TikTok Promote ili Ads Manager: Pronađi savršen TikTok alat za svoje ciljeve

Usporedba dva modela TikTok oglašavanja

Objavljeno: 24.06.2025. | 4 minute čitanja

TikTok nudi dva puta za oglašavanje: jednostavni Promote (boostanje unutar aplikacije) i napredni TikTok Ads Manager sustav. Svaki pristup ima svoje prednosti i mane, koje je važno razumjeti prije odluke što je najbolje za tvoje ciljeve i budžet.

U prošlom blogu detaljno smo objasnili kako postaviti promociju putem TikTok aplikacije koristeći opciju Promote. U ovom blogu donosimo jasnu usporedbu dva modela oglašavanja - TikTok Promote vs. TikTok Ads Manager. Objašnjavamo kako funkcioniraju, kome su namijenjeni, koja su ulaganja potrebna i kakve rezultate možete očekivati. 
 

Prednosti “boostanja” unutar aplikacije (TikTok Promote):

Jednostavnost i brzina: Cijeli proces odvija se na mobitelu, u par koraka. Nije potrebno posebno znanje o marketingu - alat je dizajniran za prosječnog korisnika ili početnika u oglašavanju. Vaš postojeći video pretvara se u oglas doslovno jednim gumbom.

Niski minimalni budžet: Kao što je spomenuto u našem prethodnom blogu, možete pokrenuti kampanju s tek nekoliko eura, što je značajno pristupačnije od Ads Managera gdje je minimalni dnevni budžet 50 EUR  budžeta po kampanji (i 20 EUR po oglasnoj skupini).

Iskorištavanje postojećeg sadržaja: Promote koristi vaš organski video koji je već možda postigao dobar odjek. Tako “maksimizirate” uspješan sadržaj - ako neki video dobro rezonira s publikom, uz malo budžeta možete mu drastično povećati doseg.

Osnovni uvidi u rezultate: Iako nije opsežan kao Ads Manager, i unutar Promote dobijete korisne povratne informacije - koliko je ljudi vidjelo video, koliko ih je lajkalo, komentiralo, posjetilo profil ili web, te osnovne demografske podatke.

Nova “Promotional Pack” opcija: TikTok je nedavno uveo i pakete promocija unutar aplikacije gdje možete kupiti garantirani minimum pregleda za određeni iznos. Ova opcija osigurava da dobijete određeni broj viewova, što može biti korisno ako vam je vidljivost prioritet (Napomena: dostupnost ove značajke može varirati).
 

Ograničenja i nedostaci in-app “boostanja”:

Ograničene mogućnosti ciljanja: Za razliku od Ads Managera, gdje možete detaljno birati publiku (precizne interese, ponašanja, prilagođene publike, pa i remarketing), Promote nudi samo bazične kategorije (spol, široke dobne skupine, općeniti interesi, te zemlju ili regiju). Nema naprednih opcija poput ciljanje korisnika koji su već posjetili vašu web stranicu ili pratili vaš profil - za takve stvari potreban je Ads Manager.

Samo jedan format oglasa: Boostanje koristi postojeći TikTok video. Ne možete kreirati poseban oglasni kreativ koji nije već objavljen na vašem profilu (dok Ads Manager omogućuje posebne In-Feed Ads, Spark Ads, Branded Hashtag Challenge, TopView (fullscreen) oglase itd.

Manjak naprednih ciljeva i optimizacija: Iako TikTok Promote pokriva osnovne ciljeve (pregledi, pratitelji, klik na web, poruke), ne može vam pružiti napredne konverzijske kampanje. TikTok Ads Manager omogućuje postavljanje piksela na vašu web stranicu i optimiziranje oglasa za konverzije (npr. kupnje na webu, prijave na formu, instalacije aplikacije), kao i ciljeve poput preuzimanja aplikacije, količine prodaje i sl. U Promote alatu toga nema ili je vrlo ograničeno.

Ograničena kontrola i skalabilnost: Ads Manager je napravljen za vođenje više oglasa i kampanja paralelno, s detaljnim kontrolama za budžet, raspored prikazivanja, A/B testiranje različitih oglasa, itd. Kod Promote alata, vi promovirate uvijek samo jedan video po kampanji. Nema mogućnosti istovremeno testirati više varijanti oglasa ili vizuala - za sve to morate pokrenuti odvojene promocije za svaki video zasebno. Također, maksimalno trajanje Promote kampanje je 7 dana, dok kroz Ads Manager kampanja može trajati i duže, s mogućnošću zakazivanja pauze, rotiranja oglasa i slično.
 

Kada koristiti “Promoviraj”, a kada TikTok Ads Manager?

Situacija Promote (unutar aplikacije) TikTok Ads Manager
Želite brzo povećati vidljivost pojedinog videa  
Cilj vam je rast pratitelja ili engagementa na TikToku  
Imate mali budžet ili tek isprobavate TikTok oglašavanje  
Nemate puno iskustva s oglašavanjem  
Kampanja je jednostavna i jednokratna (npr. najava događaja ili kratka akcija)  
Imate konkretne poslovne ciljeve izvan TikToka (npr. prodaja, leadovi, instalacije aplikacije)  
Želite preciznije ciljanje publike (po lokaciji, ponašanju, remarketing itd.)  
Planirate veći budžet i dulju kampanju s više oglasa i testiranja  
Treba vam više kreativnih opcija (npr. Spark Ads, kolekcijski oglasi, branded izazovi)  
Želite detaljnu analitiku, optimizaciju i A/B testiranje  
 
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!

Arbona logo

Besplatna registracija u Arbona Club

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

  • Arbona blogovi
  • Cheatsheet
  • Arbona ebook
  • Arbona Podcast
  • Arbona event
  • Arbona doručak
  • Konzultacije
  • Arbona knjižnica
  • "Digitalni svemir"
  • -20% popusta na Arbona akademiju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas
Sandra