Česta pitanja

Optimizacija za tražilice

Zašto mi je potrebna SEO optimizacija web stranice?

Istraživanja pokazuju da se svaki mjesec u svijetu obavi preko 14 milijardi pretraga preko internet tražilica, a tu brojku treba iskoristiti za svoju poslovnu priliku? No, kako to učiniti? SEO optimizacija ili optimizacija web stranice za tražilice odlično je rješenje. Želite li da preko Google tražilice Vaš klijent dođe do Vaših proizvoda ili usluga potrebno je portal pozicionirati na što bolje mjesto. To se postiže SEO optimizacijom.

SEO predstavlja različite metode i tehnike koje se primjenjuju na web stranici i izvan nje s ciljem postizanja što bolje posjećenosti, odnosno što bolje pozicije na tražilicama. Optimizacija web stranice sastoji se od dva najvažnija koraka, a to su: On Page i Off Page optimizacija.

On Page optimizacija

On Page optimizacija obuhvaća meta i title tagove, alt tagove, h1 i strong tagove. Ovo je dio na koji Goolge bootovi obraćaju najviše pozornost i jedan su od glavnih elmenata kada je optimizacija web stranica u pitanju. Ako web stranica ima dobro uređenu On Page optimizaciju i kvalitetno napisan sadržaj, onda će vjerojatno i biti dobro pozicionirana na tražilicama, odnosno imati će veliku posjećenost. Sve tagove potrebno je napisati kako nalažu SEO pravila, a sadržaj obogatite kvalitetnim i traženim ključnim riječima, ali na način da bude zanimljiv za čitanje kako bi se klijent uvijek vraćao.

Off Page optimizacija

Nakon On Page slijedi Off Page optimizacija web stranice, a predstavlja izgradnju linkova sa drugih web stranica prema Vašoj. Za Google je jako važno da Vašu stranicu preporučaju drugi, no ni u tome se ne smije pretjerivati, jer će tražilice takvu stranicu prepoznati kao spam.

Ana