Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Google univerzalne kampanje za aplikacije i implementirani noviteti

Objavljeno 8.4.2021. 8:38:40
Google univerzalne kampanje za aplikacije i implementirani noviteti
Kako pronaći i povezati se s ljudima koji žele upravo vašu aplikaciju? Kampanje za aplikacije olakšavaju promociju aplikacija na Googleovim najvećim mrežama, uključujući:

  • Google Search mrežu - Google Ads generira ključne riječi na brojne načine, uključujući upotrebu pojmova za pretraživanje na Google Playu koji su ljude doveli do vaše aplikacije,
  • Google Play trgovinu - odjeljak aplikacija povezanih s Google Playom: "Možda će vam se svidjeti" i "Povezano s ovom aplikacijom" ili na početnoj stranici Google Play: "Predloženo za vas",
  • YouTube - Google Ads može prikazivati ​​vaše oglase na YouTubeu tamo gdje će ih korisnici najvjerojatnije kliknuti i gdje će vaša aplikacija vjerojatno biti preuzeta,
  • Discover na Google Search mreži - korisnicima ćete moći posluživati ​​vizualno bogate oglase u skladu s korisnikovim relevantnim interesima (trenutno dostupno na Android mobilnim uređajima samo u postavkama na engleskom jeziku) i
  • Google Display odnosno prikazivačku mrežu - Oglas Google prikazivačke mreže, početni zaslon Google prikazivačka mreža, oglas na web mjestu s mobilnim vijestima.

Dodajte samo nekoliko redaka teksta, ponudu, neke elemente, a ostatak je optimiziran kako bi vas korisnici lakše pronašli.

Povrh toga, Google koristi strojno učenje kako bi korisnicima prikazivao najrelevantnije oglase s ciljem postizanja najveće stope konverzije. App Installs kampanje u Google Adsu funkcioniraju po principu pametnih kampanja te je sve više manje automatski.

Što su Google univerzalne kampanje za aplikacije?

Univerzalne kampanje za aplikacije automatizirana su vrsta oglasa u Google Ads kampanjama koja oglašivačima pomaže da generiraju više instaliranja aplikacija ili potaknu konverzije u aplikaciji.

Cilj relativno nove vrste oglasa (pokrenute 2015.) je prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima. Za razliku od tradicionalnih Google Ads kampanja, više ne morate izrađivati pojedinačne oglase za univerzalne kampanje za aplikacije.

Umjesto toga, dodajte grupu različitih tekstualnih redaka zajedno sa slikama, videozapisima ili HTML5 elementima. Google će tada generirati oglase "u letu" iz vašeg popisa. Vremenom će platforma otkriti kombinacije oglasa s najboljom izvedbom i nastaviti prikazivati te oglase korisnicima.

Ova vrsta isporuke oglasa djeluje slično Googleovim novim responzivnim oglasima na pretraživačkoj mreži koji također koriste strojno učenje. Međutim, responzivni oglasi za pretraživačku mrežu prikazuju se strogo u Googleovim pretraživanjima, dok se univerzalni kampanje za aplikacije prikazuju u mnogim Googleovim svojstvima oglašavanja.

Kako funkcioniraju?

Google će, kako smo već naveli, za vas stvoriti oglase od teksta i digitalnih elemenata koje ste postavili. Google također upravlja licitiranjem i ciljanjem kako bi povećao rezultate kampanje za postavljeni cilj i proračun.

Što još treba učiniti ručno:
  • Dnevni proračun
  • Ciljana cijena po instalaciji (CPI) ili cijena po radnji (CPA)
  • Ciljano mjesto
  • Ciljani jezici
  • Do četiri različita retka teksta s maksimalno 25 znakova
  • Datum početka kampanje (datum završetka nije obavezan)
  • Po želji možete dodati sve slike, videozapise i HTML5 elemente koje biste željeli da Google koristi prilikom izrade oglasa. Ako nisu postavljeni, Google će uzeti slike i videozapise iz vaše aplikacije.

Najbolje prakse

  • Odaberite pravi cilj
Najvažnije je prilikom izrade kampanje odabrati pravi cilj kampanje. Imate dvije mogućnosti:
  1. Broj instalacija (CPI)
  2. Radnje u aplikaciji (CPA)
Oba cilja optimiziraju oglase prema postavljenoj ponudi. Oglasi za instalaciju koriste model određivanja cijene po instalaciji (CPI), dok akcije u aplikaciji koriste cijenu po radnji (CPA):

- Kada odabrati "Broj instalacija":
Odaberite "Install Volume" kada želite privući što više novih korisnika aplikacije. Iznos licitacije trebao bi biti prosječni iznos koji želite potrošiti svaki put kad netko instalira vašu aplikaciju.
- Kada odabrati "Radnje u aplikaciji":
Odaberite "Radnje u aplikaciji" kada želite pronaći korisnike za koje je vjerojatnije da će izvršiti radnju u aplikaciji, poput kupnje, prelaska na drugi nivo, itd. Ako odaberete ovaj cilj, važno je postaviti praćenje konverzija kako bi Google mogao razumjeti ove radnje i optimizirati za vaše ciljeve.

*Također, trebali biste imati najmanje 10 različitih korisnika koji svakodnevno dovršavaju vašu postavljenu radnju u aplikaciji za ovu vrstu cilja. Ako postavljena radnja u aplikaciji ne udovoljava ovom zahtjevu, morat ćete odabrati drugu radnju u aplikaciji koja je ispunjava.
 
  • Dodajte i testirajte različite elemente
Zapamtite, Google prikazuje oglase koje prikazuje tekst koji ste postavili i digitalne elemente koje ste dodali. Da biste maksimalno iskoristili oglase, trebali biste nastaviti mijenjati tekst (ako ste Googleu dali dovoljno vremena da testira vaše oglase) i isprobati različite slike ili videozapise. Također dodajte slike različitih veličina i orijentacija kako bi se vaši oglasi prikazivali na svim položajima.

Ova tablica prikazuje različite veličine oglasa prema vrsti položaja:

Novosti:

Promjena kojom je nedavno Google obavijestio svoje korisnike, a tiče se App Installs kampanja odnosi se na to da će Google prilikom optimizacije kampanja i u procesu samog učenja o vašoj aplikaciji koristiti i odredišnu stranicu aplikacije, a ne samo informacije koje se nalaze u Google Play trgovini. Tako će se prikupiti više informacija te će se moći isporučiti bolji oglasi boljoj i kvalitetnoj publici jer će algoritam upoznati aplikaciju.

Također, Apple je u tijeku s implementacijom novih pravila o privatnosti za korisnike iOS-a 14. To može utjecati na izvedbu vaše iOS kampanje u Google Adsu.

Google univerzalne kampanje za aplikacije nisu jedina vrsta oglasa koju možete i trebate koristiti. Za oglašavanje vaše mobilne aplikacije možete koristiti mnoge druge, uključujući Facebook, Instagram i još mnogo toga. Za sve nedoumice i pravu strategiju oglašavanja slobodno nas kontaktirajte!
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM