8 SEO mitova koje je najbolje zaboraviti ovo ljeto

Objavljeno: 24.07.2017. | 6 minute čitanja

Svi mi imamo svoje uspone i padove. Jedan dan si na vrhu Himalaje, drugi si dan na dnu Marijanske brazde.

Slično se desilo s email marketingom. Već godinama svi viču "Email marketing je mrtav!", "Email marketing je zastario!"... Istina je pak čisto suprotna - email marketing i dalje raste, razvija se i unapređuje.

Ista je stvar i sa SEO-om. SEO je kao neka urbana legenda o kojoj se priča za šankom duboko u noć u zadimljenom ambijentu opijenom mitovima i legendama.

Šalu i noir atmosferu na stranu, o SEO-u uistinu možete čuti kako je precijenjen, kako linkbuilding ničemu ne koristi, kako sadržaj koji pišete ne treba optimizirati za tražilice...

Ajmo ponovno natrag u noir atmosferu.

Četvrtak. 23:48. Sjedite u praznom kafiću u mračnoj uličici. Jedino u kutnom separeu sjedi neki mrk i misteriozan tip, pušeći cigaretu za cigaretom. Cijelu vas večer gleda. Odjednom dolazi do vas i započinje...

"Slušaj, mali! U moje doba, dovoljno je bilo natrpati web s popularnim ključnim riječima. Ma, kakav Facebook, email? Samo si zalijepio 100 puta neku popularnu ključnu riječ i svi su te odmah našli na tražilici." - kaže povlačeći dim cigarete i naručujući novo piće.

SEO Arbona

I sljedećih ste 4 sata proveli slušajući tipa kako vam priča gluposti.

Stoga, naša je zadaća danas raskrinkati 8 popularnih SEO mitova. Jer, kada se nađete u gore opisanoj situaciji (a sigurno hoćete, vjerujte nam), morate imati streljivo za okršaj na vrućem asfaltu optimizacije za tražilice.

 

1. SEO se radi samo za tražilice


Ne, ne radi se.

Cilj suvremenog SEO-a je maksimalna razina user experiencea, odnosno kako posjetitelju olakšati iskustvo vašeg weba od samog pronalaska na tražilici do navigacije po stranici.

Ako svoju SEO strategiju postavite na taj način, i same će vas tražilice nagraditi s visokim rankingom.
 


2. Linkovi su najvažniji ranking faktor


Uz keyword stuffing, ovo je vjerojatno omiljena priča tipa iz zadimljenog kafića. A koliko vidimo, dosta ljudi je prihvatilo ovaj mit kao univerzalnu istinu.

Linkovi uistinu jesu važni. Jedan od razloga zašto ih se smatra baš najvažnijima je taj da ih je užasno teško steći. No istina je ipak drugačija.

Linkovi per se nisu toliko važni koliko je ključno da su oni relevantni.

Prema različitim istraživanjima, najvažniji faktori rangiranja se dosta razlikuju - jednom je to broj backlinkova, drugi puta su to ispravni meta tagovi... Važnost ranking faktora mijenja se ovisno o upitu pretraživanja pošto prioritet različitih ranking faktora ovisi o različitim okolnostima.

Visokokvalitetni linkovi su važni jer je potrebno mnogo truda i vremena da se prikupe, no oni ipak nisu onaj najvažniji ranking faktor.

 

3. Linkbuilding se više ne koristi


Linkbuilding je kao Jon Snow. Naizgled ode na drugi svijet, a onda se na oduševljenje cijele SEO zajednice trijumfalno probudi iz vječnog sna.

Linkbuilding Arbona

Linkbuilding se itekako koristi. Doduše, princip se s vremenom (i s bezbroj inačica Googleovih algoritama) promijenio pa tako nije dovoljno samo natrpati web sa spamerskim anchor tekstovima. No, fundamentalna bit linkbuildinga je i dalje prisutna.

Cilj linkbuildinga je kreiranje linkova kako bi se povećala prisutnost i promet web stranice.

Kao što smo naveli pod prvim mitom, linkovi uistinu jesu jedan od važnijih faktora rangiranja. No, oni moraju biti relevantni i kvalitetni.

Kao jedna od najboljih taktika sakupljanja visokokvalitetnih linkova se spominje guest blogging, odnosno kvalitetan sadržaj.

 

4. Aktivnosti na društvenim mrežama ne utječu na SEO


Promet s društvenih mreža nije ranking faktor za tražilice. To je činjenica. Stoga je logično da aktivnosti i linkovi s društvenih mreža ne utječu na SEO weba.
No je li uistinu tako?

Marketing na društvenim mrežama može pomoći pri vidljivosti vaše web stranice što utječe na same tražilice. Također, i Google i Bing koriste podatke s društvenih mreža kako bi odredili koliko je web koristan te gdje ga rangirati.

Kako to oni rade? E, to je pravi mit. Google nikad nije službeno objavio kako koristi podatke s društvenih mreža za rangiranje web stranice.

Ipak, aktivnost na društvenim mrežama pomaže u rješavanju dva najvažnija zadatka SEO-a:
 
  1. Pronalazak weba preko tražilice i njeno indexiranje,
  2. Distribucija contenta koja vodi do linkova i šeranja.

 

5. Meta tagovi nisu važni


Googleov Hummingbird je uveo veliku pomutnju u SEO zajednicu.

Vrijede li meta tagovi i dalje? Koriste li se i dalje kao ranking faktor?

U današnjem SEO-u meta tagovi možda nisu toliko važni kao nekoć i možda neće ekstremno pogurati vaš rang na SERP-u. No, meta tagovi imaju drugu, možda još važniju ulogu.

Oni govore korisnicima o čemu se na vašem webu radi, što vaše rezultate pretraživanja čini atraktivnijima čime privlače više klikova.

 

6. Guest blogging se više ne koristi


Tehnički ne postoji razlika između sadržaja na gostujućem blogu i bilo koje druge vrste sadržaja.

No, ono što određuje kvalitetu gostujućeg bloganja je kvaliteta sadržaja, njegov kontekst, vrsta članka, je li on jedinstven te linkovi i anchor text koji vode s i na web stranicu.

Isti argumenti koje smo naveli kod linkbuildinga vrijede i za važnost guest blogginga. Cilj je praktički isti - preko linkova usmjeriti promet na web stranicu te tako njen povećati autoritet.

Ok, kako ovo odgovara na pitanje koristi li se guest blogging više ili ne?

Zaključno - guest blogging je SEO tehnika koja se nikad neće prestati koristiti pošto za Google kao takva i ne postoji. Google ne može 100% precizno odrediti što je gostujući blog, posebice kada je autorov link unutar bodya teksta, a ne na autorskom profilu.
 


7. Istraživanje keywordsa je nepotrebno


Kada vam tip u zadimljenom kafiću kaže da je dovoljno samo natrpati web s popularnim ključnim riječima te da ne treba provesti njihovo istraživanje, slobodno ga udarite u nos.

Jer, ako ključne riječi više nisu važne, koji je onda smisao SEO-a?

Do sada niti jedan update Googleovih algoritama nije eliminirao važnost ključnih riječi. No, promijenio je njihovu paradigmu. Više nije dovoljno samo natrpati sadržaj s kvalitetnim ključnim riječima i pogoditi 100% točan keyword koji je u tražilicu upisao korisnik. Upravo suprotno, fokus je na sadržaju i njegovoj relevantnosti za upit koji je postavio korisnik.

Također, danas više nije ključno loviti prvo mjesto za onu jednu ključnu riječ za koju ste se uhvatili, već se treba fokusirati na long-tail keywordse i fraze.

 

8. SEO se više ne treba koristiti


Sada je već 3:29 ujutro. Tip vas i dalje gnjavi.

"SEO je mrtav, prijatelju moj, mrtav. Pregažen kao mačka i zaboravljen kao dres od tjelesnog u osnovnoj školi." - priča on sa suzom u očima.

Vama je više dosta njegovih gluposti i dižete se od šanka. Tipu glava polako klone i on napokon u tišini spava na šanku.

A vi ste sretni jer znate pravu istinu - SEO nije mrtav. Dapače, on živi poletno kao Jon Snow.

On više nije član Noćne straže, već je postao Kralj Sjevera. Što time želimo reći? SEO nije mrtav, ali način na koji ste ga do sada radili možda jest.

Sprega SEO-a i content marketinga važnija je nego ikada. Krajnji cilj SEO-a mora biti kreiranje sadržaja vrijednog pažnje koji rješava probleme i brige vaših posjetitelja. Da, meta tagovi, ključne riječi i linkovi su i dalje važni. No, fokus je definitivno na kvalitetnom sadržaju.

The King in the North!

SEO je mrtav! Živio SEO!

Kontaktiraj Arbonu
Podijeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!

Arbona logo

Besplatna registracija u Arbona Club

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas
Što je user-generated content?
User-generated content (UGC) je sadržaj koji stvaraju korisnici, obično putem interneta i društvenih medija. To može uključivati slike, videozapise, recenzije, komentare, blogove i koje stvaraju sami korisnici umjesto tvrtke ili brenda.

Kroz ponovno dijeljenje user-generated sadržaja, možete predstaviti svoje proizvode na način koji je autentičan i originalan. Time pružate priliku svojim sljedbenicima da se istaknu na vašoj stranici, što može doprinijeti izgradnji osjećaja zajedništva oko vaše marke i potaknuti angažman korisnika.

... Saznajte više
Što je Linktr.ee?
Linktr.ee je online platforma koja omogućuje korisnicima da stvore jedinstvenu poveznicu koja vodi do kolekcije linkova. To omogućuje korisnicima da na jednom mjestu podijele više veza, kao što su linkovi do svojih društvenih mreža, web stranica, blogova i drugih online sadržaja.
Saznajte više
Što je Pinterest ploča?
Pinterest ploča je zbirka u koju korisnici mogu spremiti i organizirati slike, ideje i inspiraciju na tematski način, odnosno pribadače. To je kao virtualna pregrada na koju korisnici "prikvače" slike koje žele sačuvati ili dijeliti s drugima. Obično svaka ploča ima svoju neovisnu temu ili svrhu. Na primjer, možda imate marketinšku ploču za društvene medije ili ploču za grafički dizajn. Saznajte više
Što je Meta Business Suite i kako se koristi?
Meta Business Suite je sveobuhvatna platforma za upravljanje marketingom i oglašavanjem na Facebooku i Instagramu. Centralizira alate za povezivanje s korisnicima, stvaranje objava, zakazivanje oglasa i pristupanje uvidima radi optimizacije. 

Također, iz Meta Business Suitea na stolnom računalu možete brzo pristupiti drugim Meta alatima kao što su Ads Manager, Commerce Manager, Business Settings i ostalo.

... Saznajte više
Kako uključiti notifikacije za nove objave korisnika na Instagramu?

 

Ako ne želite propustiti objave nekog korisnika na Instagramu, primjerice neke super agencije za digitalni marketing koja često ima dobre i korisne savjete ;) ;), možete uključiti notifikacije kako bi vas aplikacija obavijestila svaki put kada taj korisnik objavi novi sadržaj. Još bolje, možete birati i za koju vrstu objava ćete biti obaviješteni.

Kako bi ste uključili obavijesti, pratite sljedeće korake:

1. Otvorite aplikaciju, a potom otvorite profil za koji želite primati obavijesti.

 

 

2. Na pregledu profila kliknite na ikonu zvona gore desno.

 

... Saznajte više
Koja je razlika između Facebook stranice i profila?

Ukratko, za stvarne, fizičke osobe namijenjen je profil, a za tvrtke, poznate osobe, udruge namijenjene su stranice.

 

Facebook račun, odnosno profil, može registrirati svatko, a u njega ćete se prijaviti korisničkim imenom i lozinkom. No, da bi kreirali Facebook stranicu, potreban vam je profil fizičke osobe. Za upravljanje Facebook stranicom se ne prijavljujete zasebnim korisničkim imenom i lozinkom, već se morate ulogirati u svoj osobni profil, tom profilu moraju biti dodijeljena administratorska prava na stranici, te ćete tako imati pristup upravljanju stranici.

 

Napomenimo i da male tvrtke često rade grešku te umjesto stranice otvaraju... Saznajte više

Kako pogledati Instagram feed bez preporučenih objava?

Sigurno ste primjetili unazad nekoliko mjeseci kako vam se u feed-u često pojavljuju preporučene objave profila koje ne pratite. Instagram će preporuke odabrati na temelju profila koje pratite, s kojima ste prethodno komunicirali ili pak na temelju vaših interesa.

 

Većina korisnika nije oduševljena tom promjenom te samo želi stari pregled nazad. Postoji dobra vijest za sve njih, a posebice one koji se još uvijek nisu oprostili s kronološkim pregledom newsfeed-a. Iako se sugestije ne mogu isključiti, možete ih isfiltrirati. 

 

Sve što trebate je dodirnuti (ili kliknuti, ako ste na računalu) Iz njega odaberite... Saznajte više

Kako sakriti listu pratitelja na Instagramu?

 

Bez obzira radi li se o vašem poslovnom ili osobnom profilu, mogućnosti potpunog sakrivanja liste onih koje vi pratite ili koji prate vas - nema. Broj onih koji mogu vidjeti te liste možete značajno smanjiti, no to donosi i neka druga ograničenja.

 

Jedini način kako možete sakriti liste pratitelja od većine drugih je učiniti svoj profil privatnim u postavkama korisničkog računa. Ukoliko imate privatni profil, svakog tko vas želi zapratiti morate posebno odobriti, a vaše liste pratitelja mogu vidjeti samo ti korisnici. No, ta privatnost se odnosi i na sav vaš sadržaj, odnosno objave,... Saznajte više

Kako dodati osobu za admina Facebook page-a?


Bez obzira na to upravljate li stranicom brenda ili osobnom stranicom na Facebooku, ponekad vam je potreban tim ljudi koji može uređivati ​​i objavljivati ​​sadržaj, pregledavati informacije o vašim pratiteljima i još mnogo toga. Evo kako dodati dodatnu osobu za admina Facebook page-a:
 
    
  1. Otvorite svoju Facebook stranicu. Na izborniku s lijeve bočne trake pomaknite se prema dolje i kliknite na ‘Postavke’.
  2. 
  3. Otvorit će se ‘Page settings’, a pomaknete li se prema dolje, ponovno po lijevoj bočnoj traci, naći ćete ‘Page roles’ - kliknite na njih.
  4. 
  5. Saznajte više
Što su Viber promo poruke?


Viber promo poruke su vrsta promotivne aktivnosti putem koje tvrtke mogu krajnjim korisnicima slati promotivne poruke direktno na njihove mobilne uređaje. Ove poruke šalju se korisnicima koji su pretplaćeni na primanje poruka od vaše tvrtke te korisnicima s kojima ste u prošlosti već ostvarili neku vrstu interakcije, a prikazuju se u istom obliku kao i privatne Viber poruke. 


Ovaj tip promo aktivnosti ima brojne prednosti: ... Saznajte više
Koliko je korisnika Facebooka i Instagrama u Hrvatskoj?


Facebook u Hrvatskoj ima oko , odnosno oko čak 48% stanovnika. Instagram koristi oko iz Hravtske, odnosno oko 30% stanovništva. 


Podaci se odnose na stanje u listopadu 2021., a detaljnju demografsku i geografsku strukturu korisnika možete otkriti u Arboninoj .

 

... Saznajte više
Kako do informacija o Instagram pratiteljima?


Najjednostavniji način za prikupljanje osnovnih informacije o Instagram pratiteljima je . Ovo je analitički alat koji pruža uvid u podatke o trendovima na Instagram profilu. Pomoću jednostavnih statistika i grafova omogućuje uvid u gotovo sve aspekte profila, contenta i pratitelja. 

Neke od informacija koje su dostupne na Insightsu: 
Instagram Insights je dostupan samo za poslovne profile.

 

... Saznajte više
Što je gamifikacija?
Gamifikacija je implementacija principa igre u situacijama koje nisu direktno povezane s igrama, a posebice je primjetna na društvenim mrežama. Na ovaj način korisnici društvenih mreža imaju priliku osvojiti nagradu u zamjenu za aktivnosti poput lajkanja, ostavljanja komentara ili osmišljavanja kreativnih elemenata (fotografija ili kratkih tekstova). Unošenjem gamifikacije u marketinške aktivnosti tvrtke potiču angažman i lojalnost kupaca, ali i rast svijesti o brendu. ... Saznajte više
Što je gerila marketing?
Gerila marketing je naziv za ili proizvodu, odnosno poticanje brand awareness-a. Ova marketinška strategija zahtijeva out-of-the-box razmišljanje i kreativan pristup, a vrlo često i relativno niska financijska ulaganja. Osnovni cilj gerila marketinga je iznenaditi javnost i tako potaknuti širenje priče o brendu. ... Saznajte više
Što je to LinkedIn Sales Navigator?

Sales Navigator olakšava prodaju putem odnosa pomažući vam da se povežete s pravim ljudima. Putem LinkedIn Sales Navigatora možete omogućiti prodavačima da ovladaju virtualnom prodajom, integrirati se s CRM-om kako biste zabilježili aktivnosti i oslobodili vrijeme za prodaju, ojačati odnose s korisnicima pomoću LinkedIn-ove mreže za povezivanje. LinkedIn Sales Navigator omogućuje da brzo utrvdite interes kupaca i identificirate načine za izgradnju odnosa.... Saznajte više
Zašto koristiti LinkedIn grupe?

Uključivanje u relevantne LinkedIn grupe i aktivno sudjelovanje u istima mogu biti vrlo efikasan marketinški alat. Putem LinkedIn grupa možete informirati tržište o svojem postojanju, graditi osobni ili kredibilitet tvrtke u određenom području, privući potencijalne kupce na svoju web stranicu, povezati se s brojnim ljudima na društvenim mrežama, prezentirati svoju ponudu.... Saznajte više
Kako Instagram Questions mogu doprinijeti poslovanju?

Instagram Questions jedna je od mogućnosti unutar Instagram aplikacije koja vas može dodatno povezati s vašim pratiteljima ili ciljanom skupinom. Questions su sjajan način da direktno od samih pratitelja saznate informacije koje vam trebaju. Npr. unutar Instagram pitanja od vaših pratitelja možete zatražiti feedback na posljednji blog koji ste pisali. Možete ih pitati koji su im trenutno najveći izazovi u poslovanju. Možete ih pitati o kojim temama žele znati više, što je sjajan način da iz prve ruke saznate kako unaprijediti svoje poslovanje.
 
 
... Saznajte više
Što su to zbirke na Instagramu?

Pronašli ste inspiraciju za uređenje doma? Cipele koje želite oduvijek kupiti? Mjesta koja želite posjetiti? I sve to želite imati dostupno na nekoliko klikova? Spremite ih u zbirke na Instagramu!

Naime, uz pomoć zbirki na Instagramu lako možete tematizirati objave i organizirati spremljene.

Za pohranjivanje objava u posebnu mapu koju možete u bilo kojem trenu pregledati, odaberite tri vodoravne linije u gornjem desnom kutu iznad profilne slike i odaberite karticu Spremljeno. Kliknite na plus znak u gornjem desnom kutu kako biste napravili novu kolekciju i imenovati je. Nakon toga za pohranjivanje objave u arhivu samo trebate pritisnuti... Saznajte više
Što je Instagram Story Highlights te kako koristiti?
ili naglasci, omogućavaju kreiranje zasebnih mapa unutar vlastitog Instagram profila u koje ćete dodavati određene Storyje. S obzirom na to da Storyji mogu trajati samo 24 sata, ovo je odličan način da svoje priče spremite i dulje.

Unutar jednog Instagram naglaska moguće je dodati sto priča, a možete ih imenovati po želji - npr. putovanja, restorani, prijatelji, obitelj te slično, ovisno o tematici samog naglaska. Postoje i besplatne aplikacije, poput Highlight Cover & Logo Maker for Instagram preko kojih jednostavno možete odabrati ujednačene fotografije za istaknute naglaske te tako uljepšati svoj feed.

... Saznajte više
Što je Instagram IGTV?
ujedno je samostalna aplikacija, ali i dodatak unutar Instagrama koji korisnicima omogućava objavljivanje videozapisa duljih od jedne minute.

Maksimalna duljina IGTV videozapisa kada se on prenosi putem mobilnog uređaja jest 15 minuta, a kada se prenosi putem stolnog računala, sat vremena (60 min).

Maksimalna veličina videozapisa može biti 650MB za zapise kraće od 10 minuta te 3.6 GB za zapise do 60 minuta.

... Saznajte više
Što je Instagram Shopping?
također je jedna od značajki Instagrama koja putem fotografija i videozapisa omogućuje korisnicima kupovinu.

Dok smo prije morali pretraživati web stranicu proizvođača kako bi pronašli modni dodatak koji promovira naš omiljeni influencer, sada to možemo napraviti direktno preko objave ili Storya.

Kako biste mogli na ovaj način prodavati svoje proizvode na Instagramu, morate zadovoljiti sljedeće kriterije:
Morat ćete povezati svoj Instagram profil s Facebook katalogom putem Catalogue Managera ili putem Facebook Partner poput Shopify ili BigCommerce.... Saznajte više
Što je Instagram Story?
značajka je Instagrama koja omogućuje postavljanje fotografija ili videozapisa u duljini od 15 sekundi koje će automatski nestati s feeda korisnika po isteku 24 sata. Opcije su uistinu raznolike te je iz istog razloga Story jedan od omiljenih dodataka brojnih korisnika.

Na vlasitit Story korisnik može dodati ankete, upitnike, emotikone, hashtagove, naljepnice te mnoge druge opcije, no zahvaljujući naglascima, u koje možete dodati do 100 svojih priča, ne moraju biti zauvijek izgubljeni nakon proteka roka od 24 sata.


Instagram Story može biti korisno rješenje i za brojne tvrtke. Oni su još jedan način da iskoristite strast... Saznajte više
Što je nagradni natječaj, a što nagradna igra?
Često na društvenim mrežama možete susresti, tzv. “giveaway”, postove gdje se nešto daruje pri čemu je potrebno ispuniti određene definirane uvjete.

Jedan od popularnijih načina izgradnje online zajednice na društvenim platformama svakako su nagradne igre ili nagradni natječaji. Prilikom osmišljavanja kako povećati pozornost korisnika uvijek dođe odluka na neko darivanje koje će zasigurno privući korisnike, pogotovo ako su uvjeti za sudjelovanje jednostavni.

Međutim, upravo zbog toga često nailazimo na svakojake nagradne natječaje i nagradne igre koji nisu u skladu s propisanim zakonima Republike Hrvatske.




Svaka platforma ima također... Saznajte više
Što je Facebook proračun koji se postavlja tijekom cijelog trajanja kampanje?
proračun koji se postavlja za cijelo vrijeme trajanja kampanje daje se Facebook-u koji onda s njime raspolaže na dnevnoj bazi, ali odabire se datum završetka kampanje.

Facebook na ovaj način proučava performanse kampanje i na temelju njezinih rezultata.

Ako primijeti da su jedan dan prilike kampanje veće, onda će taj dan potrošiti više proračuna kako bi što više iskoristio danu mogućnost. Nakon toga, snizit će dnevnu potrošnju i rasporediti po danima u kojima mogućnosti nisu toliko velike dok opet ne dođe neki od boljih dana. Na kraju dana, ukupna potrošnja izjednačit će se s izvornim proračunom... Saznajte više
Što je Facebook dnevni proračun (budžet)?
je iznos koji ste spremni potrošiti na određeni skup oglasa .

, a ne na razini cijele kampanje. Njega je najlakše postaviti, ali treba pripaziti ako je više aktivnih setova oglasa postavljenih na računu.

Uz dnevne proračune Facebook će trošiti samo onaj iznos proračuna koji je postavljen po setu oglasa. Ako se pitate je li to jednostavno - jest! Svakog dana možete računati na to da ćete , što olakšava kontrolu proračuna i planiranje.

Nakon što se postavi dnevni proračun, postavi se prosjek. Što to znači? Facebook će tako pokušati dobiti očekivane rezultate u vrijednosti... Saznajte više
Koje su metrike vidljive samo kod YouTube kampanja?
koje su vezane za i ne mogu se koristiti niti kod jedne druge kampanje (pretraživačke, prikazivačke):
  ... Saznajte više
Što je response rate i response time na Facebook stranici?
Stopa odgovaranja na Facebook stranici (response rate) i vrijeme odaziva (response time) prikazuju koliko brzo i dosljedno upravljate Facebook stranicom. Ako imate visoku brzinu odgovora i brzo vrijeme odziva, korisnici koji posjete vašu FB stranicu će vidjeti bedž “Very responsive to messages”.


Zamislite ovaj scenarij: 

Večerate i osoba (nazovimo je Marko) pored vas vam postavlja pitanje. Ne odgovarate i samo nastavljate jesti. Marko ponovno postavlja pitanje misleći da ga možda niste čuli. I ponovno tišina. 

Kako mislite da se Marko osjeća? Nevjerojatno frustrirano i iživcirano u toliko mjeri da će mu svaki put kad vas se... Saznajte više
Kako se može ciljati na Facebooku?
Ciljati (eng. target) publiku za Facebook oglase može se na nekoliko načina. Na primjer, može se stvoriti prilagođena publika koju određujemo prema određenim postojećim informacijama, prema lokaciji, dobu, spolu, jeziku, prema poveznicama s drugim korisnicima i slično.  Saznajte više
Marketing na društvenim mrežama za poslovnjake
Svi ili velika većina vaših korisnika ima barem jedan profil na nekoj od društvenih mreža. Ako je vaše poslovanje jako dobro funkcioniralo u doba televizije, billboarda i plakata - nema razloga da vam ne ide u vrijeme društvenih mreža. Sastavite strategiju oglašavanja i pričajte priču koju će voljeti. 



Nećemo uopće trošiti vaše vrijeme na objašnjavanje važnosti društvenih mreža u poslovnom sektoru. 

Možemo samo zaključiti kako su . Ako želite ostvariti kontakt s kupcima, klijentima i partnerima ili održavati postojeće odnose - aktivan profil na društvenim mrežama je nužan.

Ako mislite kako je vaše poslovanje specifično... Saznajte više
Povećajte broj vaših Instagram pratitelja

Povećajte broj sljedbenika na Instagramu tako što ćete svakog dana objavljivati kvalitetan sadržaj, videozapise, emitiranje uživo i Instagram priče. Uglavnom, budite kreativni! Istražite relevantne, popularne hashtagove i dodajte lokaciju na svaki vaš post. Podijelite Instagram objave na Facebooku i . Takve objave na Facebooku postižu 25% više reakcija i komentara.
 


Instagram algoritam određuje koje će se objave prikazati na feedu i u kojem redoslijedu će ih prikazati. Zato je jedan od bitnijih faktora u određivanju poretka i odabiru objava konzistentnost objavljivanja sadržaja. 

Ako , Instagram algoritam će se pobrinuti... Saznajte više

Na kojim društvenim mrežama se oglašavati?
Instagram je bolja opcija ako se oglašavate u fitness ili modnoj industriji. Facebook će donijeti bolje rezultate trgovini s alatima ili brandu dječje hrane. YouTube oglašavanje je zbog svoje prirode i raznolikosti sadržaja jednako dobar za oglašavanje lijepog kardigana i praktične udarne bušilice.



je, bez premca, . Ovu društvenu mrežu koristi . Da, svaki dan, dva milijun Hrvata. 

Facebook je zapravo moderna verzija starogrčkih agora. To je mjesto gdje se pojedinci okupe kako bi čitali tuđe stavove i iznosili svoje, saznali što ima novog kod prijatelja, lajkali fotografije i još mnogo toga.... Saznajte više
Optimizacija Facebook oglasa: Link Clicks ili Landing Page Views?
Optimizacija Facebook oglasa prema Link klikovima i prema pogledima na odredišnu stranicu dostupna je jedino za Traffic kampanju. Landing Page View optimizacija znači da Facebook korisnik mora kliknuti na Facebook oglas i doći na odredišnu stranicu, dok Link Click optimizacija znači da Facebook korisnik samo mora kliknuti na link.


Kao što je svima jasno, i najsitnije podatke o Kako bi ih obradio što brže i kvalitetnije, (strojno učenje), koje otključava nevjerojatan potencijal za oglašavanje. 

Upravo zbog tog strojnog učenja, Facebook može optimizirati oglase. On pomoću skuplja podatke o korisničkom ponašanju nakon... Saznajte više
Što je Facebook Pixel i čemu služi?

Facebook Pixel je analitički alat koji . Sastoji se od koda koji se mora dodati na web stranicu. Nakon što je dodan, on mjeri izvedbu te prati interakciju svakog posjetitelja na vašoj web stranici. 

Facebook Pixel se aktivira svakog puta kada posjetitelj s Facebooka dođe na vašu web stranicu i te S obzirom na to da Pixel prati Facebook korisnike, Pixel vrlo lako možete upotrijebiti za r i za detaljniji uvid u samo ponašanje online korisnika tijekom njihove posjete web stranici. 

Tako možete:

 


... Saznajte više
Kako pronaći ideje za pisanje poslovnog bloga?
Poslovni blog je online članak koji tvrtkama može pomoći u raznim segmentima. Na primjer, može , može izgraditi povećati i može pozitivno utjecati na i na

Pravo pitanje za svaku tvrtku je o čemu pisati i kako pisati blogove. Morate li biti striktno poslovni i ozbiljni ili pak ležerni i prijateljski nastrojen? 

Ako ćemo iskreno - citiranje zakonskih članaka i stručnih termina može interesirati jedino vaše kolege stručnjake koji će razumjeti vaš hijeroglifski jezik, a ostali (oni zbog kojih i pišete blogove), će vas zaobilaziti u velikom luku. 

Ton koji će... Saznajte više
Instagram oglašavanje u Hrvatskoj: ima li smisla?
Instagram je mobilna aplikacija stvorena 2010. godine. Kao i većina društvenim mreža danas, Instagram no samo za poslovne korisnike. S obzirom na to da je u Hrvatskoj sve više i više Instagram korisnika, oglašavanje na Instagramu je sve više traženo.

 

 


Instagram je trenutno najpopularnijakoja omogućuje korisnicima diljem svijeta dijeljenje svojih doživljaja s prijateljima.

U veoma kratkom vremenu je zauzeo društvenih mreža u Hrvatskoj, dok se na prvom mjestu još uvijek drži Facebook. 

bilo je u svibnju 2017. godine, kada je s 390.000 korisnika početkom 2017. došao na... Saznajte više
Koja je razlika između boostanja postova i Facebook Adsa?
Ukratko, jedino možete promovirati u svom Newsfeedu po veoma pojednostavljenom procesu. Boost primarno S druge strane, imaju mnogo više opcija, kao postavljanje ciljeva koje želite doseći, odabir

Boostanjem zapravo promovirate v u vlastitoj vremenskoj traci (timeline).
Možete odabrati: Boostati mogu i drugi administratori Facebook stranice, ali samo ako imaju pristup vašem računu.

Boostani postovi i objave koju promovirate te za dobivanje . Boostanje je odlično za , a i dijeljenje može rezultirati dobrim glasom na društvenoj mreži.

Zahvaljujući novom updateu sada za   Ako umjesto angažmana (prikupljanje lajkova i reakcija) odaberete... Saznajte više
Kako pratiti uspješnost Facebook kampanje?
Koliko je pojedina Facebook kampanja uspješna, najlakše je saznati pomoću određenih mjernih parametara koji se nalaze uTamo možete filtrirati kampanje prema određenom vremenskom razdoblju i definiranim ciljevima te detaljnije analizirati svaku kampanju, svaki Ad Set (grupu reklama) i svaku reklamu posebno. Za uspješnost Facebook kampanja, najčešće se prate (odnos klikova i ukupnog broja prikaza reklame), (cijena po 1000 impresija ili prikaza), (cijena po kliku), (dosegu) (korisnikovim utiscima ili doživljajima na oglas).


Svatko ima vlastitu viziju što znači imati uspješnu Facebook kampanju. Ono što netko smatra uspjehom prvenstveno koju vodi i koje... Saznajte više
Kako funkcionira YouTube oglašavanje?

Kao što već i ptice na grani znaju, sadržaja. Također, , tik do Googlea. Upravo zbog toga, YouTube ima izniman potencijal za oglašivače, posebice ako se uzme u obzir da je video ključni marketinški alat.

Uzevši u obzir potencijal videa, ogroman broj YouTube korisnika i posjetitelja te konstantnu potrebu oglašivača za diverzifikacijom i isticanjem od konkurencije, YouTube je fenomenalan kanal za - edukacijski videi za početnu fazu, videi koji uspoređuju različite proizvode, usluge ili lokacije za drugu fazu i recenzentski videi brendova i specifičnih proizvoda za posljednju fazu.

Kako bi se distribuirao taj sadržaj, potrebno je... Saznajte više

Koje su najpopularnije društvene mreže?
Društvene mreže postale su oblik svakodnevne privatne ali i poslovne komunikacije. Često se susrećemo s nekim novim oblicima društvenih mreža, no, tek nekoliko njih nalazi se u samom vrhu popularnosti kod korisnika. U nastavku donosimo popis najkorištenijih društvenih mreža:

Kod izbora društvene mreže za oglašavanje vašeg poslovanja nemojte se voditi samo brojem trenutno aktivnih mjesečnih korisnika. Bitne su i njihova primarna svrha, karakteristike prosječnog korisnika određene društvene mreže, odgovara li vašem brendu ta platforma i na koliko društvenih mreža možete imati aktivan profil. 

Kako bi vam bilo jednostavnije odrediti društvenu mrežu za vaš posao, donosimo listu najpopularnijih društvenih... Saznajte više
Što je hashtag i kako ga koristiti za marketing?
Hashtag (#) je znak koji na društvenim mrežama označava početak izraza koji se koristi za kategorizaciju sadržaja. Znak ljestvi kojeg slijedi neki izraz napisan bez razmaka, interpunkcijskih i posebnih znakova služi za grupiranje tematski povezanog online sadržaja.



Sada već davne 2 kakvog danas poznajemo. Zanimljivo je kako je njihova ideja u početku odbijena. 

U kolovozu iste godine San Diego je zahvatio požar i novinari su počeli koristiti #SanDiegoFire u svojim twitovima. Možemo reći kako su to sami počeci korištenja hashtaga. Svoje kada je Twitter dodao poveznice na sve hashtagove te omogućio njihovo pretraživanje.

Danas... Saznajte više
Elena Majer