Objavljeno: 26.05.2022. | 6 minute čitanja
Odaberite Submit desno gore.
Kopirajte nazive parametara iz GTM-a i zalijepite ih unutar GA4. Primjer za jedan od parametara (potrebno je to isto napraviti i za druga dva).
No ukoliko ne želite čekati da netko prvo klikne na mail ili telefon na vašoj stranici, potrebno je kopirati naziv eventa iz GTM-a (generate_leads) i zalijepiti ga unutar Configure > Conversions > New conversion Event.
To je to, podešavanje mjerenja za Google Analytics 4 je spremno! U idućim GA4 člancima proći ćemo i detaljnije kroz neke od ovih koraka, ali i saznati kako koristiti određene reporte ili kako si podesiti Google Analytics 4 po svojoj mjeri.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!
Da bi prikupili bazu mailova, mi korisnicima moramo nešto za uzrad dati. To ne znači da ih trebamo podkupiti, nego im trebamo davati kvalitetan sadržaj. Trebamo na svom webu imati kvalitetan sadržaj i to je prvi korak prikupljanja mailova. Naravno, korisno bi bilo omogućiti korisnicima koji postanu dio mailing liste loyalty program, da dobiju određeni popust ili promo kod. To su jako dobari okidači za prijavljivanje prijavljanje na newsletter.
... Saznajte više
... Saznajte više
... Saznajte više
... Saznajte više
Pay Per Click ili skraćeno PPC označava oblik marketinga kojeg karakterizira plaćanje za oglase po kliku. Konkretnije, oglašivač plaća cijenu samo kada netko zaista klikne na njegov oglas, a ne za pojavljivanje odnosno gledanje oglasa.
PPC oglašavanje ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalne oblike, s obzirom da se naplaćuju samo stvarno postignuti rezultati (klikovi), lako se može pratiti statistika (broj klikova,
Google Ads oglašavanje je jedan od najpopularnijih i najisplativijih oblika PPC oglašavanja.
... Saznajte više
Na ovo pitanje nema jednoznačnog odgovora, no postoji nekoliko faktora koji će utjecati na cijenu vašeg oglašavanja na Googleu.
Cijena Google oglasa nije ista za svaku kampanju, oglase i oglašivače već ona ovisi o nizu čimbenika - od trenutne konkurencije, raspoloživog budžeta, kvalitete i atraktivnosti same kampanje i slično.
Google Ads kampanje funkcioniraju po sistemu aukcija, pri čemu Google, među svima koji se natječu za određene ključne riječi, određuje čiji oglas će se prikazati za neku pretragu.
Intuitivno, više konkurencije znači i skuplje oglase, što će pak značiti da će vam za jednak učinak trebati veći raspoloživi... Saznajte više