Objavljeno: 26.05.2022. | 4 minute čitanja
Ukoliko nemate otvoren GA4 račun (property) i želite početi bilježiti podatke sa svoje web stranice, pripremili smo upute kako podesiti osnovno praćenje mjerenja u Google Analytics 4 putem Google Tag Managera! Unutar ovog bloga pronaći ćete i već pripremljeni GTM container koji možete preuzeti i koristiti.
Kopirajte taj Measurement ID, trebati će nam za GTM (Google Tag Manager).
Nakon što importate GTM container, morate otići pod Variables i pronaći GA4 Measurement ID. Kopirajte svoj Measurement ID iz koraka 1., zalijepite ga u GTM i kliknite Save (desno gore).
Odaberite Submit desno gore.
To su dodatni parametri koje je još potrebno uključiti na strani Google Analyticsa. Bez da napravite ovaj korak, unutar GA4 prikazivati će vam se samo naziv eventa (generate_lead), ali bez tih dodatnih parametara. No nas ovdje zanima na koje točno mailove i telefone su ljudi klikali (pogotovo ukoliko ih imate više na svojoj stranici, recimo za svaki odjel zasebni).
Kopirajte nazive parametara iz GTM-a i zalijepite ih unutar GA4. Primjer za jedan od parametara (potrebno je to isto napraviti i za druga dva).
No ukoliko ne želite čekati da netko prvo klikne na mail ili telefon na vašoj stranici, potrebno je kopirati naziv eventa iz GTM-a (generate_leads) i zalijepiti ga unutar Configure > Conversions > New conversion Event.
To je to, podešavanje mjerenja za Google Analytics 4 je spremno! U idućim GA4 člancima proći ćemo i detaljnije kroz neke od ovih koraka, ali i saznati kako koristiti određene reporte ili kako si podesiti Google Analytics 4 po svojoj mjeri.