Vaša kontakt osoba

Ana
ana@arbona-agency.com
099 774 50 84

Facebook marketing

Facebook nije više samo za društvene interakcije, on je mnogo više od toga!


Želite li da vaša usluga ili proizvodi budu viđeni na Facebooku od strane vaših potencijalnih kupaca?

S više od 1,5 milijardi korisnika, Facebook je najveća društvena mreža na svijetu, što znači da postoji velika prilika da se donese poruka o vašem brendu ili proizvodu ispred ciljane publike putem Facebook oglašavanja. U Hrvatskoj je aktivno oko 1,5 milijuna korisnika do kojih možete doći.
Samo objavljivanje tu i tamo na Vašoj Facebook stranici ne postiže doseg koji vam je potreban, tako da je plaćena strategija važan dio vašeg digitalnog marketing mix-a.

[Replay case study] 59.25% više web posjetitelja pomoću Facebook marketinga.

Kako je sve u tome koliko često imate objave na Facebooku, možete pokrenuti KPI svih vrsta, bilo brand awarenessa, prometa na web stranici, leadsa ili prodaje. Formati oglasa na Facebooku imaju vrlo jasan poziv na akciju, tako da možete osigurati klikove osoba koje su zaista zainteresirani za vaš proizvod ili uslugu.

Facebook nudi nevjerojatno moćne opcije ciljanja, omogućujući vam da ciljati ljude s obzirom na demografiju, lokaciju, obrazovanje, posao, interes, ponašanje, pa čak i životne događaje, kao što su dobivanje dijeteta ili preseljenja. Kombinacijom svega toga možemo definirati publiku vrlo jasno i predstaviti im oglase koji pokreću rezultate. Slične su opcije dostupne i uz Twitter oglašavanje.

Također, možemo izgraditi prilagođenu publiku, što nam omogućava da točnije ciljamo korisnike. Čest primjer za to je stvaranje popisa ljudi koji su već posjetili vašu web stranicu i pokazali interes za vaš proizvod ili uslugu. Drugi primjer bi bio unošenje postojećih e-mail adresa kojima želite pokazati oglasa na Facebooku.

Facebook marketing je vrlo atraktivan alat pogotovo zbog povoljne cijene marketing kampanja.

Na Facebook-u korisnici sami šire informacije, što znači da su korisnici vaši promotori. Komunikacija se odvija u oba smjera što je ujedno i kvalitetna analiza tržišta potrošača. Facebook svoje korisnike obavještava o tome što rade njihovi prijatelji, stoga ako jedan korisnik koristi vašu aplikaciju ili se priključi vašoj grupi ili postane obožavatelj vaše stranice onda Facebook obavijesti sve njegove prijatelje o tome te se tako krug potencijalnih klijenata širi velikom brzinom.

Iako Google AdWords može uvelike pomoći u vašem poslovanju da dođete do potencijalnih kupaca koji su spremni ući u vaš prodajni proces i pretvoriti se u plaćenog kupca, Facebook oglasi mogu biti još snažniji. Kombiniranjem ova dva snažna alata. Facebook oglašavanje i Facebook oglasi vam pomažu da dođete do kupaca prije nego što on čak i razmišlja o kupnji!

Nekoliko je različitih mogućnosti kod Facebook oglašavanja, Arbona Vam može pomoći iskoristiti sljedeće:
  • Godine
  • Spol
  • Zemljopisna lokacija
  • Razina obrazovanja
  • Osobni interesi
  • Top prijatelji
  • Osobne veze
  • Prijavljen Status veze
  • Sviđa mi se postovi i stranice
  • Ažuriranja statusa
  • Brojevi telefona
  • E-mail adrese (Prilagođena publika)

Kao agencija kojoj je jedna od usluga Facebook oglašavanje, upravljamo kampanjama za brendove u različitim sektorima. Facebook oglašavanje se iz dana u dan mijenja, omogućuje nove formate oglašavanja i mogućnosti optimizacije koje se uvode neprestalno. Naš glavni zadatak je pratiti promjene i biti u korak sa svim novostima i mogućnostima najboljima za vas i vaše poslovanje. Iz tog razloga vaš će posao uvijek biti posložen prema najnovijim mogućnostima Facebook oglašavanja i to na najbolji mogući način.
 

Zatražite savjet ili ponudu bez ikakve obaveze


Za besplatno savjetovanje i procjenu budžeta možete nas kontaktirati putem:


Zašto odabrati Arbona Facebook oglašavanje? 

 
  • iskustvo u Facebook oglašavanju
  • profesionalci koji nude vrhunsku uslugu
  • znate točno što dobivate
  • brza realizacija
  • BESPLATNA procjena i ponuda

Vaš uspjeh je naš uspjeh!
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM