Optimizacija za tražilice

Koje su organske pozicije, a koje plaćene?

Kada tražilica vrati rezultate pretraživanja, daje nam dvije vrste rezultata: organski i plaćeni. Organski rezultati su oni rezultati koji se najviše podudaraju s upitom korisnika, tj. najrelevantniji su. Ovdje je najvažniji SEO. Plaćeni rezultati su ...
Saznajte više

Što su rich snippeti i zašto bi ih trebali upotrebljavati

Rich snippeti su posebni rezultati u Google rezultatima pretraživanja. Oni uključuju dodatne informacije koje nisu pohranjene u meta opisu web stranice. Rich snippeti se pohranjuju kao strukturirani podaci u izvornom kodu pomoću posebnih oznaka (mark ...
Saznajte više

Nofollow i follow linkovi: koja je razlika?

Nofollow linkovi su linkovi s HTML oznakom rel=”nofollow”. Oznaka nofollow govori Googleu i ostalim tražilicama da ignoriraju taj link (vezu). Nofollow linkovi ne prenose postojeći PageRank stranice na druge stranice. Također se nofollow ...
Saznajte više

Zašto Google mijenja moj meta opis?

Kada Google odluči zamijeniti postojeći meta opis ili title tag sa svojom tekstualnom verzijom, to obično znači da je Google procijenio da sa svojim meta opisom ili title tagom niste ponudili ništa korisno za čitatelja. Meta opis ili title tag može b ...
Saznajte više

Što predstavlja Googleov mobile first indexing?

Mobile first indexing je Googleov novi način indeksiranja stranica koji je svjetlo dana ugledao početkom 2018. godine. Google sada tijekom indeksiranja web mjesta na prvo mjesto stavlja mobilnu verziju web mjesta i prema njoj određuje njezin rang u r ...
Saznajte više
Blog meni
  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura