Objavljeno: 14.08.2015. | 2 minute čitanja
Kada dajem savjete što se tiče Google Adwords oglašavanja i SEO optimizacije uvijek preporučujem oboje, jer na taj način će se najviše izvući i doseći najviše relevantnih korisnika. Sinergijom ova dva kanala štedite novac jer od svakog kanala koristite ono najbolje i najisplativije. Mnogo naših klijenata ušlo je u priču internet marketinga s Google Adwordsom koji je vrlo dobar kanal ali kako konkurencija raste, rastu i cijene. Mnogi su krenuli sa SEO optimizacijom i postigli dobre pozicije na tražilicama, te im nije bilo potrebno više trošiti veliki budžet za Google Adwords i slične kanale.
SEO optimizacija
SEO ili Optimizacija za tražilice služi za povećanje prometa Web stranica dovođenjem određenih grupa korisnika koji imaju interes za tematiku Vaše Web stranice. Više ciljanih korisnika na Vašim stranicama znači i veće šanse za zaradom. Najisplativiji je organski promet koji je jednom kada se dostigne besplatan. Organski promet je onaj promet koji na Vašu Web stranicu dolazi besplatno putem tražilica. Što imate bolju poziciju na tražilicama to će besplatnog prometa biti više. Naravno taj promet na stranici mora dolaziti putem relevantnih ključnih riječi koje se utvrđuju detaljnom analizom web stranice. SEO optimizacija nema za cilj imati što više prometa da možete reći da ste ovaj mjesec imali 10 000 klikova od kojih možda nije došao niti jedan upit, krajnji cilj je imati što bolju konverziju a to se postiže samo ako je SEO rađen profesionalno odnosno da su pretrage na tražilicama relevantne za ono što se traži.
Google Adwords kao dodatak na SEO
Google Adwords oglašavanje danas je više manje svima dobro poznat kanal prodaje koji rezultate daje odmah za razliku od SEO optimizacije. Međutim mnogi su se razočarali u ovaj način oglašavanja jer su možda nešto krivo postavili ili ono najčešće, imali premali budžet da bi se nešto konkretno dogodilo i dalo ispitati putem Google analyticsa. Google Adwords savršen je kanal za manje obrte i poduzeća koja se bave prodajom usluga ili proizvoda na nekim određenim područjima. Ako se morate oglašavati u cijeloj državi ili pak više njih za to vam treba mnogo veći budžet da bi pokrio sve te silne klikove. Ako ste u toj situaciji tada treba dobro promisliti o SEO optimizaciji jer povećanjem ranga vaše web stranice možete ostvariti mnogo više prometa nego putem Adwordsa. Najbolja kombinacija je raditi SEO, te Adwords koristiti za neke određene ključne riječi, te za remarketing kampanju kako bi korisnika koji se interesirao i dalje mogli pratiti bannerima s posebnim ponudama i akcijama.
Oglašavanje putem interneta danas je vrlo važna grana prodaje i biti će sve važnija. Tko se prije snađe u cijeloj ovoj priči biti će u prednosti, te izvući maksimalnu korist.