Vaša kontakt osoba

Andrej Tonković
andrej.tonkovic@arbona.hr
+385 99 2087 404

Optimizacija za tražilice

Zašto Google mijenja moj meta opis?

Kada Google odluči zamijeniti postojeći meta opis ili title tag sa svojom tekstualnom verzijom, to obično znači da je Google procijenio da sa svojim meta opisom ili title tagom niste ponudili ništa korisno za čitatelja. Meta opis ili title tag može b ...
Saznajte više

Što predstavlja Googleov mobile first indexing?

Mobile first indexing je Googleov novi način indeksiranja stranica koji je svjetlo dana ugledao početkom 2018. godine. Google sada tijekom indeksiranja web mjesta na prvo mjesto stavlja mobilnu verziju web mjesta i prema njoj određuje njezin rang u r ...
Saznajte više

Što je AMP? Je li potreban za web stranicu?

AMP (Accelerated Mobile Page) je ustvari osiromašeni HTML koji pridonosi smanjenju veličine stranice što utječe i na vrijeme učitavanja web stranice. Cilj mu je ubrzavanje učitavanja web stranica na mobilnim uređajima tako da koristi manje procesorsk ...
Saznajte više

Alt text vs Title text vs File name slike: koja je razlika

Alt text se koristi u slučajevima kada se fotografija ne prikazuje, odnosno kada je korisnik ne može ili ne želi vidjeti. Title text nije bitan za SEO, a služi za dodatni opis fotografije. File name je naziv datoteke (fotografije) i preporučuje se ko ...
Saznajte više

Kako optimizirati slike za web stranicu?

Od srpnja 2018. godine brzina učitavanja web stranice za Google je postala još bitnija. Kako bi SEO rezultat i pozicija na SERP bila viša, ubrzajte učitavanje stranice. Jedan od glavnih krivaca za sporije učitavanje mogu biti neoptimizirane slike. Op ...
Saznajte više
Blog meni
  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts