6 najčešćih e-mail automatizacija

Što je e-mail automatizacija?
E-mail automatizacija je proces slanja automatizirane i ciljane e-pošte pretplatnicima ili kupcima na temelju njihovog ponašanja ili radnji. Omogućuje tvrtkama slanje personaliziranih i relevantnih poruka svojoj publici u pravom trenutku, bez potrebe da ručno šalju svaki e-mail. Uključuje korištenje softvera i tehnologije za automatsko pokretanje e-pošte na temelju unaprijed definiranih uvjeta. Neki od najčešćih alata za slanje e-mailova su MailChimp, Omnisend i CampaignMonitor.Koji su benefiti e-mail automatizacije?
E-mail automatizacija pruža brojne prednosti tvrtkama, uključujući:- uštedu vremena i resursa
- povećanje prihoda
- poboljšanje angažmana i iskustva korisnika
- pružanje vrijednih uvida
6 najčešćih e-mail automatizacija
Donosimo vam šest najčešćih vrsta e-mail automatizacija. Istražiti ćemo jedinstvene prednosti svake vrste e-pošte te kako ih tvrtke mogu koristiti za stvaranje učinkovitije e-mail marketinške strategije.- E-mail dobrodošlice
E-mail dobrodošlice jedna su od najvažnijih vrsta e-mail automatizacije jer služe kao prva točka kontakta između robne marke i novog pretplatnika ili kupca. Dobro osmišljen e-mail dobrodošlice može postaviti ton za buduću komunikaciju i pomoći u uspostavljanju pozitivnog odnosa s korisnikom. Obično uključuje toplu poruku dobrodošlice, informacije o brendu i njegovim proizvodima ili uslugama te jasan poziv na akciju za poticanje daljnjeg angažmana.
Personaliziranje poruke i uključivanje posebne ponude ili popusta također može biti učinkovito u izgradnji odnosa i poticanju korisnika da poduzmu sljedeći korak.
- E-mail o napuštenoj košarici
E-mail o napuštenoj košarici vrlo je učinkovita vrsta e-mail automatizacije koja može pomoći u povratu izgubljene prodaje i potaknuti kupce da dovrše kupnju. Pokreću se kada kupac doda artikle u svoju online košaricu, ali ne uspije dovršiti kupnju. Dakle e-mail uključuje podsjetnik na artikle koji su ostali u košarici, poticaj kao što je popust ili besplatna dostava i jasan poziv na akciju za dovršetak kupnje.
Personaliziranje poruke i uključivanje recenzija kupaca također može biti učinkovito u povećanju vjerojatnosti kupnje. Slanjem ovog e-maila robne marke mogu poboljšati stope konverzije i vratiti prihod koji bi inače mogao biti izgubljen.
- E-mail za ponovni angažman
E-mail za ponovni angažman važna je e-mail automatizacija za održavanje aktivnog i angažiranog popisa e-pošte. Te se e-poruke pokreću kada je pretplatnik ili kupac neko vrijeme neaktivan i osmišljene su kako bi ih potaknule da ponovo stupi u kontakt s markom. E-mail za ponovno angažiranje obično nude personalizirani poticaj ili posebnu promociju kako bi potaknule primatelja na akciju.
Poruka također može sadržavati anketu ili obrazac za povratne informacije za prikupljanje informacija o tome zašto je primatelj bio neaktivan i kako brend može poboljšati svoje iskustvo. Slanjem ovog e-maila brendovi mogu poboljšati stope angažmana putem e-maila, održavati kvalitetan popis e-maila i dobiti vrijedne povratne informacije od svoje publike.
- Rođendanski e-mail
Rođendanski e-mail izvrstan je način da se klijenti osjećaju posebnima i cijenjenima. Ove poruke mogu sadržavati poseban popust, besplatan dar ili drugu ponudu za proslavu posebnog dana korisnika. Slanjem rođendanskih e-poruka brendovi mogu poboljšati lojalnost kupaca, povećati svijest o brendu i potaknuti ponovnu kupnju. Personaliziranje poruke i uključivanje personaliziranog poziva na akciju također može biti učinkovito u stvaranju pozitivnog iskustva za kupca i poticanju angažmana s markom.

- Upsell/Cross-sell e-mail
Upsell/Cross-sell su e-mail automatizacija koja može pomoći u povećanju prihoda i lojalnosti korisnika nuđenjem dodatnih proizvoda ili usluga koje nadopunjuju kupčevo postojeće ponašanje pri kupnji ili pregledavanju. Te e-poruke pokreće ponašanje korisnika kao što je kupnja, pregledavanje određenog proizvoda ili napuštanje košarice.
E-poruke o dodatnoj prodaji potiču kupce na nadogradnju na skuplju verziju proizvoda ili usluge za koje su zainteresirani, dok e-poruke o dodatnoj prodaji predlažu srodne proizvode koji bi mogli biti zanimljivi. Slanjem e-poruka o skupljim i dodatnim prodajama robne marke mogu pružiti personalizirano i relevantno iskustvo kupnje, povećati zadovoljstvo kupaca i poboljšati svoju zaradu. Uključivanje posebne ponude ili popusta također može biti učinkovito u poticanju kupaca na dodatne kupnje.
- E-mail nakon kupnje
E-mail nakon kupnje bitan je za održavanje pozitivnog odnosa s kupcima i poticanje ponovne kupnje. Te se poruke pokreću nakon što kupac izvrši kupnju i obično uključuju poruku zahvale, detalje narudžbe i zahtjev za povratnu informaciju ili pregled.
E-poruke nakon kupnje također mogu sadržavati preporuke povezanih proizvoda ili popust za buduću kupnju kako bi se potaknula lojalnost kupaca. Personaliziranje poruke i uključivanje društvenih dokaza kao što su recenzije kupaca također može biti učinkovito u poticanju angažmana i izgradnji povjerenja s klijentom. Slanjem e-pošte nakon kupnje robne marke mogu poboljšati stope zadržavanja kupaca, prikupiti vrijedne povratne informacije i izgraditi bazu lojalnih kupaca.
Jeste li već automatizirali vašu e-mail kampanju?
Zaključno, e-mail automatizacija može biti moćan alat za svaku e-mail marketinšku kampanju. Iskorištavanjem ovih šest uobičajenih e-mail automatizacija, možete uštedjeti vrijeme, poboljšati učinkovitost i povećati učinak vaše razmjene poruka. Bilo da želite poboljšati angažman korisnika, vratiti izgubljenu prodaju ili povećati prihod, e-mail automatizacija može vam pomoći da postignete svoje ciljeve i potaknuti klijente da se vraćaju vašem brandu.
Ukoliko trebate pomoć sa automatiziranjem e-mail kampanjama, obratite nam se!