Objavljeno: 03.01.2024. | 4 minute čitanja
Započnimo s osnovama - uspostavljanje praćenja konverzija na web stranici je prvi korak prema uspješnom Google oglašavanju. Praćenje konverzija putem Google Tag Managera daje uvid u ponašanje korisnika nakon interakcije s oglasima, što može uključivati sve od prijave na newsletter do kupnje proizvoda. Postupak uključuje kreiranje konverzijske akcije unutar Google Ads računa, kopiranje tag-a ili oznake te njegovo umetanje na odgovarajuće mjesto na web stranici.
Učinkovito ciljanje, odnosno targetiranje, ključno je za uspjeh Google oglašivačkih kampanja jer će omogućiti da se vaši oglasi prikazuju osobama za koje postoji najveća vjerojatnost da imaju interes za vašu ponudu.
Jedna kampanja može sadržavati više oglasnih grupa, koje sadrže zasebne oglase i ključne riječi koje su usko vezane s ponudom. Pravilno strukturiranje ovih oglasnih grupa može povećati učinkovitost kampanja jer će povećati šanse se vaš oglas prikaže osobi koja pretražuje određeni pojam.
Prilikom pisanja Google oglasa, pokušajte se staviti u poziciju osobe koja nikada nije čula za vašu tvrtku i proizvode. Na taj način ćete moći napisati oglas koji vrlo jasno komunicira vaš proizvod ili uslugu. Precizno i jasno formulirani oglasi povećavaju šanse za klik i konverziju, stoga pripazite da se tekst i vizual mogu shvatiti samo na jedan način i da vrlo jednostavno komuniciraju što imate za ponuditi.
Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.
Prijava / Registracija ovdje