Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Novi Instagram trendovi - Instagram Reels & Instagram Shop Tab

Objavljeno 19.11.2020 8:00:55
Novi Instagram trendovi - Instagram Reels & Instagram Shop Tab
Novo Instagram istraživanje za 2020. godinu govori o više od milijardu aktivnih korisnika mjesečno, više od 25 milijuna poslovnih računa i predviđenih 14 milijardi američkih dolara u prihodu, čime Instagram postaje jedna od vodećih društvenih mreža.

Ono što je započelo skromno, samo kao aplikacija za dijeljenje fotografija danas je jedna od najsnažnijih poslovnih platformi. Instagram je postigao nevjerojatan rast, a ponajviše time što se trudi istinski razumjeti potrebe svojih korisnika.

Sve ovo dovodi do zaključka da Instagram neprestano napreduje i da si brendovi danas ne mogu priuštiti da nisu prisutni na Instagramu, ako žele “uhvatiti” dobar postotak potrošačke populacije.

Međutim, htjeli bi vas malo upoznati s novostima koje su nas zatekle u 2020. godini - Instagram Reels & Instagram Shop Tab.

Trenutno se promjene događaju brzo. Ove godine svjedočili smo eksploziji u kratkim, zabavnim videozapisima na Instagramu. Također smo vidjeli nevjerojatnu količinu kupovine koja se kreće putem interneta, sve više ljudi kupuje putem interneta, a mladi traže svoje omiljene kreatore kako bi im preporučili što kupiti.

Instagram Reels

Instagram Reels je novi način stvaranja i otkrivanja kratkih, zabavnih videozapisa na Instagramu. Reels videozapise možete podijeliti s prijateljima i drugim korisnicima Instagrama.

To su videozapisi u trajanju do 30 sekundi, sa zvukom, efektima i uz pomoć novih kreativnih alata te predstavljaju izvrstan način za postati kreator i dosegnuti novu publiku na globalnoj razini.
 

Stvaranje Reels videozapisa:


Odaberite Reels na dnu Instagram kamere. Na lijevoj strani zaslona vidjet ćete razne kreativne alate za uređivanje koji će vam pomoći prilikom stvaranja Reelsa uključujući:
 
  • Audio: potražite pjesmu iz glazbene biblioteke Instagrama. Možete koristiti svoj vlastiti izvorni zvuk jednostavnim snimanjem s njim. Kada dijelite Reels s izvornim zvukom, vaš će se zvuk pripisati vama, a ako imate javni račun ljudi mogu stvoriti nove videozapise s vašim zvukom odabirom "Koristi zvuk" na vašem snimljenom Reelsu.
  • AR efekti: odaberite jedan od mnogih efekata u galeriji efekata koji su stvorili Instagram i kreatori diljem svijeta za snimanje više isječaka s različitim efektima.
  • Timer i odbrojavanje: postavite odbrojavanje za snimanje bilo kojeg od vaših isječaka bez upotrebe ruku.
  • Poravnanje: poredajte predmete iz prethodnog isječka prije snimanja sljedećeg kako biste pomogli u stvaranju neprimjetnih prijelaza za trenutke poput promjene odjeće ili “ulaska novih ljudi”.
  • Brzina: odaberite da biste ubrzali ili usporili dio odabranog video ili audio zapisa. To vam može pomoći da ostanete u ritmu ili napravite usporene videozapise.

Reels se može snimati u nizu isječaka (jedan po jedan), odjednom, ili pomoću videozapisa iz vaše galerije. Snimite prvi isječak pritiskom i držanjem gumba za snimanje. Tijekom snimanja vidjet ćete indikator napretka na vrhu zaslona. Zaustavite snimanje da biste završili svaki isječak.

Reels dijeljenje sadržaja:


Nakon što uredite Reels (uređivanje može biti unutar Reels sekcije ili pomoću neke vanjske aplikacije) morate prilagoditi cover Reelsa te opis/naslov.

Ako ste korisnik javnog Instagram računa Reels možete podijeliti putem Reels taba, možete ga podijeliti objavom na svom feedu ili ako u Reels postavite određene pjesme, hashtagove ili efekte, onda Reels postaje vidljiv i kada netko klikne na tu pjesmu, hashtag ili efekt.

Ako je vaš račun privatan Reels slijedi vaše postavke privatnosti na Instagramu. Možete ga dijeliti na feedu tako da ga samo vaši pratitelji mogu vidjeti. Jednom kada pripremite Reels, dođite do zaslona za dijeljenje, gdje možete spremiti skicu, promijeniti naslovnu sliku, dodati naslov i hashtagove i označiti svoje prijatelje. Nakon što ga podijelite, on će se nalaziti u posebnom tabu na vašem profilu, gdje ljudi mogu vidjeti sve Reels videozapise koje ste podijelili. Ako ga i vi dijelite na svojem feedu, on će se pojaviti na vašem glavnom profilu, iako ga imate mogućnost ukloniti.

Bez obzira imate li javni ili privatni račun, svoj Reels možete podijeliti putem Storyja, s bliskim prijateljima ili direktnom porukom. Ako to učinite, on će biti poput uobičajene priče - neće se dijeliti u tabu Reels, neće se pojaviti na vašem profilu i nestat će nakon 24 sata.

Prije objave dobro provjerite sve još jednom jer nije moguće naknadno ništa izmijeniti.
 

Zašto Reels?


Kao svojevrsni odgovor Tik Tok trendu koji je zavladao svijetom i dao novi značaj videozapisima, Instagram je osmislio Reels. Reels na Instagramu predstavlja nove najbolje trendovske kulture obuhvaćene u kratkim videozapisima. Otkriva zabavne izvore s bezbroj ideja. Vidjet ćete i neke Reels videozapise s oznakom "Istaknuto". Istaknute je Instagram odabrao kako bi vam pomogao otkriti izvorni sadržaj koji će vas zabaviti i nadahnuti.

Reels ljudima daje nove načine da se izraze, otkriju više onoga što vole na Instagramu i pomognu svima koji imaju ambiciju da postanu kreatori.

Reels povećava vidljivost profila, međutim još uvijek nema analitike kojom bi se pratila uspješnost određenog Reelsa u poslovne svrhe te se ne može promovirati.

Plasiranje sadržaja koji je značajan za brendove putem Instagram Reels:

  • Before/after - uređenje doma, priprema hrane
  • Ubrzani video
  • Predstavljanje nove kolekcije - odjeća
  • Kako jedan odjevni komad složiti u više različitih kombinacija
  • Behind The Scenes - zapisi nastali “iza kulisa”
  • Art/craft - sam svoj majstor, alati
  • Tutorijali
  • Recepti - priprema hrane

Instagram Shop

Kako je 2020. godina donijela neke nove izazove internetske prodaje, a tvrtke pokušavaju pronaći idealne poslovne modele za razdoblje u kojem se nalazimo, Instagram je uvidio mogućnost za posebno istaknuti Instagram Shop Tab kao idealan način stvaranja novog iskustva kupnje, nastavka poslovanja i u konačnici ostvarivanja transakcija.

Uz Instagram Shopping, koji je već dostupan neko vrijeme, možete istaknute proizvode dijeliti putem organskih postova i priča ili omogućiti ljudima da otkriju vaše proizvode u pretraživanju i istraživanju.

Kad netko dodirne oznaku proizvoda na vašem postu ili naljepnici proizvoda u vašoj priči, bit će preusmjeren na stranicu s opisom proizvoda gdje će vidjeti:
  • Sliku proizvoda iz vašeg posta
  • Opis proizvoda
  • Cijenu proizvoda
  • Poveznicu koja vodi izravno na vašu web stranicu gdje je moguće kupiti proizvod.
Korisnici mogu posjetiti trgovinu s Instagram profila tvrtke, putem Feeda ili Storyja te odnedavno i putem početnog zaslona gdje se nalazi ikona za Shop tab. Kada se nalaze u toj virtualnoj trgovini, korisnici mogu pregledavati proizvode, istraživati kolekcije i kupovati - neometano.

Instagram Shopping omogućuje tvrtkama stvaranje priče o svojem brendu, otkrivanje proizvoda, novih kolekcija, personaliziranih preporuka i sl.

Zbirke/kategorije u trgovinama omogućuju tvrtkama da prilagode iskustvo kupovine i oblikuju proizvode u teme koje pričaju priču njihove marke.

Novi Shop Tab je jednostavan, pregledan i zanimljiv. Prilagođava se svakom korisniku, odnosno predlaže mu kategorije proizvoda prema tome što je korisnik prethodno označio kao “Like”, što je komentirao, spremio ili što bi ga u konačnici potencijalno moglo zanimati.


Korisnik određene artikle može staviti i na svoju wishlistu.

Još uvijek Instagram testira tri verzije s novim Reels i Shop tabovima tako da moguće da će vama biti na drugačiji način posložen redoslijed.

Svakako pratite ove novosti. Mogu biti značajan doprinos za vaše poslovanje u smislu postizanja vidljivosti, svijesti o vama i vašem brendu, a sve više pomoću Instagrama možete ostvariti i značajnije transakcije.

Svakako nas nastavite čitati jer idući blog o Instagramu donosi zanimljive trendove i podatke koje su dobiveni iz 2020. godine, a to tada ako i vi želite biti vidljivi na društvenim mrežama slobodno nas kontaktirajte.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM