Optimizacija Adwords kampanje

Objavljeno: 07.06.2016. | 2 minute čitanja

Mnogi korisnici Google Adwords kampanja ne optimiziraju svoje kampanje što je veliki propust jer se optimizacijom može znatno uštedjeti na budžetu te poboljšati konverziju. Kampanja se konstantno treba provjeravati, ispravljati, dodavati ili mijenjati značajke koje nam mogu poboljšati ivedbu kampanje. Na koje stvari obratiti pozornost pri optimiziranju kampanje pročitajte u nastavku.

Ocjena kvalitete (Quality score)

Ocjena kvalitete dodjeljuje se za svaku ključnu riječ koju ste postavili u kampanji, te može biti od 1 do 10. Cilj je imati što veću ocjenu jer tada je su vaš oglas i odredišna stranica ocijenjeni kao relevantni rezultati pretrage na određenu ključnu riječ. Ocjena kvalitete određuje se prema kvaliteti oglasa, kvaliteti odredišne stranice, prošloj izvedbi CTR-a, geografskoj izvedbi, te prema ciljanim uređajima. Na svaki elemenat treba obratiti pozornost te ga pokušati poboljšati kako bi ocjena bila što veća. Optimizacijom se može doći do bolje kvalitete oglasa što Google nagrađuje boljom ocjenom.

Popis komponenti koje ulaze u Quality Score za Google oglas

Što vam donosi bolja ocjena kvalitete?

Donosi vam manju cijenu klika i bolju poziciju oglasa, što znači više relevantnih klikova za manji budžet.

Optimizacija

Optimizacija kampanje sastoji se od puno radnji. Ocjena kvalitete je prvo na što treba obratiti pozornost. Licitacije (bid) su važan element koji se može optimizirat jer svaka ključna riječ ima drukčiju konkurenciju na tržištu, te bi se za neke riječi isplatilo platiti skuplji klik dok je za neke bolje namjestiti manju cijenu klika. Treba stalno biti u porazi za novim ključnim riječima kao i za negativnim ključnim riječima. Negativne ključne riječi pomažu nam da se naš oglas ne prikazuje na ono što ne nudimo, te tako štedimo značajan postotak budžeta. Negativne ključne riječi nalaze se pri izvedbi kampanje, nije ih moguće sve pronaći pri postavljanju kampanje. Razna proširenja postavljaju se kako bi naš CTR bio bolji što utječe na ocjenu kvalitete, de direktno na poziciju oglasa i cijenu klika.
Optimizacija Adwords kampanje vrlo je važan i odgovoran posao s kojim se može znatno promijeniti isplativost i smjer oglašavanja putem Google Adwordsa.
Podijeli na:
Elena Majer