Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Upoznajte granicu: Otkrijte idealnu duljinu znakova na društvenim mrežama

Objavljeno 4.8.2020 8:17:48
Upoznajte granicu: Otkrijte idealnu duljinu znakova na društvenim mrežama
Često osmislite dobar post za društvene mreže i očekujete brojne reakcije, no onda se razočarate? Nema povratnih reakcija i gotovo da nije upućena niti jedna poruka, konverzija i sl.
Niste sigurni što je pošlo po krivu? Jedan od brojnih odgovara koji se nameće je:
  • “Post vam je predug”
  • “Post ne potiče na angažman”
  • “Upotrijebili ste previše hashtagova koji su onda izgubili na značaju”
  • i sl…
Ograničenje broja znakova na društvenim mrežama konstantno se mijenja i teško je zapravo sa sigurnošću potvrditi određenu duljinu, međutim biti upoznat s idealnom duljinom i to iskoristiti može poboljšati vjerojatnost da će ljudi čitati i reagirati na željeni post te se čak određeno vrijeme i njime baviti.

Kako bi nam svima postalo jednostavnije i lakše u nastavku se nalazi cjeloviti vodič s ograničenjima duljine znakova za sve “glavne” društvene mreže.

Prilikom razumijevanja idealne duljine korištena je i studija te nekoliko različitih izvora kako bi se pronašlo idealno ograničenje broja znakova na društvenim mrežama.

Facebook

Na Facebooku baš poput vašeg brenda nalazi se još nekoliko tisuća brendova i svi se oni natječu za pažnju publike. Također, pažnja publike koja vam se nudi u određenom trenutku je isto ograničena.
Organski doseg na Facebooku, unatrag nekoliko godina, također je dramatično pao.

Uz sve ovo protiv vas, brendovi čine sve kako bi se istaknuli u moru istih ili sličnih te kako bi privukli pažnju svoje publike. Uz učinkovite načine za povećanje web prometa s Facebookom još jedan jednostavan i učinkovit način je da koristite idealnu duljinu znakova kod pisanja i objave svojih statusa. Ako vam je post prekratak riskirate da vas publika predvidi, odnosno ne zapazi. Ako vam je post predug moguće da ćete dosegnuti ograničenje ili će vam za publiku post biti zamoran.

Koja je najbolja duljina posta za Facebook?
Prema većini informacija, kraća Facebook ažuriranja statusa nadmašuju dulja. Pročitajte nastavak!

Post koji sadrži 40 znakova ili manje dobiva do 86% više angažmana. Jedna provedena studija došla je do sličnih rezultata, uključujući tako postove s 80 znakova ili manje koji primaju 88% više angažmana.

Ključ uspjeha je zapravo da postovi budu kratki i sažeti. Duži postovi budu “odrezani” u korisničkim novostima čime ih se “prisiljava” da moraju proširiti tekst žele li pročitati cijelu priču. Što im je lakše i jednostavnije vidjeti vašu poruku to su vaše šanse za uspjehom veće.

Idealna duljina naslova oglasa na Facebooku je 5 riječi.
Još jedno provedeno istraživanje govori da prosječna duljina naslova u Facebook oglasu je 5 riječi.

Budući da je cilj oglasa pozvati i pokrenuti ljude na akciju nije čudno da se većina brendova odluči maksimalno skratiti naslov koji i vizualno izgledaju puno bolje.

Idealna duljina teksta oglasa na Facebooku je 14 riječi.
Istraživanje je pokazalo da većina brendova koristi upravo 14 riječi, a ponekad i manje. To je dio teksta koji se prikazuje ispod naslova, a iznad slike ili videozapisa.

Idealna duljina opisa veza s Facebook oglasima je 18 riječi.
Facebook će prema zadanim postavkama uvući meta podatke sa stranice na koju se odnosi vaš oglas i taj tekst možda nije uvijek toliko uvjerljiv koliko biste željeli za oglas. Srećom, možete ga zamijeniti prilagođenim tekstom. Ali koliko znakova trebate uključiti?

Utvrđeno je da je poželjna duljina opisa veza za Facebook oglase 18 riječi.

Vaš opis treba biti dovoljno dugačak da opisuje kamo šaljete ljude ili da dodate malo više konteksta oko svoje ponude. Svrha vašeg oglasa je preusmjeriti ljude do odredišne stranice. Pokušajte što prije doći do ključne točke kako bi korisnike što prije potaknuli na akciju.

Najveća duljina znakova na Facebooku
Prešli smo više od prosječne i idealne dužine znakova za Facebook. Ali što je s maksimumom? Iako postovi na Facebooku mogu biti prilično dugi, ograničenja postoje. Evo ograničenja broja znakova za oglase, postove i još toga u Facebooku:

Ograničenje broja znakova na Facebooku: 63,206 znakova
Ograničenje broja znakova za korisničko ime na Facebooku: 50 znakova
Opis stranice na Facebooku: 155 znakova
Komentari na Facebooku: 8.000 znakova
Ti se brojevi temelje na tome da se vaš tekst prikaže u svim veličinama zaslona i vrstama oglasa. Imajte na umu da možete prijeći ove granice, ali se tekst može smanjiti na određene veličine zaslona.

Facebook također ima ograničenje koliko teksta možete imati na slikama u vašim oglasima. Preporučeno je da 20% slike vašeg oglasa bude tekst.

Instagram

Ograničenja broja znakova na Instagramu
Ako ste poput većine brendova, možda nikad niste ni pomislili na ograničenja znakova na Instagramu. Međutim, nemate na raspolaganju neograničen broj znakova. Pogledajmo idealne duljine postova na Instagramu.

Idealna duljina naslova na Instagramu
Ako želite maksimizirati angažman na svojim postovima na Instagramu, držite 138-150 znakova u svojim naslovima. Iako će zvijezda vaših postova biti fotografija ili videozapis, naslovi pružaju kontekst i mogu natjerati ljude da surađuju s vama. Na taj način želite učiniti sve što možete kako bi vam natpisi bili što veći.

Idealna duljina naslova na Instagram oglasima
Facebook preporučuje ograničenje naslova za Instagram oglase do 125 znakova. Dovoljno je da se tekst ne skraćuje i prikaže u potpunosti na manjim veličinama zaslona.

Idealan broj hashtagova za Instagram objave je 5-10.
Hashtagovi su jedan od najboljih načina za gledanje svojih postova i povećanje publike. Marketinški stručnjaci su toga svjesni i ponekad stavljaju 20+ hashtagova u jedan post u nadi da će dobiti veću vidljivost.

Međutim, ispunjavanje objava sa što je moguće više hashtagova ne jamči rezultate. U stvari, čak može doći i do kontra efekta zbog zabrane određenog hashtaga čime se objava više ne vidi među odabranim hashtagovima.

Zabrana je kada se postovi s vašeg računa prestanu prikazivati ​​u pretraživanjima određenih hashtagova na Instagramu. To se može dogoditi iz nekoliko razloga, ali jedan od najčešćih je prekomjerna upotreba istih u više postova.

Dakle, ako koristite iste hashtagove u svim svojim objavama, potencijalno stavljate u opasnost vidljivost vašeg sadržaja. Igrajte na sigurno pridržavajući se preporučenog raspona i mijenjajte hashtagove koje koristite.

Istraživanja pokazuju da stope angažmana počinju padati i nakon što se prijeđe 10 hashtagova. Što je samo još više razloga da ostanete unutar preporučenog broja u Instagram postu.

Idealan broj znakova u Instagram hashtagu: 24 ili manje. Nakon toga angažman počinje znatno opadati.

Najveća duljina znakova na Instagramu
Naslovi na Instagramu mogu biti dulji nego što većina marketinških stručnjaka shvaća, ali postoji ograničenje. Postoji i ograničenje broja hashtagova koji možete koristiti. Stoga prije nego što požurite s natpisima s 50 hashtagova i objavom story-a, pogledajte najveće ograničene vrijednosti Instagrama:

Ograničenje broja znakova za naslov na Instagramu: 2.200 znakova
Ograničenje hashtaga na Instagramu: 30 hashtagova
Ograničenje bio znakova na Instagramu: 150 znakova
Ograničenje broja znakova za korisničko ime na Instagramu: 30 znakova
Iako u natpisima na Instagramu imate do 2.200 znakova, isti će se smanjiti nakon 125. Dakle, za dulje naslove obavezno pripazite na najvažnije podatke. Ostavite za kraj bilo kakve @spominjanja ili hashtagove ili ih čak i dodajte kao komentar svom postu.

Twitter

Twitter je 2017. godine odlučio povećati broj znakova s tadašnjih 140 na današnjih 280.

Idealna duljina Tweeta je 71-100 znakova.
Ako razmislite, pravi je izazov postaviti jedan tweet na manje od 100 znakova. Međutim, s vremenom ovaj izazov postaje dio u kojem naučite biti sažeti i kratki i reći sve što mislite. Biti sažet i kratak, još jednom, ključ je uspjeha na Twitteru. Imate nekoliko sekundi kako bi privukli pažnju svoje publike.

Tweetovi sa 100 znakova dobiju do 17% veći angažman.

Koja je najveća duljina znakova na Twitteru?
Svi tweetovi neće doći unutar te idealne dužine i to je sasvim u redu. Ali s druge strane, također morate biti oprezni kako ne biste prešli maksimum. Ne postoji ništa gore od pisanja savršenog Tweeta, dok ne shvatite da imate 280 znakova i morate ga smanjiti.

Evo najvećeg broja riječi i ograničenja broja znakova na Twitteru:
Maksimalna duljina Tweeta: 280 znakova
DM-ovi: 10.000 znakova
Twitter Handle maksimalna dužina: 15 znakova
Naziv profila na Twitteru maksimalna dužina: 20
Kako bi pomogao korisnicima da se osjećaju manje ograničeno, Twitter je uveo izmjene koje vam omogućuju da uklopite više teksta u Tweet.

Slike se ne broje u tih 280 znakova.

LinkedIn

LinkedIn nije imun na ograničenja broja znakova. Vaš naslov, položaj i ostali aspekti vašeg LinkedIn profila imaju sva ograničenja. Bez obzira jeste li na LinkedInu s poslovnim ili osobnim računom, upoznajte ograničenja znakova u nastavku.

Idealni broj znakova u ažuriranom statusu LinkedIna je 50-100 znakova.
LinkedIn se razlikuje od ostalih platformi poput Twittera, Facebooka i Instagrama po tome što nije tako vizualan. Kada pogledate ažuriranja stanja na LinkedInu, primijetit ćete većinu naslova i linkova do članaka.

Stoga nije previše iznenađujuće da je idealna duljina ažuriranja LinkedIna ispod 100 znakova.

LinkedIn - maksimalna duljina znakova
Na LinkedInu možete unijeti tekst na nekoliko mjesta i svako ima svoje ograničenje broja znakova. Evo popisa koji će vam pomoći da ostanete ispod maksimuma:

Tvrtka: 700 znakova
Naziv tvrtke: 100 znakova
O nama / Sažetak: 2000 znakova
Naziv stranice: 50 znakova
Naslov čelnika tvrtke: 150 znakova
Opis čelnika tvrtke: 150 znakova
Recenzije zaposlenika: 400 znakova
Prilagođeni naziv modula: 150 znakova
Prilagođeno tijelo modula: 500 znakova
Oznaka URL prilagođenog modula: 70 znakova
Ime: 20 znakova
Prezime: 40 znakova
Preporuka: 3.000 znakova
Naslov LinkedIn objave: 150 znakova
LinkedIn objava sadržaja: ~ 120.000 znakova - teško je zapravo utvrditi točan broj znakova za članke. Govori se od otprilike 120.000 znakova kada će LinkedIn presjeći objavu. Znat ćete da ste otišli predaleko kad primite poruku o pogrešci i nećete je moći objaviti.

Pinterest

Kad razmišljate o ograničenjima na Pinterestu, vjerojatno zamišljate ograničenja u količini pinova i ploča koje možete imati. Međutim, postoje i ograničenja u području teksta.

Maksimalni broj Pinterest ploča: 500
Maksimalni broj igara: 200 000
Naziv profila Pinterest-a: 20 znakova
Pinterest bio: 160 znakova
Korisničko ime za Pinterest: 15 znakova
Naziv ploče Pinterest: 100 znakova
Opis ploče na Pinterestu: 500 znakova
Opis pinova (igli): 500 znakova

Postoji nekoliko stvari kojih biste trebali imati na umu s tim ograničenjima znakova:
Tehnički naziv vašeg profila može biti dulji od 20 znakova, ali će se presjeći elipsom. Isto tako, iako naziv vaše ploče može biti do 100 znakova, ništa iznad 17 znakova možda neće biti vidljivo.

YouTube

Iako se YouTubeu odnosi na videozapise, on sadrži neka ograničenja znakova za tekstna polja.

Naslov videozapisa: 70 znakova
YouTube opis: 5000 znakova
Naslovi popisa za reprodukciju: 60 znakova
YouTube oznake: 30 znakova po oznaci, ukupno 500 znakova

Iako vaši videozapisi trebaju biti vrhunac vašeg kanala, YouTube je još uvijek tražilica. Kao rezultat, za organizaciju i rangiranje sadržaja oslanja se na tekst. I ne samo to, već i vaš naslov videozapisa, opisi i naslovi popisa za reprodukciju moraju biti dovoljno intrigantni da bi ih korisnici mogli kliknuti.

Upotrijebite naslove i opise koji su unutar YouTubeovih ograničenja znakova kako biste pronašli sadržaj i natjerali ljude da ih pretražuju, a na kraju i pogledaju.

Zadnja riječ o znakovima društvenih medija

"Idealan" broj znakova za vaše postove na društvenim mrežama su zapravo prijedlozi i preporuke. Vaši pratioci možda će bolje reagirati na duži, a možda neki na kraći tekst. Morate eksperimentirati da biste otkrili što najviše odjekuje kod vaše publike.

U isto vrijeme morate ostati ispod maksimalne duljine znakova. Iako se povremeno mogu mijenjati, znanjem o čemu se radi (posebno ograničenjima znakova za postove) uštedjet ćete vrijeme i trud prepisivanja svoje kopije kako bi stali na Twitter, Facebook post ili Instagram naslov.
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM