Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana.gavric@arbona.info
+385 99 774 5084

13 strategija uspješnog content marketinga

Objavljeno 21.9.2016 13:29:58
13 strategija uspješnog content marketinga
U nastavku vam donosimo 13 različitih strategija za uspješan završetak vaše content marketing “utrke.”

Strategija 1: Uđite u pravu trku

Prilagodite svoj sadržaj svojim snagama i ciljevima. Svaki sadržaj ne služi istoj svrsi. Prije nego počnete sa pisanjem kvalitetnog sadržaja, razmislite o svojim ciljevima. Koji je vaš cilj? Nakon toga, odaberite vrstu sadržaja koja podupire vaše ciljeve. Neki primjeri ciljeva u content marketingu:
  • Biti bolji od konkurencije – izaberite sadržaj koji će vas istaknuti te vam pomoći informirati publiku o vašem brandu, vještinama i koji će vas voditi do visoke angažiranosti vaših klijenata sa sadržajem koji dijelite.
  • Veliki broj konverzija – Kreirajte landing pages. Također, kreirajte tzv. sales funnels prilagođen customer journeyu kako bi uspješno ostvarili veći broj konverzija.
  • Biti bolji od konkurencije sa velikim brojem konverzija – koristite kratke sadržaje kako biste privukli pozornost i stekli vodstvo među konkurencijom. Za veći broj konverzija koristite duže sadržaje, kao npr. ebooks.
  • Sadržaj za “duge staze” - ovakav sadržaj bi se mogao opisati kao “Evergreen” koji ne pokazuje znakove starenja. Sadržaj bi trebao biti pomno izabran i napisan kako bi dobio na izdržljivosti u svom dugom “maratonu”.

Strategija 2: Utrka sa štefetom

Što je štafeta? U ovom slučaju štafeta su vaše ključne riječi. Bez ključnih riječi tražilice jednostavno ne znaju i ne mogu prepoznati o čemu pišete. Bitno je da koristite optimizaciju za specifične ključne riječi i teme. Također, ključne riječi prilagodite svom ciljnom tržištu kako bi vaš content marketing bio što uspješniji.

Strategija 3: Tko je favorit?

Trend-setteri i trendovi su ono što generira prihode i dovodi potražnju. Stoga obavezno koristite sadržaj kakav vaša publika želi čuti. Kao pomoć u tome vam mogu poslužiti i Google Trends, Reddit ili Alltop – alati za kreiranje sadržaja i tema koje su u trendu te lakše upravljanje content marketingom.

Strategija 4: Promocija

Počnite upotrebljavati sve mogućnosti promocije vašeg sadržaja. Učinite da se vaš sadržaj dijeli, šaljite e-mail poštu i newsletters svojim fanovima kako bi konstantno bili u toku sa vama. Koristite plaćeno oglašavanje i mobile marketing kampanje.

Strategija 5: Budite jedinstveni

Budite jedinstveni kako biste se istaknuli među konkurencijom te uspješno savladali content marketing tehniku. Da bi postigli navedeno možete:
  1. Istraživati
  2. Povezati rezultate istraživanja sa svojim načinom razmišljanja
  3. Učiti stvari kroz svoje jedinstveno gledište
  4. Biti stručnjak u određenoj temi/predmetu
  5. Ispričati priču na način koji jedino vi možete

Strategija 6: Glavni naslovi

Kreirajte naslove koji će privući publiku da čita vaš sadržaj. Naslov mora biti jasan te mora opisivati ono što se u sadržaju nalazi.

Strategija 7: Privlačite

Jeste li primjetili kako komentatori tijekom natjecanja uvijek kažu nešto više o svakom sportašu kako bi ga učinili više humanijim i bližim publici? Isto možete i vi napraviti najvaljujući svoj sadržaj.

Strategija 8: Ne varajte

Ne pišite stvari koje nisu istinite o vašim proizvodima i uslugama. Uvijek budite transparentni što više možete, a dobra reputacija će vam pomoći u prodaji vaših proizvoda.

Strategija 9: Uvijek izgledajte profesionalno

Vaš sadržaj bi uvijek trebao izgledati profesionalno i biti popraćen odgovarajućim slikama. Layouti bi također uvijek trebali biti jasni, sa podebljanim glavnim naslovima te lako čitljivi.

Strategija 10: Za uspjeh u content marketingu pohvalite se pred prijateljima

Ne samo da će vaši prijatelji biti vaši vjerni sljedbenici nego će oni vaše objave prenositi dalje, do svojih prijatelja i poznanika. Da bi potaknuli ovakvu lančanu reakciju, vaš sadržaj uvijek mora biti jednostavan za dijeljenje sa samo jednim klikom.

Strategija 11: Pratite napredak

Kako ćete znati da li idete naprijed ili natrag u content marketingu? Ne brojite samo komentare, likeove i shareove. Pratite aktivno URL adrese onih koji dijele vaše sadržaje. U tome vam mogu pomoći alati, kao npr. Bit.ly, koji će vam ukazati na to kamo su proslijeđeni vaši linkovi i koliko klikova imaju.

Strategija 12: Počnite sa pisanjem i objavljivanjem

Pomno isplanirajte sadržaj te ga počnite objavljivati on line. Dakako, kao i svugdje, potrebno je iskustvo i praksa u pisanju sadržaja kako bi content marketing tehnika bila uspješna. U tome vam može pomoći vježbanje ili coach koji će vam pomoći da ostvarite svoje ciljeve.

Strategija 13: Postignite svoje ciljeve content marketingom

Prvenstveno, pobrinite se da ostvarujete rezultate u skladu sa ciljevima koje ste si zadali. Ako rezultati nisu u skladu sa vašim ciljevima vjerojatno ćete morati unijeti neke promijene. Također, rezultati ovise i o publici, pa se na vrijeme pobrinite da je vaša strategija content marketinga prilagođena određenom tipu publike koji čini vaše ciljano tržište.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM