Geografsko ciljanje u AdWords-u

Objavljeno: 06.06.2014. | 2 minute čitanja

Ako želite geografski ciljati svoje korisnike u AdWords kampanji morat ćete biti spremni promijeniti strukturu svojih kampanja. Geografsko ciljanje ne možete namjestiti u konsolidiranim kampanjama koje ste kreirali da bi Vam bilo lakše upravljati s njima, ali se može ciljati ako strukturiramo kampanju po određenim lokacijama koje su nam zanimljive za oglašavanje. U ovom članku objasnit ću kako lokacije utječu na strukturu Vaše kampanje te koje stvari biste trebali izmijeniti kako biste imali poboljšanu kampanju s dodatnim pogodnostima.

Licitacije prilagođene lokaciji

Većina kampanja nema istu konverziju prema lokaciji. U nekim slučajevima razlike su male, ali u nekim slučajevima zna biti dramatičnih razlika.
Tabularni izvještaj Google AdWords kampanje s obzirom na lokaciju

U ovom primjeru cijena klika u Hrvatskoj je 1.17 kn, dok je u drugim razvijenijim zemljama cijena klika mnogo veća, što znači da nije dobro imati namještenu istu licitaciju za ove lokacije. Da bismo izbjegli ovakve greške, odnosno da bismo uštedjeli na budžetu, potrebno je kreirati zasebne kampanje za svaku od lokacija.

Postoji i lakši način za prilagoditi licitacije po lokacijama, a to je bid modifier pomoću kojeg možete automatski podesiti licitacije za pojedine lokacije koje ciljate.
Podešavanja licitacije za određene lokacije pomoću bid modifier-a

Prije nego što možete namjestiti licitacije pomoću bid modifier-a, morate dodati lokacije koje želite ciljati u Vašu kampanju.

Geografski specifični oglasi i proširenja

Jedan od glavnih razloga razdvajanja kampanje su oglasi. Oglasi koji se prikazuju ne mogu biti isti za neko veliko područje. Mogu se razlikovati u jeziku, dijalektu, običajima itd. Još jedan razlog zbog čega se kampanje trebaju razdvajati po lokacijama su proširenja (extensions). Za svaku lokaciju u kampanji možete imati drukčije ponude, drukčije site linkove ili proširenja lokacije koje želite koristiti u svojoj kampanji.

S proširenjem lokacije možete odabrati posebno licitacije za korisnike koji su u blizini Vaše lokacije. Možete postaviti radijus u kilometrima oko Vaše lokacije i namjestiti licitacije za tu skupinu korisnika.
Podijeli na:
Elena Majer