Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana.gavric@arbona.info
+385 99 774 5084

Unutarnje veze dio su uspješne SEO strategije

Objavljeno 18.8.2021 7:40:21
Unutarnje veze dio su uspješne SEO strategije
Unutarnje veze (Internal linking) pomažu korisnicima u kretanju kroz vaš digitalni sadržaj i pružaju alatima za indeksiranje tražilica informacije o tome kako vaša web stranica radi.

Unutarnje veze nalaze se na gotovo svakoj stranici na internetu. Ako želite optimizirati svoj sadržaj za SEO, morate razumjeti kako funkcioniraju unutarnje veze, gdje ih postaviti i zašto su važne.

Što je unutarnja veza?


Unutarnja veza je veza između jedne stranice na vašem web mjestu i druge stranice na vašem web mjestu - odnosno veza s jedne stranice na drugu unutar jedne domene. Vaši korisnici i tražilice koriste unutarnje veze za pronalaženje sadržaja te za navigaciju vašom web stranicom, kao i tražilice. Neće pronaći stranicu ako na nju nema poveznice.

Unutarnje veze razlikuju se od vanjskih veza koje upućuju na stranice na drugoj web stranici, a svaka web stranica s više stranica mora biti povezana unutarnjim povezivanjem.

Zamislite početnu stranicu svoje web stranice. Na vrhu vjerojatno imate izbornik koji vodi do drugih unutarnjih stranica. To mogu biti vaše stranice O nama, Trgovina i Kontakt.

Ova unutarnja struktura povezivanja bitna je za SEO jer uspostavlja arhitekturu web stranice. Dodavanje više web stranica na jedinstvenu domenu poboljšava šanse za rangiranje dopuštajući alatima za indeksiranje tražilica da indeksiraju više sadržaja.

Unutarnje povezivanje jednostavno je pitanje dizajna i arhitekture web mjesta, a tražilice to očekuju. Sve web stranice imaju dizajn i arhitekturu koje ih drže logički strukturiranim.

Važno je imati na umu da sve dok imate jaku unutarnju strukturu povezivanja, vaše će web stranice pretraživati, indeksirati i rangirati tražilice.

Unutarnje povezivanje također je važan dio vašeg korisničkog iskustva jer omogućuje korisnicima da otkriju povezane informacije ili pronađu ono što traže, što poboljšava vrijeme zadržavanja.
 

5 razloga zašto je unutarnje povezivanje dobro za SEO

 
  • Pomaže Googleu indeksirati vašu web lokaciju

Ako vaša web stranica ima snažno unutarnje povezivanje, Googleov alat za indeksiranje lakše će pronaći novi sadržaj koji objavljujete.
 
  • Povećava potencijal zarade povratnih veza stranica dubokog sadržaja

Pogledajte odakle dolazi većina povratnih veza vaše web stranice. Vjerojatno ćete vidjeti mnogo veza koje korisnike šalju na vašu početnu stranicu. Većina veza na web stranici ide na društvene profile ili standardne stranice, poput "O nama" ili "Kontakt".
To web stranici daje vrlo malu SEO vrijednost.

Ako stvorite snažnu unutarnju strukturu povezivanja, možete povećati potencijal zarade indeksiranjem na cijeloj web stranici.

  • Unutarnje povezivanje širi snagu web stranice na unutarnje stranice
Kad vaša web stranica primi vezu na početnu stranicu, dio vrijednosti veze prenosi se na unutarnje stranice.
 
  • Unutarnje povezivanje s optimiziranim sidrenim tekstom (anchor tekst) dobro je za SEO
Sidreni tekst poboljšava vrijednost veze dodavanjem ključnih riječi i sadržaja u proces povezivanja. Uvijek pokušajte koristiti opisne ključne riječi koje daju ideju o temi ili ključne riječi koje će ciljana stranica sadržavati.
 
  • Pruža vrijednost vašim korisnicima
Unutarnje povezivanje na web mjestu povećava vrijednost svakog dijela sadržaja i vodi korisnika do srodnih informacija.

Iako su interne veze dio svakog snažnog dizajna web stranice, važno je pronaći načine za uključivanje internih veza u vaš sadržaj kako biste bili sigurni da ćete izvući maksimum iz samog sadržaja, a ako vam je pri tome potrebna stručan pomoć, obratite nam se s povjerenjem.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM