Drugi Digital Happy Hour u znaku društvenih mreža

Objavljeno: 19.10.2022. | 2 minute čitanja

Prošli tjedan smo održali drugi po redu Arbonin Digital Happy Hour, neformalno okupljanje tijekom kojeg su postojeći i potencijalni klijenti mogli dobiti odgovore na pitanja koja ih zanimaju, kao i uvid u novitete iz svijeta marketinga.

Ležerna atmosfera Urban bara u Zagrebu činila je izvrsnu kulisu za ovaj događaj, a nakon što smo odgovorili na najzanimljivija pitanja iz područja marketinga na društvenim mrežama, uslijedilo je casual druženje.

 

Marketing na društvenim mrežama

Kako su mnogi primjetili, oglašavanje na društvenim mrežama izazovnije je no ikad, noviteta je mnogo, a konkurencije nikad više. Tijekom druženja imali ste priliku postaviti pitanja koja vas muče, koju ste i iskoristili, a na koja smo vam redom odgovarali. Osim tih, dali smo vam odgovore i na neka s kojima se često susrećemo u zadnje vrijeme, poput:

  • Kako potaknuti korisnike na angažman? 
  • Koji je preporučena frekvencija objava na društvenim mrežama?
  • Koja je razlika između nagradne igre i nagradnog natječaja? 
  • Je li moguće oglašavanje na TikToku u Hrvatskoj? 
  • Što je Reels i trebamo li snimati takav tip sadržaja? 
  • Kolika je važnost Story formata? 
  • Koje kampanje koristiti ako želimo povećati web shop prodaju? 
  • Što je Meta Pixel i kako ga koristiti? 
  • Koliko hashtagova je optimalno za Facebook, a koliko za Instagram?
  • … te niz drugih

 

Prokomentirali smo izazove s kojima se susrećete u oglašavanju na društvenim mrežama te podijelili s vama naša vlastita iskustva i najbolje prakse, koje i sami primjenjujemo u svakodnevnom radu te pouzdano znamo da polučuju dobre rezultate. 

 

Kako su se druženja u ovakvom formatu odlično pokazala, a što potvrđuju i vaše reakcije i odaziv, već smišljamo novo izdanje. :)

 

No, do sljedećeg druženja, evo djelića atmosfere s ovog posljednjeg:

Arbona tim na drugom izdanju Arbona Digital Happy Hour

 

Podijeli na:
Elena Majer