Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Nijemci više traže na Google-u Hrvatsku od Španjolske, Italije i Grčke

Objavljeno 23.6.2021 10:00:53
Nijemci više traže na Google-u Hrvatsku od Španjolske, Italije i Grčke
U svijetu postoji sve veći interes za predviđanjem turističke sezone, pogotovo u trenutnoj situaciji neizvjesnosti i iščekivanja.

Koji je bolji način vraćanja turista na našu obalu od povoljne pandemijske slike? Upravo zato, napravili smo novo pretraživanje ključnih pojmova te uvidjeli kako Nijemci sve češće pretražuju Hrvatske gradove na obali, kuće za odmor i privatni smještaj te zdravstvenu sigurnost koja je izuzetno važna u ovom periodu. Svakako sve većem broju pretraga doprinosi i oznaka sigurnosti koju dobivaju iznajmljivači od Hrvatske turističke zajednice, zadovoljavajući pritom najviše standarde u pogledu zaštite i zdravstvene sigurnosti svih djelatnika i posjetitelja.

Nada u pozitivan ishod sezone su i potencijalne najave hotela, kuća za odmor i apartmana koji svjedoče tome da su iz dana u dan sve popunjeniji. Idućih nekoliko grafova prikazuju pretraživanja njemačkih termina iz turizma koji su pretraživani u Njemačkoj.

Usporedba i analiza pretraživanja turističkih pojmova u Njemačkoj:

 

"Ferienhaus Kroatien" vs "Ferienhaus Spanien" vs "Ferienhaus Italien" vs "Ferienhaus Griechenland"



Legenda: Hrvatska - plava; Španjolska - crvena; Italija - žuta; Grčka - zelena

Ferienhaus predstavlja kuću za odmor. Na grafu je vidljivo pretraživanje kuće za odmor na njemačkom jeziku u Njemačkoj. Uspoređen je broj pretraživanja za Hrvatsku, Španjolsku, Italiju i Grčku i može se vidjeti kako nakon prošlogodišnjeg ljeta broj pretraživanja je u padu, a unatrag mjesec dana broj istih ima veću krivulju rasta u odnosu na prošlu godinu. Kuće za odmor tako predstavljaju jedan od najatraktivnijih smještaja za Nijemce i to upravo u Lijepoj našoj. Daleko iza Hrvatske je Italija, a tek onda slijede Španjolska i Grčka.
 

"Ferienwohnung Kroatien" vs "Ferienwohnung Spanien" vs "Ferienwohnung Italien" vs "Ferienwohnung Griechenland"



Legenda: Hrvatska - plava; Španjolska - crvena; Italija - žuta; Grčka - zelena

Privatni smještaj je unatrag godinu dana najpoželjniji upravo zbog održavanja potrebnih mjera zaštite, sigurnosti i odvojenosti od ostalih. U razdoblju od 01.03.2020. do 14.06.2021. vidimo rast krivulje prošlog ljeta, ali onda u posljednjih mjesec dana ove godine streloviti rast pretraživanja istih i to upravo za Hrvatsku. Hrvatska raspolaže velikim brojem različitih oblika privatnog smještaja na različitim lokacijama i tu je prepoznata od strane njemačkih turista. Uz to, osjećaj zdravstvene sigurnosti koji se navodi kao jedan od najvažnijih čimbenika ove sezone svakako ide u korist Hrvatske.
 

"Urlaub Kroatien" vs "Urlaub Spanien" vs "Urlaub Italien" vs "Urlaub Griechenland"



Legenda: Hrvatska - plava; Španjolska - crvena; Italija - žuta; Grčka - zelena

Pojam odmora u ovo vrijeme je dosta izazovan i do posljednjeg trenutka se ne znaju uvjeti odlaska na željenu lokaciju. Međutim, trend pretraživanja u nešto više od godinu dana i boljem sveopćem stanju unatrag nekoliko dana pozitivno utječu na Hrvatsku i na njen trend rasta. Iako trenutno odmor u Hrvatskoj nije najpretraživaniji pojam ima uzlazni trend i vidljivo je kako Nijemce itekako on zanima te kako povoljna epidemiološka situacija pozitivno utječe i na njihov sve veći broj upita.


Najnoviji trendovi predviđaju i oporavak turizma pojedinačno po gradovima. Uočava se porast broja pretraživanja od strane njemačkih turista kada žele pojedinačno pretražiti grad i njegovu ponudu te odlučiti gdje će otići na svoj odmor. Zabilježen je očekivani pad nakon ljetnih mjeseci prošle godine, ali sada ponovno sve krivulje rastu što svakako vraća optimizam u sve turističke djelatnosti i općenito u turizam Lijepe naše.

Dolazi ljeto, mjere su sve blaže, ljudi se vraćaju na ulice gradova, koncerte i festivale pod određenim uvjetima. Sve su to znakovi nove turističke sezone koja se oporavlja i za koju su najave da će ove godine biti bolja dolaskom većeg broja turista nego što je to zabilježeno prošle godine u jeku pandemiju.

Hrvatska je još uvijek u vrhu izbora Nijemaca te predstavlja jednu od njihovih najpoželjnijih destinacija gdje žele doći i provesti svoj odmor, međutim i ove godine očekuje nas dinamično, izazovno, ali svi se nadamo turistički uspješno ljeto i kraj pandemijskog razdoblja! :)
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM