Google univerzalne kampanje za aplikacije i implementirani noviteti

Objavljeno: 08.04.2021. | 4 minute čitanja

Kako pronaći i povezati se s ljudima koji žele upravo vašu aplikaciju? Kampanje za aplikacije olakšavaju promociju aplikacija na Googleovim najvećim mrežama, uključujući:

  • Google Search mrežu - Google Ads generira ključne riječi na brojne načine, uključujući upotrebu pojmova za pretraživanje na Google Playu koji su ljude doveli do vaše aplikacije,
  • Google Play trgovinu - odjeljak aplikacija povezanih s Google Playom: "Možda će vam se svidjeti" i "Povezano s ovom aplikacijom" ili na početnoj stranici Google Play: "Predloženo za vas",
  • YouTube - Google Ads može prikazivati ​​vaše oglase na YouTubeu tamo gdje će ih korisnici najvjerojatnije kliknuti i gdje će vaša aplikacija vjerojatno biti preuzeta,
  • Discover na Google Search mreži - korisnicima ćete moći posluživati ​​vizualno bogate oglase u skladu s korisnikovim relevantnim interesima (trenutno dostupno na Android mobilnim uređajima samo u postavkama na engleskom jeziku) i
  • Google Display odnosno prikazivačku mrežu - Oglas Google prikazivačke mreže, početni zaslon Google prikazivačka mreža, oglas na web mjestu s mobilnim vijestima.
Google univerzalne kampanje za aplikacije
Dodajte samo nekoliko redaka teksta, ponudu, neke elemente, a ostatak je optimiziran kako bi vas korisnici lakše pronašli.

Povrh toga, Google koristi strojno učenje kako bi korisnicima prikazivao najrelevantnije oglase s ciljem postizanja najveće stope konverzije. App Installs kampanje u Google Adsu funkcioniraju po principu pametnih kampanja te je sve više manje automatski.

Što su Google univerzalne kampanje za aplikacije?

Univerzalne kampanje za aplikacije automatizirana su vrsta oglasa u Google Ads kampanjama koja oglašivačima pomaže da generiraju više instaliranja aplikacija ili potaknu konverzije u aplikaciji.

Cilj relativno nove vrste oglasa (pokrenute 2015.) je prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima. Za razliku od tradicionalnih Google Ads kampanja, više ne morate izrađivati pojedinačne oglase za univerzalne kampanje za aplikacije.

Umjesto toga, dodajte grupu različitih tekstualnih redaka zajedno sa slikama, videozapisima ili HTML5 elementima. Google će tada generirati oglase "u letu" iz vašeg popisa. Vremenom će platforma otkriti kombinacije oglasa s najboljom izvedbom i nastaviti prikazivati te oglase korisnicima.

Ova vrsta isporuke oglasa djeluje slično Googleovim novim responzivnim oglasima na pretraživačkoj mreži koji također koriste strojno učenje. Međutim, responzivni oglasi za pretraživačku mrežu prikazuju se strogo u Googleovim pretraživanjima, dok se univerzalni kampanje za aplikacije prikazuju u mnogim Googleovim svojstvima oglašavanja.

Kako funkcioniraju?

Google će, kako smo već naveli, za vas stvoriti oglase od teksta i digitalnih elemenata koje ste postavili. Google također upravlja licitiranjem i ciljanjem kako bi povećao rezultate kampanje za postavljeni cilj i proračun.

Što još treba učiniti ručno:
  • Dnevni proračun
  • Ciljana cijena po instalaciji (CPI) ili cijena po radnji (CPA)
  • Ciljano mjesto
  • Ciljani jezici
  • Do četiri različita retka teksta s maksimalno 25 znakova
  • Datum početka kampanje (datum završetka nije obavezan)
  • Po želji možete dodati sve slike, videozapise i HTML5 elemente koje biste željeli da Google koristi prilikom izrade oglasa. Ako nisu postavljeni, Google će uzeti slike i videozapise iz vaše aplikacije.

Najbolje prakse

  • Odaberite pravi cilj
Najvažnije je prilikom izrade kampanje odabrati pravi cilj kampanje. Imate dvije mogućnosti:
  1. Broj instalacija (CPI)
  2. Radnje u aplikaciji (CPA)
Oba cilja optimiziraju oglase prema postavljenoj ponudi. Oglasi za instalaciju koriste model određivanja cijene po instalaciji (CPI), dok akcije u aplikaciji koriste cijenu po radnji (CPA):

- Kada odabrati "Broj instalacija":

Odaberite "Install Volume" kada želite privući što više novih korisnika aplikacije. Iznos licitacije trebao bi biti prosječni iznos koji želite potrošiti svaki put kad netko instalira vašu aplikaciju.
- Kada odabrati "Radnje u aplikaciji":

Odaberite "Radnje u aplikaciji" kada želite pronaći korisnike za koje je vjerojatnije da će izvršiti radnju u aplikaciji, poput kupnje, prelaska na drugi nivo, itd. Ako odaberete ovaj cilj, važno je postaviti praćenje konverzija kako bi Google mogao razumjeti ove radnje i optimizirati za vaše ciljeve.


*Također, trebali biste imati najmanje 10 različitih korisnika koji svakodnevno dovršavaju vašu postavljenu radnju u aplikaciji za ovu vrstu cilja. Ako postavljena radnja u aplikaciji ne udovoljava ovom zahtjevu, morat ćete odabrati drugu radnju u aplikaciji koja je ispunjava.
 
  • Dodajte i testirajte različite elemente
Zapamtite, Google prikazuje oglase koje prikazuje tekst koji ste postavili i digitalne elemente koje ste dodali. Da biste maksimalno iskoristili oglase, trebali biste nastaviti mijenjati tekst (ako ste Googleu dali dovoljno vremena da testira vaše oglase) i isprobati različite slike ili videozapise. Također dodajte slike različitih veličina i orijentacija kako bi se vaši oglasi prikazivali na svim položajima.

Ova tablica prikazuje različite veličine oglasa prema vrsti položaja:
Veličine oglasa prema vrsti položaja

Novosti:

Promjena kojom je nedavno Google obavijestio svoje korisnike, a tiče se App Installs kampanja odnosi se na to da će Google prilikom optimizacije kampanja i u procesu samog učenja o vašoj aplikaciji koristiti i odredišnu stranicu aplikacije, a ne samo informacije koje se nalaze u Google Play trgovini. Tako će se prikupiti više informacija te će se moći isporučiti bolji oglasi boljoj i kvalitetnoj publici jer će algoritam upoznati aplikaciju.

Također, Apple je u tijeku s implementacijom novih pravila o privatnosti za korisnike iOS-a 14. To može utjecati na izvedbu vaše iOS kampanje u Google Adsu.

Google univerzalne kampanje za aplikacije nisu jedina vrsta oglasa koju možete i trebate koristiti. Za oglašavanje vaše mobilne aplikacije možete koristiti mnoge druge, uključujući Facebook, Instagram i još mnogo toga. Za sve nedoumice i pravu strategiju oglašavanja slobodno nas kontaktirajte!
 
Podijeli na:
Što je user-generated content?
User-generated content (UGC) je sadržaj koji stvaraju korisnici, obično putem interneta i društvenih medija. To može uključivati slike, videozapise, recenzije, komentare, blogove i koje stvaraju sami korisnici umjesto tvrtke ili brenda.

Kroz ponovno dijeljenje user-generated sadržaja, možete predstaviti svoje proizvode na način koji je autentičan i originalan. Time pružate priliku svojim sljedbenicima da se istaknu na vašoj stranici, što može doprinijeti izgradnji osjećaja zajedništva oko vaše marke i potaknuti angažman korisnika.

... Saznajte više
Što je Linktr.ee?
Linktr.ee je online platforma koja omogućuje korisnicima da stvore jedinstvenu poveznicu koja vodi do kolekcije linkova. To omogućuje korisnicima da na jednom mjestu podijele više veza, kao što su linkovi do svojih društvenih mreža, web stranica, blogova i drugih online sadržaja.
Saznajte više
Što je Pinterest ploča?
Pinterest ploča je zbirka u koju korisnici mogu spremiti i organizirati slike, ideje i inspiraciju na tematski način, odnosno pribadače. To je kao virtualna pregrada na koju korisnici "prikvače" slike koje žele sačuvati ili dijeliti s drugima. Obično svaka ploča ima svoju neovisnu temu ili svrhu. Na primjer, možda imate marketinšku ploču za društvene medije ili ploču za grafički dizajn. Saznajte više
Što je Meta Business Suite i kako se koristi?
Meta Business Suite je sveobuhvatna platforma za upravljanje marketingom i oglašavanjem na Facebooku i Instagramu. Centralizira alate za povezivanje s korisnicima, stvaranje objava, zakazivanje oglasa i pristupanje uvidima radi optimizacije. 

Također, iz Meta Business Suitea na stolnom računalu možete brzo pristupiti drugim Meta alatima kao što su Ads Manager, Commerce Manager, Business Settings i ostalo.

... Saznajte više
Kako uključiti notifikacije za nove objave korisnika na Instagramu?

 

Ako ne želite propustiti objave nekog korisnika na Instagramu, primjerice neke super agencije za digitalni marketing koja često ima dobre i korisne savjete ;) ;), možete uključiti notifikacije kako bi vas aplikacija obavijestila svaki put kada taj korisnik objavi novi sadržaj. Još bolje, možete birati i za koju vrstu objava ćete biti obaviješteni.

Kako bi ste uključili obavijesti, pratite sljedeće korake:

1. Otvorite aplikaciju, a potom otvorite profil za koji želite primati obavijesti.

 

 

2. Na pregledu profila kliknite na ikonu zvona gore desno.

 

... Saznajte više
Koja je razlika između Facebook stranice i profila?

Ukratko, za stvarne, fizičke osobe namijenjen je profil, a za tvrtke, poznate osobe, udruge namijenjene su stranice.

 

Facebook račun, odnosno profil, može registrirati svatko, a u njega ćete se prijaviti korisničkim imenom i lozinkom. No, da bi kreirali Facebook stranicu, potreban vam je profil fizičke osobe. Za upravljanje Facebook stranicom se ne prijavljujete zasebnim korisničkim imenom i lozinkom, već se morate ulogirati u svoj osobni profil, tom profilu moraju biti dodijeljena administratorska prava na stranici, te ćete tako imati pristup upravljanju stranici.

 

Napomenimo i da male tvrtke često rade grešku te umjesto stranice otvaraju... Saznajte više

Kako pogledati Instagram feed bez preporučenih objava?

Sigurno ste primjetili unazad nekoliko mjeseci kako vam se u feed-u često pojavljuju preporučene objave profila koje ne pratite. Instagram će preporuke odabrati na temelju profila koje pratite, s kojima ste prethodno komunicirali ili pak na temelju vaših interesa.

 

Većina korisnika nije oduševljena tom promjenom te samo želi stari pregled nazad. Postoji dobra vijest za sve njih, a posebice one koji se još uvijek nisu oprostili s kronološkim pregledom newsfeed-a. Iako se sugestije ne mogu isključiti, možete ih isfiltrirati. 

 

Sve što trebate je dodirnuti (ili kliknuti, ako ste na računalu) Iz njega odaberite... Saznajte više

Kako sakriti listu pratitelja na Instagramu?

 

Bez obzira radi li se o vašem poslovnom ili osobnom profilu, mogućnosti potpunog sakrivanja liste onih koje vi pratite ili koji prate vas - nema. Broj onih koji mogu vidjeti te liste možete značajno smanjiti, no to donosi i neka druga ograničenja.

 

Jedini način kako možete sakriti liste pratitelja od većine drugih je učiniti svoj profil privatnim u postavkama korisničkog računa. Ukoliko imate privatni profil, svakog tko vas želi zapratiti morate posebno odobriti, a vaše liste pratitelja mogu vidjeti samo ti korisnici. No, ta privatnost se odnosi i na sav vaš sadržaj, odnosno objave,... Saznajte više

Kako dodati osobu za admina Facebook page-a?


Bez obzira na to upravljate li stranicom brenda ili osobnom stranicom na Facebooku, ponekad vam je potreban tim ljudi koji može uređivati ​​i objavljivati ​​sadržaj, pregledavati informacije o vašim pratiteljima i još mnogo toga. Evo kako dodati dodatnu osobu za admina Facebook page-a:
 
    
  1. Otvorite svoju Facebook stranicu. Na izborniku s lijeve bočne trake pomaknite se prema dolje i kliknite na ‘Postavke’.
  2. 
  3. Otvorit će se ‘Page settings’, a pomaknete li se prema dolje, ponovno po lijevoj bočnoj traci, naći ćete ‘Page roles’ - kliknite na njih.
  4. 
  5. Saznajte više
Što su Viber promo poruke?


Viber promo poruke su vrsta promotivne aktivnosti putem koje tvrtke mogu krajnjim korisnicima slati promotivne poruke direktno na njihove mobilne uređaje. Ove poruke šalju se korisnicima koji su pretplaćeni na primanje poruka od vaše tvrtke te korisnicima s kojima ste u prošlosti već ostvarili neku vrstu interakcije, a prikazuju se u istom obliku kao i privatne Viber poruke. 


Ovaj tip promo aktivnosti ima brojne prednosti: ... Saznajte više
Koliko je korisnika Facebooka i Instagrama u Hrvatskoj?


Facebook u Hrvatskoj ima oko , odnosno oko čak 48% stanovnika. Instagram koristi oko iz Hravtske, odnosno oko 30% stanovništva. 


Podaci se odnose na stanje u listopadu 2021., a detaljnju demografsku i geografsku strukturu korisnika možete otkriti u Arboninoj .

 

... Saznajte više
Kako do informacija o Instagram pratiteljima?


Najjednostavniji način za prikupljanje osnovnih informacije o Instagram pratiteljima je . Ovo je analitički alat koji pruža uvid u podatke o trendovima na Instagram profilu. Pomoću jednostavnih statistika i grafova omogućuje uvid u gotovo sve aspekte profila, contenta i pratitelja. 

Neke od informacija koje su dostupne na Insightsu: 
Instagram Insights je dostupan samo za poslovne profile.

 

... Saznajte više
Što je gamifikacija?
Gamifikacija je implementacija principa igre u situacijama koje nisu direktno povezane s igrama, a posebice je primjetna na društvenim mrežama. Na ovaj način korisnici društvenih mreža imaju priliku osvojiti nagradu u zamjenu za aktivnosti poput lajkanja, ostavljanja komentara ili osmišljavanja kreativnih elemenata (fotografija ili kratkih tekstova). Unošenjem gamifikacije u marketinške aktivnosti tvrtke potiču angažman i lojalnost kupaca, ali i rast svijesti o brendu. ... Saznajte više
Što je gerila marketing?
Gerila marketing je naziv za ili proizvodu, odnosno poticanje brand awareness-a. Ova marketinška strategija zahtijeva out-of-the-box razmišljanje i kreativan pristup, a vrlo često i relativno niska financijska ulaganja. Osnovni cilj gerila marketinga je iznenaditi javnost i tako potaknuti širenje priče o brendu. ... Saznajte više
Što je to LinkedIn Sales Navigator?

Sales Navigator olakšava prodaju putem odnosa pomažući vam da se povežete s pravim ljudima. Putem LinkedIn Sales Navigatora možete omogućiti prodavačima da ovladaju virtualnom prodajom, integrirati se s CRM-om kako biste zabilježili aktivnosti i oslobodili vrijeme za prodaju, ojačati odnose s korisnicima pomoću LinkedIn-ove mreže za povezivanje. LinkedIn Sales Navigator omogućuje da brzo utrvdite interes kupaca i identificirate načine za izgradnju odnosa.... Saznajte više
Zašto koristiti LinkedIn grupe?

Uključivanje u relevantne LinkedIn grupe i aktivno sudjelovanje u istima mogu biti vrlo efikasan marketinški alat. Putem LinkedIn grupa možete informirati tržište o svojem postojanju, graditi osobni ili kredibilitet tvrtke u određenom području, privući potencijalne kupce na svoju web stranicu, povezati se s brojnim ljudima na društvenim mrežama, prezentirati svoju ponudu.... Saznajte više
Kako Instagram Questions mogu doprinijeti poslovanju?

Instagram Questions jedna je od mogućnosti unutar Instagram aplikacije koja vas može dodatno povezati s vašim pratiteljima ili ciljanom skupinom. Questions su sjajan način da direktno od samih pratitelja saznate informacije koje vam trebaju. Npr. unutar Instagram pitanja od vaših pratitelja možete zatražiti feedback na posljednji blog koji ste pisali. Možete ih pitati koji su im trenutno najveći izazovi u poslovanju. Možete ih pitati o kojim temama žele znati više, što je sjajan način da iz prve ruke saznate kako unaprijediti svoje poslovanje.
 
 
... Saznajte više
Što su to zbirke na Instagramu?

Pronašli ste inspiraciju za uređenje doma? Cipele koje želite oduvijek kupiti? Mjesta koja želite posjetiti? I sve to želite imati dostupno na nekoliko klikova? Spremite ih u zbirke na Instagramu!

Naime, uz pomoć zbirki na Instagramu lako možete tematizirati objave i organizirati spremljene.

Za pohranjivanje objava u posebnu mapu koju možete u bilo kojem trenu pregledati, odaberite tri vodoravne linije u gornjem desnom kutu iznad profilne slike i odaberite karticu Spremljeno. Kliknite na plus znak u gornjem desnom kutu kako biste napravili novu kolekciju i imenovati je. Nakon toga za pohranjivanje objave u arhivu samo trebate pritisnuti... Saznajte više
Što je Instagram Story Highlights te kako koristiti?
ili naglasci, omogućavaju kreiranje zasebnih mapa unutar vlastitog Instagram profila u koje ćete dodavati određene Storyje. S obzirom na to da Storyji mogu trajati samo 24 sata, ovo je odličan način da svoje priče spremite i dulje.

Unutar jednog Instagram naglaska moguće je dodati sto priča, a možete ih imenovati po želji - npr. putovanja, restorani, prijatelji, obitelj te slično, ovisno o tematici samog naglaska. Postoje i besplatne aplikacije, poput Highlight Cover & Logo Maker for Instagram preko kojih jednostavno možete odabrati ujednačene fotografije za istaknute naglaske te tako uljepšati svoj feed.

... Saznajte više
Što je Instagram IGTV?
ujedno je samostalna aplikacija, ali i dodatak unutar Instagrama koji korisnicima omogućava objavljivanje videozapisa duljih od jedne minute.

Maksimalna duljina IGTV videozapisa kada se on prenosi putem mobilnog uređaja jest 15 minuta, a kada se prenosi putem stolnog računala, sat vremena (60 min).

Maksimalna veličina videozapisa može biti 650MB za zapise kraće od 10 minuta te 3.6 GB za zapise do 60 minuta.

... Saznajte više
Što je Instagram Shopping?
također je jedna od značajki Instagrama koja putem fotografija i videozapisa omogućuje korisnicima kupovinu.

Dok smo prije morali pretraživati web stranicu proizvođača kako bi pronašli modni dodatak koji promovira naš omiljeni influencer, sada to možemo napraviti direktno preko objave ili Storya.

Kako biste mogli na ovaj način prodavati svoje proizvode na Instagramu, morate zadovoljiti sljedeće kriterije:
Morat ćete povezati svoj Instagram profil s Facebook katalogom putem Catalogue Managera ili putem Facebook Partner poput Shopify ili BigCommerce.... Saznajte više
Što je Instagram Story?
značajka je Instagrama koja omogućuje postavljanje fotografija ili videozapisa u duljini od 15 sekundi koje će automatski nestati s feeda korisnika po isteku 24 sata. Opcije su uistinu raznolike te je iz istog razloga Story jedan od omiljenih dodataka brojnih korisnika.

Na vlasitit Story korisnik može dodati ankete, upitnike, emotikone, hashtagove, naljepnice te mnoge druge opcije, no zahvaljujući naglascima, u koje možete dodati do 100 svojih priča, ne moraju biti zauvijek izgubljeni nakon proteka roka od 24 sata.


Instagram Story može biti korisno rješenje i za brojne tvrtke. Oni su još jedan način da iskoristite strast... Saznajte više
Što je nagradni natječaj, a što nagradna igra?
Često na društvenim mrežama možete susresti, tzv. “giveaway”, postove gdje se nešto daruje pri čemu je potrebno ispuniti određene definirane uvjete.

Jedan od popularnijih načina izgradnje online zajednice na društvenim platformama svakako su nagradne igre ili nagradni natječaji. Prilikom osmišljavanja kako povećati pozornost korisnika uvijek dođe odluka na neko darivanje koje će zasigurno privući korisnike, pogotovo ako su uvjeti za sudjelovanje jednostavni.

Međutim, upravo zbog toga često nailazimo na svakojake nagradne natječaje i nagradne igre koji nisu u skladu s propisanim zakonima Republike Hrvatske.




Svaka platforma ima također... Saznajte više
Što je Facebook proračun koji se postavlja tijekom cijelog trajanja kampanje?
proračun koji se postavlja za cijelo vrijeme trajanja kampanje daje se Facebook-u koji onda s njime raspolaže na dnevnoj bazi, ali odabire se datum završetka kampanje.

Facebook na ovaj način proučava performanse kampanje i na temelju njezinih rezultata.

Ako primijeti da su jedan dan prilike kampanje veće, onda će taj dan potrošiti više proračuna kako bi što više iskoristio danu mogućnost. Nakon toga, snizit će dnevnu potrošnju i rasporediti po danima u kojima mogućnosti nisu toliko velike dok opet ne dođe neki od boljih dana. Na kraju dana, ukupna potrošnja izjednačit će se s izvornim proračunom... Saznajte više
Što je Facebook dnevni proračun (budžet)?
je iznos koji ste spremni potrošiti na određeni skup oglasa .

, a ne na razini cijele kampanje. Njega je najlakše postaviti, ali treba pripaziti ako je više aktivnih setova oglasa postavljenih na računu.

Uz dnevne proračune Facebook će trošiti samo onaj iznos proračuna koji je postavljen po setu oglasa. Ako se pitate je li to jednostavno - jest! Svakog dana možete računati na to da ćete , što olakšava kontrolu proračuna i planiranje.

Nakon što se postavi dnevni proračun, postavi se prosjek. Što to znači? Facebook će tako pokušati dobiti očekivane rezultate u vrijednosti... Saznajte više
Koje su metrike vidljive samo kod YouTube kampanja?
koje su vezane za i ne mogu se koristiti niti kod jedne druge kampanje (pretraživačke, prikazivačke):
  ... Saznajte više
Što je response rate i response time na Facebook stranici?
Stopa odgovaranja na Facebook stranici (response rate) i vrijeme odaziva (response time) prikazuju koliko brzo i dosljedno upravljate Facebook stranicom. Ako imate visoku brzinu odgovora i brzo vrijeme odziva, korisnici koji posjete vašu FB stranicu će vidjeti bedž “Very responsive to messages”.


Zamislite ovaj scenarij: 

Večerate i osoba (nazovimo je Marko) pored vas vam postavlja pitanje. Ne odgovarate i samo nastavljate jesti. Marko ponovno postavlja pitanje misleći da ga možda niste čuli. I ponovno tišina. 

Kako mislite da se Marko osjeća? Nevjerojatno frustrirano i iživcirano u toliko mjeri da će mu svaki put kad vas se... Saznajte više
Kako se može ciljati na Facebooku?
Ciljati (eng. target) publiku za Facebook oglase može se na nekoliko načina. Na primjer, može se stvoriti prilagođena publika koju određujemo prema određenim postojećim informacijama, prema lokaciji, dobu, spolu, jeziku, prema poveznicama s drugim korisnicima i slično.  Saznajte više
Marketing na društvenim mrežama za poslovnjake
Svi ili velika većina vaših korisnika ima barem jedan profil na nekoj od društvenih mreža. Ako je vaše poslovanje jako dobro funkcioniralo u doba televizije, billboarda i plakata - nema razloga da vam ne ide u vrijeme društvenih mreža. Sastavite strategiju oglašavanja i pričajte priču koju će voljeti. 



Nećemo uopće trošiti vaše vrijeme na objašnjavanje važnosti društvenih mreža u poslovnom sektoru. 

Možemo samo zaključiti kako su . Ako želite ostvariti kontakt s kupcima, klijentima i partnerima ili održavati postojeće odnose - aktivan profil na društvenim mrežama je nužan.

Ako mislite kako je vaše poslovanje specifično... Saznajte više
Povećajte broj vaših Instagram pratitelja

Povećajte broj sljedbenika na Instagramu tako što ćete svakog dana objavljivati kvalitetan sadržaj, videozapise, emitiranje uživo i Instagram priče. Uglavnom, budite kreativni! Istražite relevantne, popularne hashtagove i dodajte lokaciju na svaki vaš post. Podijelite Instagram objave na Facebooku i . Takve objave na Facebooku postižu 25% više reakcija i komentara.
 


Instagram algoritam određuje koje će se objave prikazati na feedu i u kojem redoslijedu će ih prikazati. Zato je jedan od bitnijih faktora u određivanju poretka i odabiru objava konzistentnost objavljivanja sadržaja. 

Ako , Instagram algoritam će se pobrinuti... Saznajte više

Na kojim društvenim mrežama se oglašavati?
Instagram je bolja opcija ako se oglašavate u fitness ili modnoj industriji. Facebook će donijeti bolje rezultate trgovini s alatima ili brandu dječje hrane. YouTube oglašavanje je zbog svoje prirode i raznolikosti sadržaja jednako dobar za oglašavanje lijepog kardigana i praktične udarne bušilice.



je, bez premca, . Ovu društvenu mrežu koristi . Da, svaki dan, dva milijun Hrvata. 

Facebook je zapravo moderna verzija starogrčkih agora. To je mjesto gdje se pojedinci okupe kako bi čitali tuđe stavove i iznosili svoje, saznali što ima novog kod prijatelja, lajkali fotografije i još mnogo toga.... Saznajte više
Optimizacija Facebook oglasa: Link Clicks ili Landing Page Views?
Optimizacija Facebook oglasa prema Link klikovima i prema pogledima na odredišnu stranicu dostupna je jedino za Traffic kampanju. Landing Page View optimizacija znači da Facebook korisnik mora kliknuti na Facebook oglas i doći na odredišnu stranicu, dok Link Click optimizacija znači da Facebook korisnik samo mora kliknuti na link.


Kao što je svima jasno, i najsitnije podatke o Kako bi ih obradio što brže i kvalitetnije, (strojno učenje), koje otključava nevjerojatan potencijal za oglašavanje. 

Upravo zbog tog strojnog učenja, Facebook može optimizirati oglase. On pomoću skuplja podatke o korisničkom ponašanju nakon... Saznajte više
Što je Facebook Pixel i čemu služi?

Facebook Pixel je analitički alat koji . Sastoji se od koda koji se mora dodati na web stranicu. Nakon što je dodan, on mjeri izvedbu te prati interakciju svakog posjetitelja na vašoj web stranici. 

Facebook Pixel se aktivira svakog puta kada posjetitelj s Facebooka dođe na vašu web stranicu i te S obzirom na to da Pixel prati Facebook korisnike, Pixel vrlo lako možete upotrijebiti za r i za detaljniji uvid u samo ponašanje online korisnika tijekom njihove posjete web stranici. 

Tako možete:

 


... Saznajte više
Kako pronaći ideje za pisanje poslovnog bloga?
Poslovni blog je online članak koji tvrtkama može pomoći u raznim segmentima. Na primjer, može , može izgraditi povećati i može pozitivno utjecati na i na

Pravo pitanje za svaku tvrtku je o čemu pisati i kako pisati blogove. Morate li biti striktno poslovni i ozbiljni ili pak ležerni i prijateljski nastrojen? 

Ako ćemo iskreno - citiranje zakonskih članaka i stručnih termina može interesirati jedino vaše kolege stručnjake koji će razumjeti vaš hijeroglifski jezik, a ostali (oni zbog kojih i pišete blogove), će vas zaobilaziti u velikom luku. 

Ton koji će... Saznajte više
Instagram oglašavanje u Hrvatskoj: ima li smisla?
Instagram je mobilna aplikacija stvorena 2010. godine. Kao i većina društvenim mreža danas, Instagram no samo za poslovne korisnike. S obzirom na to da je u Hrvatskoj sve više i više Instagram korisnika, oglašavanje na Instagramu je sve više traženo.

 

 


Instagram je trenutno najpopularnijakoja omogućuje korisnicima diljem svijeta dijeljenje svojih doživljaja s prijateljima.

U veoma kratkom vremenu je zauzeo društvenih mreža u Hrvatskoj, dok se na prvom mjestu još uvijek drži Facebook. 

bilo je u svibnju 2017. godine, kada je s 390.000 korisnika početkom 2017. došao na... Saznajte više
Koja je razlika između boostanja postova i Facebook Adsa?
Ukratko, jedino možete promovirati u svom Newsfeedu po veoma pojednostavljenom procesu. Boost primarno S druge strane, imaju mnogo više opcija, kao postavljanje ciljeva koje želite doseći, odabir

Boostanjem zapravo promovirate v u vlastitoj vremenskoj traci (timeline).
Možete odabrati: Boostati mogu i drugi administratori Facebook stranice, ali samo ako imaju pristup vašem računu.

Boostani postovi i objave koju promovirate te za dobivanje . Boostanje je odlično za , a i dijeljenje može rezultirati dobrim glasom na društvenoj mreži.

Zahvaljujući novom updateu sada za   Ako umjesto angažmana (prikupljanje lajkova i reakcija) odaberete... Saznajte više
Kako pratiti uspješnost Facebook kampanje?
Koliko je pojedina Facebook kampanja uspješna, najlakše je saznati pomoću određenih mjernih parametara koji se nalaze uTamo možete filtrirati kampanje prema određenom vremenskom razdoblju i definiranim ciljevima te detaljnije analizirati svaku kampanju, svaki Ad Set (grupu reklama) i svaku reklamu posebno. Za uspješnost Facebook kampanja, najčešće se prate (odnos klikova i ukupnog broja prikaza reklame), (cijena po 1000 impresija ili prikaza), (cijena po kliku), (dosegu) (korisnikovim utiscima ili doživljajima na oglas).


Svatko ima vlastitu viziju što znači imati uspješnu Facebook kampanju. Ono što netko smatra uspjehom prvenstveno koju vodi i koje... Saznajte više
Kako funkcionira YouTube oglašavanje?

Kao što već i ptice na grani znaju, sadržaja. Također, , tik do Googlea. Upravo zbog toga, YouTube ima izniman potencijal za oglašivače, posebice ako se uzme u obzir da je video ključni marketinški alat.

Uzevši u obzir potencijal videa, ogroman broj YouTube korisnika i posjetitelja te konstantnu potrebu oglašivača za diverzifikacijom i isticanjem od konkurencije, YouTube je fenomenalan kanal za - edukacijski videi za početnu fazu, videi koji uspoređuju različite proizvode, usluge ili lokacije za drugu fazu i recenzentski videi brendova i specifičnih proizvoda za posljednju fazu.

Kako bi se distribuirao taj sadržaj, potrebno je... Saznajte više

Koje su najpopularnije društvene mreže?
Društvene mreže postale su oblik svakodnevne privatne ali i poslovne komunikacije. Često se susrećemo s nekim novim oblicima društvenih mreža, no, tek nekoliko njih nalazi se u samom vrhu popularnosti kod korisnika. U nastavku donosimo popis najkorištenijih društvenih mreža:

Kod izbora društvene mreže za oglašavanje vašeg poslovanja nemojte se voditi samo brojem trenutno aktivnih mjesečnih korisnika. Bitne su i njihova primarna svrha, karakteristike prosječnog korisnika određene društvene mreže, odgovara li vašem brendu ta platforma i na koliko društvenih mreža možete imati aktivan profil. 

Kako bi vam bilo jednostavnije odrediti društvenu mrežu za vaš posao, donosimo listu najpopularnijih društvenih... Saznajte više
Što je hashtag i kako ga koristiti za marketing?
Hashtag (#) je znak koji na društvenim mrežama označava početak izraza koji se koristi za kategorizaciju sadržaja. Znak ljestvi kojeg slijedi neki izraz napisan bez razmaka, interpunkcijskih i posebnih znakova služi za grupiranje tematski povezanog online sadržaja.



Sada već davne 2 kakvog danas poznajemo. Zanimljivo je kako je njihova ideja u početku odbijena. 

U kolovozu iste godine San Diego je zahvatio požar i novinari su počeli koristiti #SanDiegoFire u svojim twitovima. Možemo reći kako su to sami počeci korištenja hashtaga. Svoje kada je Twitter dodao poveznice na sve hashtagove te omogućio njihovo pretraživanje.

Danas... Saznajte više
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Što je user-generated content?
User-generated content (UGC) je sadržaj koji stvaraju korisnici, obično putem interneta i društvenih medija. To može uključivati slike, videozapise, recenzije, komentare, blogove i koje stvaraju sami korisnici umjesto tvrtke ili brenda.

Kroz ponovno dijeljenje user-generated sadržaja, možete predstaviti svoje proizvode na način koji je autentičan i originalan. Time pružate priliku svojim sljedbenicima da se istaknu na vašoj stranici, što može doprinijeti izgradnji osjećaja zajedništva oko vaše marke i potaknuti angažman korisnika.

... Saznajte više
Što je Linktr.ee?
Linktr.ee je online platforma koja omogućuje korisnicima da stvore jedinstvenu poveznicu koja vodi do kolekcije linkova. To omogućuje korisnicima da na jednom mjestu podijele više veza, kao što su linkovi do svojih društvenih mreža, web stranica, blogova i drugih online sadržaja.
Saznajte više
Što je Pinterest ploča?
Pinterest ploča je zbirka u koju korisnici mogu spremiti i organizirati slike, ideje i inspiraciju na tematski način, odnosno pribadače. To je kao virtualna pregrada na koju korisnici "prikvače" slike koje žele sačuvati ili dijeliti s drugima. Obično svaka ploča ima svoju neovisnu temu ili svrhu. Na primjer, možda imate marketinšku ploču za društvene medije ili ploču za grafički dizajn. Saznajte više
Što je Meta Business Suite i kako se koristi?
Meta Business Suite je sveobuhvatna platforma za upravljanje marketingom i oglašavanjem na Facebooku i Instagramu. Centralizira alate za povezivanje s korisnicima, stvaranje objava, zakazivanje oglasa i pristupanje uvidima radi optimizacije. 

Također, iz Meta Business Suitea na stolnom računalu možete brzo pristupiti drugim Meta alatima kao što su Ads Manager, Commerce Manager, Business Settings i ostalo.

... Saznajte više
Kako uključiti notifikacije za nove objave korisnika na Instagramu?

 

Ako ne želite propustiti objave nekog korisnika na Instagramu, primjerice neke super agencije za digitalni marketing koja često ima dobre i korisne savjete ;) ;), možete uključiti notifikacije kako bi vas aplikacija obavijestila svaki put kada taj korisnik objavi novi sadržaj. Još bolje, možete birati i za koju vrstu objava ćete biti obaviješteni.

Kako bi ste uključili obavijesti, pratite sljedeće korake:

1. Otvorite aplikaciju, a potom otvorite profil za koji želite primati obavijesti.

 

 

2. Na pregledu profila kliknite na ikonu zvona gore desno.

 

... Saznajte više
Koja je razlika između Facebook stranice i profila?

Ukratko, za stvarne, fizičke osobe namijenjen je profil, a za tvrtke, poznate osobe, udruge namijenjene su stranice.

 

Facebook račun, odnosno profil, može registrirati svatko, a u njega ćete se prijaviti korisničkim imenom i lozinkom. No, da bi kreirali Facebook stranicu, potreban vam je profil fizičke osobe. Za upravljanje Facebook stranicom se ne prijavljujete zasebnim korisničkim imenom i lozinkom, već se morate ulogirati u svoj osobni profil, tom profilu moraju biti dodijeljena administratorska prava na stranici, te ćete tako imati pristup upravljanju stranici.

 

Napomenimo i da male tvrtke često rade grešku te umjesto stranice otvaraju... Saznajte više

Kako pogledati Instagram feed bez preporučenih objava?

Sigurno ste primjetili unazad nekoliko mjeseci kako vam se u feed-u često pojavljuju preporučene objave profila koje ne pratite. Instagram će preporuke odabrati na temelju profila koje pratite, s kojima ste prethodno komunicirali ili pak na temelju vaših interesa.

 

Većina korisnika nije oduševljena tom promjenom te samo želi stari pregled nazad. Postoji dobra vijest za sve njih, a posebice one koji se još uvijek nisu oprostili s kronološkim pregledom newsfeed-a. Iako se sugestije ne mogu isključiti, možete ih isfiltrirati. 

 

Sve što trebate je dodirnuti (ili kliknuti, ako ste na računalu) Iz njega odaberite... Saznajte više

Kako sakriti listu pratitelja na Instagramu?

 

Bez obzira radi li se o vašem poslovnom ili osobnom profilu, mogućnosti potpunog sakrivanja liste onih koje vi pratite ili koji prate vas - nema. Broj onih koji mogu vidjeti te liste možete značajno smanjiti, no to donosi i neka druga ograničenja.

 

Jedini način kako možete sakriti liste pratitelja od većine drugih je učiniti svoj profil privatnim u postavkama korisničkog računa. Ukoliko imate privatni profil, svakog tko vas želi zapratiti morate posebno odobriti, a vaše liste pratitelja mogu vidjeti samo ti korisnici. No, ta privatnost se odnosi i na sav vaš sadržaj, odnosno objave,... Saznajte više

Kako dodati osobu za admina Facebook page-a?


Bez obzira na to upravljate li stranicom brenda ili osobnom stranicom na Facebooku, ponekad vam je potreban tim ljudi koji može uređivati ​​i objavljivati ​​sadržaj, pregledavati informacije o vašim pratiteljima i još mnogo toga. Evo kako dodati dodatnu osobu za admina Facebook page-a:
 
    
  1. Otvorite svoju Facebook stranicu. Na izborniku s lijeve bočne trake pomaknite se prema dolje i kliknite na ‘Postavke’.
  2. 
  3. Otvorit će se ‘Page settings’, a pomaknete li se prema dolje, ponovno po lijevoj bočnoj traci, naći ćete ‘Page roles’ - kliknite na njih.
  4. 
  5. Saznajte više
Što su Viber promo poruke?


Viber promo poruke su vrsta promotivne aktivnosti putem koje tvrtke mogu krajnjim korisnicima slati promotivne poruke direktno na njihove mobilne uređaje. Ove poruke šalju se korisnicima koji su pretplaćeni na primanje poruka od vaše tvrtke te korisnicima s kojima ste u prošlosti već ostvarili neku vrstu interakcije, a prikazuju se u istom obliku kao i privatne Viber poruke. 


Ovaj tip promo aktivnosti ima brojne prednosti: ... Saznajte više
Koliko je korisnika Facebooka i Instagrama u Hrvatskoj?


Facebook u Hrvatskoj ima oko , odnosno oko čak 48% stanovnika. Instagram koristi oko iz Hravtske, odnosno oko 30% stanovništva. 


Podaci se odnose na stanje u listopadu 2021., a detaljnju demografsku i geografsku strukturu korisnika možete otkriti u Arboninoj .

 

... Saznajte više
Kako do informacija o Instagram pratiteljima?


Najjednostavniji način za prikupljanje osnovnih informacije o Instagram pratiteljima je . Ovo je analitički alat koji pruža uvid u podatke o trendovima na Instagram profilu. Pomoću jednostavnih statistika i grafova omogućuje uvid u gotovo sve aspekte profila, contenta i pratitelja. 

Neke od informacija koje su dostupne na Insightsu: 
Instagram Insights je dostupan samo za poslovne profile.

 

... Saznajte više
Što je gamifikacija?
Gamifikacija je implementacija principa igre u situacijama koje nisu direktno povezane s igrama, a posebice je primjetna na društvenim mrežama. Na ovaj način korisnici društvenih mreža imaju priliku osvojiti nagradu u zamjenu za aktivnosti poput lajkanja, ostavljanja komentara ili osmišljavanja kreativnih elemenata (fotografija ili kratkih tekstova). Unošenjem gamifikacije u marketinške aktivnosti tvrtke potiču angažman i lojalnost kupaca, ali i rast svijesti o brendu. ... Saznajte više
Što je gerila marketing?
Gerila marketing je naziv za ili proizvodu, odnosno poticanje brand awareness-a. Ova marketinška strategija zahtijeva out-of-the-box razmišljanje i kreativan pristup, a vrlo često i relativno niska financijska ulaganja. Osnovni cilj gerila marketinga je iznenaditi javnost i tako potaknuti širenje priče o brendu. ... Saznajte više
Što je to LinkedIn Sales Navigator?

Sales Navigator olakšava prodaju putem odnosa pomažući vam da se povežete s pravim ljudima. Putem LinkedIn Sales Navigatora možete omogućiti prodavačima da ovladaju virtualnom prodajom, integrirati se s CRM-om kako biste zabilježili aktivnosti i oslobodili vrijeme za prodaju, ojačati odnose s korisnicima pomoću LinkedIn-ove mreže za povezivanje. LinkedIn Sales Navigator omogućuje da brzo utrvdite interes kupaca i identificirate načine za izgradnju odnosa.... Saznajte više
Zašto koristiti LinkedIn grupe?

Uključivanje u relevantne LinkedIn grupe i aktivno sudjelovanje u istima mogu biti vrlo efikasan marketinški alat. Putem LinkedIn grupa možete informirati tržište o svojem postojanju, graditi osobni ili kredibilitet tvrtke u određenom području, privući potencijalne kupce na svoju web stranicu, povezati se s brojnim ljudima na društvenim mrežama, prezentirati svoju ponudu.... Saznajte više
Kako Instagram Questions mogu doprinijeti poslovanju?

Instagram Questions jedna je od mogućnosti unutar Instagram aplikacije koja vas može dodatno povezati s vašim pratiteljima ili ciljanom skupinom. Questions su sjajan način da direktno od samih pratitelja saznate informacije koje vam trebaju. Npr. unutar Instagram pitanja od vaših pratitelja možete zatražiti feedback na posljednji blog koji ste pisali. Možete ih pitati koji su im trenutno najveći izazovi u poslovanju. Možete ih pitati o kojim temama žele znati više, što je sjajan način da iz prve ruke saznate kako unaprijediti svoje poslovanje.
 
 
... Saznajte više
Što su to zbirke na Instagramu?

Pronašli ste inspiraciju za uređenje doma? Cipele koje želite oduvijek kupiti? Mjesta koja želite posjetiti? I sve to želite imati dostupno na nekoliko klikova? Spremite ih u zbirke na Instagramu!

Naime, uz pomoć zbirki na Instagramu lako možete tematizirati objave i organizirati spremljene.

Za pohranjivanje objava u posebnu mapu koju možete u bilo kojem trenu pregledati, odaberite tri vodoravne linije u gornjem desnom kutu iznad profilne slike i odaberite karticu Spremljeno. Kliknite na plus znak u gornjem desnom kutu kako biste napravili novu kolekciju i imenovati je. Nakon toga za pohranjivanje objave u arhivu samo trebate pritisnuti... Saznajte više
Što je Instagram Story Highlights te kako koristiti?
ili naglasci, omogućavaju kreiranje zasebnih mapa unutar vlastitog Instagram profila u koje ćete dodavati određene Storyje. S obzirom na to da Storyji mogu trajati samo 24 sata, ovo je odličan način da svoje priče spremite i dulje.

Unutar jednog Instagram naglaska moguće je dodati sto priča, a možete ih imenovati po želji - npr. putovanja, restorani, prijatelji, obitelj te slično, ovisno o tematici samog naglaska. Postoje i besplatne aplikacije, poput Highlight Cover & Logo Maker for Instagram preko kojih jednostavno možete odabrati ujednačene fotografije za istaknute naglaske te tako uljepšati svoj feed.

... Saznajte više
Što je Instagram IGTV?
ujedno je samostalna aplikacija, ali i dodatak unutar Instagrama koji korisnicima omogućava objavljivanje videozapisa duljih od jedne minute.

Maksimalna duljina IGTV videozapisa kada se on prenosi putem mobilnog uređaja jest 15 minuta, a kada se prenosi putem stolnog računala, sat vremena (60 min).

Maksimalna veličina videozapisa može biti 650MB za zapise kraće od 10 minuta te 3.6 GB za zapise do 60 minuta.

... Saznajte više
Što je Instagram Shopping?
također je jedna od značajki Instagrama koja putem fotografija i videozapisa omogućuje korisnicima kupovinu.

Dok smo prije morali pretraživati web stranicu proizvođača kako bi pronašli modni dodatak koji promovira naš omiljeni influencer, sada to možemo napraviti direktno preko objave ili Storya.

Kako biste mogli na ovaj način prodavati svoje proizvode na Instagramu, morate zadovoljiti sljedeće kriterije:
Morat ćete povezati svoj Instagram profil s Facebook katalogom putem Catalogue Managera ili putem Facebook Partner poput Shopify ili BigCommerce.... Saznajte više
Što je Instagram Story?
značajka je Instagrama koja omogućuje postavljanje fotografija ili videozapisa u duljini od 15 sekundi koje će automatski nestati s feeda korisnika po isteku 24 sata. Opcije su uistinu raznolike te je iz istog razloga Story jedan od omiljenih dodataka brojnih korisnika.

Na vlasitit Story korisnik može dodati ankete, upitnike, emotikone, hashtagove, naljepnice te mnoge druge opcije, no zahvaljujući naglascima, u koje možete dodati do 100 svojih priča, ne moraju biti zauvijek izgubljeni nakon proteka roka od 24 sata.


Instagram Story može biti korisno rješenje i za brojne tvrtke. Oni su još jedan način da iskoristite strast... Saznajte više
Što je nagradni natječaj, a što nagradna igra?
Često na društvenim mrežama možete susresti, tzv. “giveaway”, postove gdje se nešto daruje pri čemu je potrebno ispuniti određene definirane uvjete.

Jedan od popularnijih načina izgradnje online zajednice na društvenim platformama svakako su nagradne igre ili nagradni natječaji. Prilikom osmišljavanja kako povećati pozornost korisnika uvijek dođe odluka na neko darivanje koje će zasigurno privući korisnike, pogotovo ako su uvjeti za sudjelovanje jednostavni.

Međutim, upravo zbog toga često nailazimo na svakojake nagradne natječaje i nagradne igre koji nisu u skladu s propisanim zakonima Republike Hrvatske.




Svaka platforma ima također... Saznajte više
Što je Facebook proračun koji se postavlja tijekom cijelog trajanja kampanje?
proračun koji se postavlja za cijelo vrijeme trajanja kampanje daje se Facebook-u koji onda s njime raspolaže na dnevnoj bazi, ali odabire se datum završetka kampanje.

Facebook na ovaj način proučava performanse kampanje i na temelju njezinih rezultata.

Ako primijeti da su jedan dan prilike kampanje veće, onda će taj dan potrošiti više proračuna kako bi što više iskoristio danu mogućnost. Nakon toga, snizit će dnevnu potrošnju i rasporediti po danima u kojima mogućnosti nisu toliko velike dok opet ne dođe neki od boljih dana. Na kraju dana, ukupna potrošnja izjednačit će se s izvornim proračunom... Saznajte više
Što je Facebook dnevni proračun (budžet)?
je iznos koji ste spremni potrošiti na određeni skup oglasa .

, a ne na razini cijele kampanje. Njega je najlakše postaviti, ali treba pripaziti ako je više aktivnih setova oglasa postavljenih na računu.

Uz dnevne proračune Facebook će trošiti samo onaj iznos proračuna koji je postavljen po setu oglasa. Ako se pitate je li to jednostavno - jest! Svakog dana možete računati na to da ćete , što olakšava kontrolu proračuna i planiranje.

Nakon što se postavi dnevni proračun, postavi se prosjek. Što to znači? Facebook će tako pokušati dobiti očekivane rezultate u vrijednosti... Saznajte više
Koje su metrike vidljive samo kod YouTube kampanja?
koje su vezane za i ne mogu se koristiti niti kod jedne druge kampanje (pretraživačke, prikazivačke):
  ... Saznajte više
Što je response rate i response time na Facebook stranici?
Stopa odgovaranja na Facebook stranici (response rate) i vrijeme odaziva (response time) prikazuju koliko brzo i dosljedno upravljate Facebook stranicom. Ako imate visoku brzinu odgovora i brzo vrijeme odziva, korisnici koji posjete vašu FB stranicu će vidjeti bedž “Very responsive to messages”.


Zamislite ovaj scenarij: 

Večerate i osoba (nazovimo je Marko) pored vas vam postavlja pitanje. Ne odgovarate i samo nastavljate jesti. Marko ponovno postavlja pitanje misleći da ga možda niste čuli. I ponovno tišina. 

Kako mislite da se Marko osjeća? Nevjerojatno frustrirano i iživcirano u toliko mjeri da će mu svaki put kad vas se... Saznajte više
Kako se može ciljati na Facebooku?
Ciljati (eng. target) publiku za Facebook oglase može se na nekoliko načina. Na primjer, može se stvoriti prilagođena publika koju određujemo prema određenim postojećim informacijama, prema lokaciji, dobu, spolu, jeziku, prema poveznicama s drugim korisnicima i slično.  Saznajte više
Marketing na društvenim mrežama za poslovnjake
Svi ili velika većina vaših korisnika ima barem jedan profil na nekoj od društvenih mreža. Ako je vaše poslovanje jako dobro funkcioniralo u doba televizije, billboarda i plakata - nema razloga da vam ne ide u vrijeme društvenih mreža. Sastavite strategiju oglašavanja i pričajte priču koju će voljeti. 



Nećemo uopće trošiti vaše vrijeme na objašnjavanje važnosti društvenih mreža u poslovnom sektoru. 

Možemo samo zaključiti kako su . Ako želite ostvariti kontakt s kupcima, klijentima i partnerima ili održavati postojeće odnose - aktivan profil na društvenim mrežama je nužan.

Ako mislite kako je vaše poslovanje specifično... Saznajte više
Povećajte broj vaših Instagram pratitelja

Povećajte broj sljedbenika na Instagramu tako što ćete svakog dana objavljivati kvalitetan sadržaj, videozapise, emitiranje uživo i Instagram priče. Uglavnom, budite kreativni! Istražite relevantne, popularne hashtagove i dodajte lokaciju na svaki vaš post. Podijelite Instagram objave na Facebooku i . Takve objave na Facebooku postižu 25% više reakcija i komentara.
 


Instagram algoritam određuje koje će se objave prikazati na feedu i u kojem redoslijedu će ih prikazati. Zato je jedan od bitnijih faktora u određivanju poretka i odabiru objava konzistentnost objavljivanja sadržaja. 

Ako , Instagram algoritam će se pobrinuti... Saznajte više

Na kojim društvenim mrežama se oglašavati?
Instagram je bolja opcija ako se oglašavate u fitness ili modnoj industriji. Facebook će donijeti bolje rezultate trgovini s alatima ili brandu dječje hrane. YouTube oglašavanje je zbog svoje prirode i raznolikosti sadržaja jednako dobar za oglašavanje lijepog kardigana i praktične udarne bušilice.



je, bez premca, . Ovu društvenu mrežu koristi . Da, svaki dan, dva milijun Hrvata. 

Facebook je zapravo moderna verzija starogrčkih agora. To je mjesto gdje se pojedinci okupe kako bi čitali tuđe stavove i iznosili svoje, saznali što ima novog kod prijatelja, lajkali fotografije i još mnogo toga.... Saznajte više
Optimizacija Facebook oglasa: Link Clicks ili Landing Page Views?
Optimizacija Facebook oglasa prema Link klikovima i prema pogledima na odredišnu stranicu dostupna je jedino za Traffic kampanju. Landing Page View optimizacija znači da Facebook korisnik mora kliknuti na Facebook oglas i doći na odredišnu stranicu, dok Link Click optimizacija znači da Facebook korisnik samo mora kliknuti na link.


Kao što je svima jasno, i najsitnije podatke o Kako bi ih obradio što brže i kvalitetnije, (strojno učenje), koje otključava nevjerojatan potencijal za oglašavanje. 

Upravo zbog tog strojnog učenja, Facebook može optimizirati oglase. On pomoću skuplja podatke o korisničkom ponašanju nakon... Saznajte više
Što je Facebook Pixel i čemu služi?

Facebook Pixel je analitički alat koji . Sastoji se od koda koji se mora dodati na web stranicu. Nakon što je dodan, on mjeri izvedbu te prati interakciju svakog posjetitelja na vašoj web stranici. 

Facebook Pixel se aktivira svakog puta kada posjetitelj s Facebooka dođe na vašu web stranicu i te S obzirom na to da Pixel prati Facebook korisnike, Pixel vrlo lako možete upotrijebiti za r i za detaljniji uvid u samo ponašanje online korisnika tijekom njihove posjete web stranici. 

Tako možete:

 


... Saznajte više
Kako pronaći ideje za pisanje poslovnog bloga?
Poslovni blog je online članak koji tvrtkama može pomoći u raznim segmentima. Na primjer, može , može izgraditi povećati i može pozitivno utjecati na i na

Pravo pitanje za svaku tvrtku je o čemu pisati i kako pisati blogove. Morate li biti striktno poslovni i ozbiljni ili pak ležerni i prijateljski nastrojen? 

Ako ćemo iskreno - citiranje zakonskih članaka i stručnih termina može interesirati jedino vaše kolege stručnjake koji će razumjeti vaš hijeroglifski jezik, a ostali (oni zbog kojih i pišete blogove), će vas zaobilaziti u velikom luku. 

Ton koji će... Saznajte više
Instagram oglašavanje u Hrvatskoj: ima li smisla?
Instagram je mobilna aplikacija stvorena 2010. godine. Kao i većina društvenim mreža danas, Instagram no samo za poslovne korisnike. S obzirom na to da je u Hrvatskoj sve više i više Instagram korisnika, oglašavanje na Instagramu je sve više traženo.

 

 


Instagram je trenutno najpopularnijakoja omogućuje korisnicima diljem svijeta dijeljenje svojih doživljaja s prijateljima.

U veoma kratkom vremenu je zauzeo društvenih mreža u Hrvatskoj, dok se na prvom mjestu još uvijek drži Facebook. 

bilo je u svibnju 2017. godine, kada je s 390.000 korisnika početkom 2017. došao na... Saznajte više
Koja je razlika između boostanja postova i Facebook Adsa?
Ukratko, jedino možete promovirati u svom Newsfeedu po veoma pojednostavljenom procesu. Boost primarno S druge strane, imaju mnogo više opcija, kao postavljanje ciljeva koje želite doseći, odabir

Boostanjem zapravo promovirate v u vlastitoj vremenskoj traci (timeline).
Možete odabrati: Boostati mogu i drugi administratori Facebook stranice, ali samo ako imaju pristup vašem računu.

Boostani postovi i objave koju promovirate te za dobivanje . Boostanje je odlično za , a i dijeljenje može rezultirati dobrim glasom na društvenoj mreži.

Zahvaljujući novom updateu sada za   Ako umjesto angažmana (prikupljanje lajkova i reakcija) odaberete... Saznajte više
Kako pratiti uspješnost Facebook kampanje?
Koliko je pojedina Facebook kampanja uspješna, najlakše je saznati pomoću određenih mjernih parametara koji se nalaze uTamo možete filtrirati kampanje prema određenom vremenskom razdoblju i definiranim ciljevima te detaljnije analizirati svaku kampanju, svaki Ad Set (grupu reklama) i svaku reklamu posebno. Za uspješnost Facebook kampanja, najčešće se prate (odnos klikova i ukupnog broja prikaza reklame), (cijena po 1000 impresija ili prikaza), (cijena po kliku), (dosegu) (korisnikovim utiscima ili doživljajima na oglas).


Svatko ima vlastitu viziju što znači imati uspješnu Facebook kampanju. Ono što netko smatra uspjehom prvenstveno koju vodi i koje... Saznajte više
Kako funkcionira YouTube oglašavanje?

Kao što već i ptice na grani znaju, sadržaja. Također, , tik do Googlea. Upravo zbog toga, YouTube ima izniman potencijal za oglašivače, posebice ako se uzme u obzir da je video ključni marketinški alat.

Uzevši u obzir potencijal videa, ogroman broj YouTube korisnika i posjetitelja te konstantnu potrebu oglašivača za diverzifikacijom i isticanjem od konkurencije, YouTube je fenomenalan kanal za - edukacijski videi za početnu fazu, videi koji uspoređuju različite proizvode, usluge ili lokacije za drugu fazu i recenzentski videi brendova i specifičnih proizvoda za posljednju fazu.

Kako bi se distribuirao taj sadržaj, potrebno je... Saznajte više

Koje su najpopularnije društvene mreže?
Društvene mreže postale su oblik svakodnevne privatne ali i poslovne komunikacije. Često se susrećemo s nekim novim oblicima društvenih mreža, no, tek nekoliko njih nalazi se u samom vrhu popularnosti kod korisnika. U nastavku donosimo popis najkorištenijih društvenih mreža:

Kod izbora društvene mreže za oglašavanje vašeg poslovanja nemojte se voditi samo brojem trenutno aktivnih mjesečnih korisnika. Bitne su i njihova primarna svrha, karakteristike prosječnog korisnika određene društvene mreže, odgovara li vašem brendu ta platforma i na koliko društvenih mreža možete imati aktivan profil. 

Kako bi vam bilo jednostavnije odrediti društvenu mrežu za vaš posao, donosimo listu najpopularnijih društvenih... Saznajte više
Što je hashtag i kako ga koristiti za marketing?
Hashtag (#) je znak koji na društvenim mrežama označava početak izraza koji se koristi za kategorizaciju sadržaja. Znak ljestvi kojeg slijedi neki izraz napisan bez razmaka, interpunkcijskih i posebnih znakova služi za grupiranje tematski povezanog online sadržaja.



Sada već davne 2 kakvog danas poznajemo. Zanimljivo je kako je njihova ideja u početku odbijena. 

U kolovozu iste godine San Diego je zahvatio požar i novinari su počeli koristiti #SanDiegoFire u svojim twitovima. Možemo reći kako su to sami počeci korištenja hashtaga. Svoje kada je Twitter dodao poveznice na sve hashtagove te omogućio njihovo pretraživanje.

Danas... Saznajte više
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer