Vodič: 5 načina kako koristiti Google Alerts u poslovanju

Objavljeno: 03.03.2017. | 4 minute čitanja

Marketeri žude za besplatnim, a učinkovitim i kvalitetnim alatima s kojima mogu poboljšati uvid u svoj content, marketinšku strategiju, ali i njihove rezultate.

Današnje doba dostupnosti tehnologije i interneta najširoj publici u povijesti, ispunilo je takva očekivanja pa se rad digitalnih i content marketera ne može zamisliti bez Googleovog Keyword Plannera, BuzzSuma pa i HubSpotovog Website Gradera. Jedan od takvih besplatnih, a opet ultra-korisnih alata je svakako i Google Alerts.

Rijetko tko nije čuo za Google Alerts, ali vrijedno je ponovno spomenuti - Google Alerts je besplatan alat koji automatski šalje e-mail poruku (obavijest) ili RSS kada se odabrane ključne riječi i fraze pojave na nekoj web-stranici, blogu, news portalu i slično.

Tako možete odabrati koliko god Google Alertsa želite, o bilo kojoj vrsti contenta (vijesti, blogovi, video, rasprave, knjige...), koliko često želite da prati te koliko često da vas sustav obavještava o promjenama (kada se dogodi, dnevno, tjedno).

Stoga je Google Alerts jedan od najkorisnijih alata za praćenje sadržaja u svim fazama customer journeya o kojem smo već pisali na našem blogu.

Iako možda neće uhvatiti baš sve promjene koje se dese na webu, Google Alert će ipak uhvatiti gotovo sve promjene. Ovaj je sustav posebice učinkovit za mala poduzeća s nekoliko online spominjanja, pošto o velikim globalnim brendovima postoji mnogo contenta na internetu.

U nastavku donosimo 5 načina kako koristiti Google Alerts u svojem poslovanju:

1. PRATITITE SVOJE PODUZEĆE, PROIZVODE I USLUGE KOJE NUDITE, ALI I SAMOG SEBE

Google Alerts je vjerojatno najlakši način za praćenje online spominjanja vašeg poduzeća, proizvoda i usluga koje nudite ta vas samih. Osim što možete pratiti kada netko spomene vaše poduzeće u web-člancima ili blogovima, Google Alerts vas također obavještava kada vas se spomene i na društvenim mrežama. Pogledajte kako smo postavili Alerts za Arbonu:

Google Alerts za Arbonu

Ako pišete blog, svakako postavite Google Alerts za domenu bloga. Tako ćete biti obavješteni kada netko podijeli link na vaš blog. Izostavite "www" te ostavite samo domenu bloga, npr. "arbona.hr/blog/10". Pogledajte kako smo postavili Alerts za Arbonin blog:

Google Alerts za Arbona blog

2. POSTAVITE GOOGLE ALERTS ZA KLJUČNE RIJEČI ZA INDUSTRIJU

Kako bi kontinuirano bili u toku s najnovijim trendovima u vašoj industriji, Google Alerts pruža mogućnost odabira ključnih riječi koje želite pratiti. Pomoću ovoga možete sudjelovati u forumskim raspravama, ali i ostaviti komentar ispod popularnog bloga.

Također, ako koristite društvene mreže u svom poslovanju, Google Alerts vam može pomoći u pronalasku korisnog contenta ili vam dati ideje za keywordse ili teme o kojima pisati na vašem blogu. Pogledajte kako smo postavili Alerts za SEO industriju:

Google Alerts za SEO industriju

3. POSTAVITE GOOGLE ALERTS ZA VAŠE NAJVAŽNIJE KLIJENTE

Pratite i svoje najvažnije klijente te postavite Google Alerts kako za njihovo ime i naziv poduzeća tako i za usluge i teme koje ih interesiraju. Također možete pratiti i što oni rade što će vam dati razloge da ih kontaktirate.

Dijeljenjem takvog sadržaja s klijentima samo poboljšava vaš odnos te pokazuje vašu stručnost i pažljivost.

4. POSTAVITE GOOGLE ALERTS ZA ŽELJENE KLIJENTE I INFLUENCERE (GUEST BLOGGING) U INDUSTRIJI

Budite u toku s aktivnostima klijenata s kojima ste oduvijek htjeli surađivati kako bi im u najboljem trenutku pristupili s pravom ponudom.

Također pratite i najpoznatije influencere, odnosno utjecajne osobe koje su aktivne na internetu i objavljuju content vezan za vašu industriju. Time možete pronaći i osigurati gostujućeg autora na vašem blogu, ali i mogućnost da poznati influencer objavi vaš content na svojem blogu.

5. PRATITE AKTIVNOSTI KONKURENCIJE

Nemojte se ograničiti samo na ime i naziv poduzeća, već i na njihovu domenu i najpoznatije zaposlenike. Postavite praćenje kao što smo objasnili u 1. savjetu, ali koristite podatke od konkurencije.

Pratite što potencijalni kupci pišu o vašoj konkurenciji te u skladu s time djelujete i ponudite bolje i kvalitetnije rješenje.

ALTERNATIVE GOOGLE ALERTSU

Iako iznimno koristan i učinkovit, Google Alerts je besplatan sustav koji nije savršen. Stoga se u posljednje vrijeme pojavilo i nekoliko alternativa.
 


Kontaktiraj Arbonu!

Podijeli na:
Elena Majer