi za digitalni marketing. Od kolovoza 2024. godine oglašivači u Hrvatskoj imaju mogućnost
postavljanja oglasa na TikToku putem TikTok Ads Managera, a uskoro kroz svega nekoliko dana na našem će tržištu biti omogućeno provoditi nove TikTok Catalog Ads oglase!
Nemate video? Nema problema!
Da, dobro ste pročitali jer za TikTok Catalog Ads oglašavanje vam nije potreban video. Konkretno, radi se o novom automatiziranom i personaliziranom oglašavanju na TikToku koje bi trebalo biti dostupno u Hrvatskoj od 21. travnja 2025., a u kojem se plasira sadržaj iz dinamičkog kataloga. Ako ste već koristili Catalog Ads na Facebooku onda vam je poprilično jasno o čemu se radi.
Što nam je potrebno za oglašavanje?
Kao što smo već spomenuli za TikTok Catalog Ads oglase nam nije potreban video, već nam je potreban katalog proizvoda koji omogućuje pohranu i upravljanje podacima o proizvodima. Katalog se kreira unutar TikTok Ads Managera, a u katalog unosimo nazive, opise, cijene, slike i ostale podatke o proizvodima koji se koriste u kampanji za automatsko generiranje oglasa, a koji se personalizirano prikazuju korisnicima. Unos podataka u katalog se može provesti na više načina:
- Ručno dodavanje - unos pojedinačnih proizvoda kroz formu
- Uvoz putem “feeda” - automatski unos proizvoda s online izvora prema definiranom rasporedu
- Učitavanje datoteke - pomoću predefiniranog predloška (CSV, XML itd.)
Jednom kada je katalog spreman isti se može koristiti u kampanjama. Sustav automatski generira oglase s personaliziranim preporukama proizvoda što je idealno za e-commerce brendove jer se ne iziskuje “ručno” postavljanje svakog oglasa.
TikTok više nije samo za “Awareness”
Catalog Ads oglasi donose potpuno novi skalabilan, automatiziran i personaliziran pristup
oglašavanja na TikToku. Ako ste e-commerce brend orijentiran na finalnu konverziju sada je prilika za iskoristiti puni potencijal ove mreže. TikTok više nije oglašivačka platforma samo za izgradnju svijesti o brendu ili proizvodu jer s uvođenjem alata poput Catalog Ads TikTok se sve više pozicionira kao moćno oružje za konkretne prodajne rezultate.