Savjeti za uspješnije oglašavanje na Googleu

Kako do boljih Google oglasa

Objavljeno: 03.01.2024. | 4 minute čitanja

Oglašavanje na Googleu je, uz oglašavanje na Meti, postalo neizbježno za poslovni uspjeh. Iako u samoj osnovi postavljanje oglasa na Googleu može napraviti gotovo svatko, za ostvarivanje odličnih rezultata ipak je potrebno dobro poznavati alat i obratiti pozornost na detalje koji mogu učiniti veliku razliku u učinkovitosti kampanje. 

Iz tog razloga vam u nastavku donosimo neke od Googleovih smjernica koje mogu značajno unaprijediti oglašavanje i tako povećati ROI. 

 

Implementacija praćenja konverzija

Započnimo s osnovama - uspostavljanje praćenja konverzija na web stranici je prvi korak prema uspješnom Google oglašavanju. Praćenje konverzija putem Google Tag Managera daje uvid u ponašanje korisnika nakon interakcije s oglasima, što može uključivati sve od prijave na newsletter do kupnje proizvoda. Postupak uključuje kreiranje konverzijske akcije unutar Google Ads računa, kopiranje tag-a ili oznake te njegovo umetanje na odgovarajuće mjesto na web stranici. 

Ovim jednostavnim postupkom omogućit ćete mjerenje učinkovitosti vaših oglasa te tako stvoriti temelje za daljnju optimizaciju kampanja. Bez praćenja konkretnih rezultata, ulaganje u Google Ads će vrlo vjerojatno dovesti do uzaludnog trošenja marketinškog budžeta, stoga nikako nemojte preskočiti ovaj korak. 


 

Primjena Smart Biddinga

Korištenje automatiziranih licitacija (odnosno biddinga), koje su potpomognute Googleovom umjetnom inteligencijom, može značajno pojednostaviti proces određivanja ponuda za svaku aukciju oglasa. Smart Bidding strategije su poseban oblik automatiziranog biddinga koje za cilj imaju optimizaciju konverzija. Ključna prednost ovog pristupa je u tome što vam omogućuje da maksimizirate vrijednost svakog kliknutog oglasa, a da pritom ne gubite vrijeme na manualno podešavanje.

Da biste u potpunosti iskoristili potencijal Smart Biddinga, prvo je potrebno uspostaviti praćenje konverzija prema uputama iz prethodnog ulomka. Bez toga, moguće je koristiti strategije poput Maximize clicks, ali ne i one potencijalno puno vrjednije, kao što je Maximize conversions.  

 

Proširivanje opsega ciljanja

Učinkovito ciljanje, odnosno targetiranje, ključno je za uspjeh Google oglašivačkih kampanja jer će omogućiti da se vaši oglasi prikazuju osobama za koje postoji najveća vjerojatnost da imaju interes za vašu ponudu. 

Da biste to postigli, važno je usmjeriti se na sva geografska područja gdje se nalaze vaši potencijalni kupci, a ne samo na lokaciju gdje se nalazi vaša fizička prodavaonica ili sjedište. Osim same lokacije, neophodno je uključiti širok raspon relevantnih ključnih riječi koje odražavaju vaše poslovanje i proizvode, kako biste maksimizirali doseg i privukli ciljanu publiku.

Koraci koji će biti od pomoći u istraživanju ključnih riječi su: 

  • Napravite listu relevantnih tema
  • Popunite teme s ključnim riječima
  • Istražite povezane ključne riječi s Google Related Search Terms i Google Suggests
  • Kreirajte listu osnovnih ključnih riječi i long-tail ključnih riječi
  • Istražite konkurenciju
  • Smanjite listu s Google Keyword Plannerom i Trendsom.
Više detalja o ovim koracima saznajte u blogu Kako napraviti istraživanje ključnih riječi u roku 60 minuta



 

Strukturiranje oglasnih grupa (Ad Groups)

Jedna kampanja može sadržavati više oglasnih grupa, koje sadrže zasebne oglase i ključne riječi koje su usko vezane s ponudom. Pravilno strukturiranje ovih oglasnih grupa može povećati učinkovitost kampanja jer će povećati šanse se vaš oglas prikaže osobi koja pretražuje određeni pojam. 

Na primjer, ako prodajete tenisice, kreirajte odvojene oglasne grupe za svaku vrstu tenisica - dječje tenisice, sportske tenisice, tenisice za žene, tenisice za muškarce (...) s ključnim riječima prilagođenim svakoj kategoriji. Na ovaj ćete način omogućiti kvalitetnije i detaljnije ciljanje specifičnih segmenata kupaca te tako povećati šanse za ostvarivanje konverzija.

Svaka oglasna grupa trebala bi sadržavati barem tri različita oglasa kako bi Google mogao testirati koji od njih ostvaruje najbolje rezultate. Dodatan savjet je da u kampanji koristite barem četiri asseta ili dodataka, kao što su button za pozive, adresa ili dodatni linkovi jer ćete tako također povećati šanse za konverzije. 



 

Pisanje učinkovitih oglasa

Prilikom pisanja Google oglasa, pokušajte se staviti u poziciju osobe koja nikada nije čula za vašu tvrtku i proizvode. Na taj način ćete moći napisati oglas koji vrlo jasno komunicira vaš proizvod ili uslugu. Precizno i jasno formulirani oglasi povećavaju šanse za klik i konverziju, stoga pripazite da se tekst i vizual mogu shvatiti samo na jedan način i da vrlo jednostavno komuniciraju što imate za ponuditi. 

Na primjer, ako netko pretražuje “luksuzni hotel Zagreb”, oglas s naslovom "Esplanade hotel 5* - luksuz u srcu Zagreba” direktno odgovara na njihov upit. Ovo povećava relevantnost oglasa i poboljšava šanse za klik, a time i konverziju. 



Google oglašavanje zahtijeva promišljen pristup i kontinuiranu prilagodbu, a redovita analiza i ažuriranje strategija ključni su za održavanje relevantnosti i učinkovitosti oglašavanja. Za minimizaciju uloženog vremena i maksimizaciju rezultata Google oglašavanja, slobodno nam se obratite za pomoć kako biste čim brže i jednostavnije ostvarili svoje poslovne ciljeve!

Podijeli na:
Elena Majer