Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Koje su faze korisničkog putovanja kupca?

Korisničko putovanje (customer journey) je proces kroz koji kupci prolaze kako bi postali svjesni o proizvodu ili usluzi, evaluirali ga te na kraju i kupili.

A koje su to faze? Iako je svima poznata podjela na 3 faze, ovdje ćemo upoznati i 4. fazu koja se često zaboravlja.

Prve tri faze korisničkog putovanja su:
  1. awareness (faza svijesti)
  2. consideration (faza razmatranja)
  3. decision (faza odluke).

Četvrta faza je zapravo njegovanje odnosa s vašim korisnicima i nakon što ste od njih imali direktnu korist (nakon kupovine), a zove se care (faza brige o korisniku/kupcu). To je faza koja se često zaboravlja, a puno puta upravo ona potiče korisnike da ponovno kupe vaš proizvod.
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge